Część 3

425 46 23
                                    

" "12354" - oh! Otworzyły się!

A ja poleciałam razem z drzwiami, przez co wpadłam na mężczyznę przyglądającego się temu co robię.

-Już się stęskniłaś? - usłyszałam po raz pierwszy głos nieznajomego. "

-Zostawiłam torebkę. - odpowiedziałam trochę chłodno, a on zrobił gest zapraszający mnie do środka.

Poszłam do salonu, wzięłam torebkę i już chciałam wyjść, ale chłopak mi to uniemożliwił stając na mojej drodze.

-Może coś zjesz? - odezwał się ponownie - Poszedłem na chwilę do sklepu, a ty mi zniknęłaś. - w jego głosie można było dostrzec lekką irytację.

-Moja przyjaciółka jest w szpitalu. - powiedziałam cicho i spróbowałam go ominąć, ale podniósł rękę przyciskając ją do ściany, przez co moja droga ucieczki ponownie została zablokowana.

-Gdyby tak było, nie wróciłabyś po torebkę. - uśmiechnął się i wskazał kuchnie.

Niechętnie do niej poszłam i usiadłam przy wielkim, czarnym stole stojącym obok okna z pięknym widokiem na najbliższą okolice.

Chłopak podszedł do szafki, a wyciągając talerze zapytał co mam ochotę zjeść i czy może to być ramen.
Zmierzyłam go wrogim spojrzeniem na co uśmiechnął się i wyciągnął potrzebne składniki.

Obserwowałam każdy jego ruch.

Teraz miałam okazję na przyjrzenie się jego osobie.

Był smukły, ale umięśniony. Ubrany w proste, ale eleganckie i modne ubrania, a jego twarz miała delikatne rysy.
Nie ukrywam, że był niesamowicie przystojny i co najgorsze... całkowicie w moim typie. Jednak nadal wydawał mi się dziwnie podejrzany.

-Wieeem... ciężko odwrócić wzrok. - zauważył, że mu się przyglądam.

-Taaa... oczywiście klusko. - palnęłam pierwszą rzecz która wpadła mi do głowy.

-Skąd ci się kluska wzięła? - zapytał zaskoczony.

-Twoja twarz... plus to, że właśnie robisz ramen. - po tym jak to powiedziałam zaczął się śmiać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hiiii!!! Co u was??? ^^

W ostatnim okresie czasu wgl nie wstawiałam rozdziałów. .... sorriii~

Liceum... brak weny... i tak dalej...

Ale pracuje nad tym!!! ^^

Co myślicie o tym rozdziale?? (Pewnie znowu ktoś napisze, że krótki 😅... aleeee... następny będzie chociaż odrobinę dłuższy
... CHOCIAŻ o 100 słów 😅😅😅)

Czy ktoś to wgl czyta??? ^^ 0,0

To tyle ~~

Bye bye ;***

Gwiazdkujcie ☆☆☆

Komentujcie ☆☆☆☆☆

Do nastepnegooooo <3

Saranghae~~~ ♡♡♡♡♡

PBP~

Zaczarowana przez NIEGO ~Jimin~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz