Część 19

144 16 0
                                    

Spotkałam się z Jinem w kawiarni, aby porozmawiać.

-No słucham. - powiedzialam z założonymi rękoma na piersiach.

-So...... - urwał na chwilę przygryzając wargę - J-Ja.... poniosło mnie.

-No zauważyłam.

-Bardzo Cię przepraszam, ale myślałem..... że...  - ciągle urywał w połowie zdania - Odwazjemniłaś mój pocałunek!

-Tak i przepraszam Cię za to. Mnie też poniosło, ale Ty poszedłeś za daleko.

-... - odpowiedziała mi tylko niezręcznie cisza.

-Jin, czemu tak nagle? Myślałam, że jesteśmy przyjaciółmi. - powiedziałam, a on od razu spojrzał na mnie gniewnym wzrokiem.

- Jestem w tobie zakochany od dnia, w którym zobaczyłem Cię po raz pierwszy. - oświadczył po czym dodał smutno odwracajac wzrok - To już tyle lat.

Wstałam z krzesła i podeszłam do niego bliżej. Podniósł głowę i spojrzał na mnie.

-Bardzo mi na tobie zależy. - oznajmiłam i ciepło się uśmiechnęłam - Ale to nie jest to. - poklepałam go po ramieniu - Nie chce abyś nadal się z tym męczył. Czy powinnam na jakiś czas odejść? Abyś mógł poukładać wszystkie swoje sprawy?

- Nie! - wręcz krzyknął - Ja niby pogodziłem się z tym już dawno, ale to uczucie nie zniknęło i gdzieś głęboko wciąż zostało. - westchnął - Ale nie chce Cię stracić. Mam nadzieję, że po tym wydarzeniu nic między nami się nie zmieni, bo byłoby to dla mnie bardzo ciężkie. - po jego słowach poklepałam go raz jeszcze po ramieniu i pokiwałam twierdząc głową, aby utwierdzić go w tym, że wszystko będzie w porządku.
___________________________________

Po spotkaniu z Jinem, gdy wracałam do domu metrem, przyszła do mnie wiadomość od Jimina.

Jimin: Za 2 dni o 17 podjadę pod twój dom. Bądź gotowa.

Ja: Czy muszę coś jeszcze wiedzieć przed tą uroczystością?

Jimin: Unikaj rozmów z mężczyznami.

Ja: Czemu?

Jimin: Bo będzie mi smutno. :((

Zaczęłam się śmiać do telefonu.

Ja: Okaaay okaaay..  postaram sie, ale może być ciężko.

Z uśmiechem schowałem telefon do torby.
______________________________________

Hiii! Co u was?
Jak spędzanie wakacje? Ja wyjeżdżam teraz na SAF 😍😍
Mam nadzieję, że się podobało
Bye bye~

Zaczarowana przez NIEGO ~Jimin~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz