*Federico*
My z Leonem wracamy a tam ? Kółko różańcowe! Dziewczyny siedziały w salonie i oglądamy jakiś film. Dziwnie to wygladalo,każda wpatrzona w telewizor i z piwem w ręku. Staliśmy tak z moim kumplem w progu dobre 6 minut. Gdy wyszliśmy z "transu" wbilismy do salonu jak nigdy nic,usiadłem obok mojej kobiety,a Leon obok Violki. Nie wiem co oglądały ale od razu mowie ze mi sie to nie podoba. Objąłem Lu ramieniem.
-O nie!!! -Powiedziala biorąc moja rękę.-Idź sie umyć!-powiedziala zatykając nos.
obwachalem sie. Rzeczywiście,musialem sie umyć. Wstałem i oznajmiłem że zaraz wracam.
Poszedłem do łazienki i wziąłem prysznic.*Ludmiła*
Fuj! Bede miała traumę! Jak on tego nie czuje ?! Ale dobrze ze juz poszedł,ja wrocilam do oglądania filmu. Z dziewczynami oglądałyśmy "Jedz,Módl sie,Kochaj" Super jest ten film. Wciągnął mnie na maxa. Po jakiś 10 minutach wrócił mój ukochany.*50 minut później*
Film wlaśnie sie skończył. Federico chyba spi ? Dziewczyny zaczęły się zbierać.
-Na pewno nie zostaniecie na noc?- spytałam jeszcze raz koleżanki.
-Nie Lud,moze innym razem. O wlasnie przyjechał po mnie Marco. Ktoś zabiera sie ze mną? -spytała Fran.
-Ja,jedziemy w te sama stronę.-Powiedziała Naty.
-No dobra. Jeszcze raz dzięki za mily wieczór! Kocham was!
-My ciebie też !-krzyknęły chorkiem,wychodząc.
Postanowilam obudzić Fede.
-Fedee-Lekka nim potrzasalam. Zaczął się budzić.
-Co jest?-spytał zaspanym głosem.
-Film sie już skończył,dziewczyny juz poszły. A mnie boli biodro.-z tym ostatnim trochę skłamałam.-Posprzątasz ten caly syf?-Powiedzialam słodko i zatrzepotalam.
-Emmm... No ok-Zgodzil sie drapiąc po głowie.
-Dzięki kocham Cię!-powiedzialam dając mu buziaka i pobiegłam na górę do lazienki z zamiarem wzięcia prysznica.*30 minut później*
Wyszłam z łazienki i kieruje sie do sypialni. Jest cicho i zgaszone światło wiec Federico chyba juz spi. Weszłam do pokoju a on gra na telefonie. Wyjęłam z torebki na biurku maść i posmarowałam nią biodro. Nie bolalo juz tak bardzo,ale w pewnych momentach czuje ze nie wytrzymam. Ale na razie jest dobrze. Fede zostawił telefon i spojrzał na mnie. Skończyłam ,odłożyłm maść na miejsce i wgraniu łam się do łóżka gdzie z Fede poszliśmy spać.