Rozdział 28

154 7 1
                                    

*Federico*
Po tym jak zrobilem sobie śniadanie SAM,poszedłem sie przebrać. Bylo pięć po dziewiątej,wiec wypadałoby zacząć sie zbierac do studio. Ludmiła ubrała sie w to . I razem trzymając się za ręce wyszliśmy z domu.
Po drodze nie odzywalismy sie do siebie. W sumie mi to nie przeszkadza, widziałem że sie usmiech, to mi wystarczy. Doszliśmy do studio, pierwsze są zajecia z Pablo, weszliśmy oboje do auli
-Słuchajcie mam dobre wieści.-powiedział wesoło dyrektor.- U-Mix zaproponował nam wystawienie spektaklu na połowę semestru.-Powiedział podekscytowany, a my szczęsliwi ,dosłownie skakaliśmy.
-Dobrze spokój,SPOKÓJ!-Krzyknął Pablo.-Dziękuje,a teraz zajmiemy się piosenkami. Hoy Somos
Mas,Tienes el Talento i Euforię zaśpiewają wszyscy. Następnie wchodzi Viola z Habla si Puedes,a poo tym od razu Podemos oczywiście z Leonem. Fran,Cami i Viola Veo veo.- zatrzymał się na chwilkę i spojrzał na nas-Potem schodzicie i wchodzi Ludmiła i Maxi z Ahi Estare,wchodzą chłopaki i Arey you ready for the Ride,Hmm....-skreślił coś na kartce- Niech będzie potem Ludmiła,Violetta,Camila,Francesca i Naty z Alancemos la Estrellas,Leon-Zwrócił się do mojego kumpla-Możesz po tym zaśpiewać Te esperare?
-Tak jasne-odpowiedział promiennie.

*Ludmiła*
Pablo nadal ustala repertuar. Muszę przyznać że to troche nudne,najlepsze są próby. Aktualnie siedze na kolanach mojego chłopaka i gram w gry na telefonie.
-Później Nuestro Camino z Vilu. Poźniej zorganizujemy 15-minutową przerwę..... Federico wraz...zzzzz....Ludmiłą zaśpiewają Luz,camera,Action!-Spodobał mi się ten pomysł,Fede chyba też bo się uśmiechną do mnie.-Dobra jedziemy dalej. Viloa,Fran i Cami wchodzą z Junto a Ti .Diego,jedziesz z Yo soy Asi.-Diego tylko kiwnął głową na tak.- Ludmiła twoja piosenka jest już gotowa? Ten duet.
-Tak,tak.
-No to Ludmiła i Naty zaspiewają nową piosenkę Ludmiły..eee...
-Peligrosamente Bellas.
-Dziękuje-Powiedział a ja uśmiechnęłam się do niego.
-Później Leon i Entre dos Mundos,po tym wszyscy On Beat,Federico i Francesca zaśpiewają Vieni Canta,Viola zaśpiewa Como Quieres,a Maxi będzie jednym z tancerzy. Ludmiła zaśpiewa pierwszy głos w Juntos somos mas a z nią Camila,Nati,Fran, głosy męskie Leon,Marco,Broduey,Maxi,Fede,Andres i kilku naszych tancerzy. Poźniej wszyscy schodzicie i Violetta śpiewa Nel mio Mondo. Po tym wszyscy wchodzą z Ser Mejor, no i Violetta z Te Creo,a na koniec Nel mio Mondo tylko że z wszystkimi. I na tym skończymy nasze show.- wszyscy zaczeli klaskać.

-Wiem że się cieszycie , a teraz zaczynamy próby.-Wszyscy zaczęli buczeć.-Oj bez przesady.-zaśmiał się dyrektor.-Ludmiła i Nati,jazda na scene-powiedział żartobliwie wykonałam jego polecnia i weszłam n ascenę gdzie dołączyła do mnie Natalia.
Skończyłyśmy i chciałyśmy zejść ze sceny,ale dyrektor nas zatrzymał.
-Nie schodźcie,teraz On Beat.-Zaśpiewaliśmy najlepiej jak potrafiliśmy.

-Leon i Entre dos Mundos.

*Leon*
Śpiewałem moją piosenkę ,kiedy zobaczyłem że Diego podchodzi do mojej dziewczyny nieźle się wkurzyłem ale tego nie okazywałem. Postanowiłem że porem z nią o tym porozmawiam.
-Świetnie Leon-Pochwalił mnie Pablo.

-Maxi i Ludmiła.-Ręką wskazał na scene.

*Ludmiła*
-Dobrze,na dziś koniec,a Ludmiła i federico macie teraz próbę z Gregorio. Idźcie już.-Wstałam i poszłam do sali prób. Fede szedł za mną,w sali prób czekał na nas już Gregorio.
-Dobra zaczynajcie.-powiedział i włączył muzykę.

Po skończonych zajęcich. A były one skrócone z powodu prób,udałam się z moim chłopakiem do domu.
-Jestem w-y-k-o-n-c-z-o-n-a!-Padłam na kanape w salonie.
-Ja też! Chcesz coś do picia?
-Tak,wodę.-Wyjął butelkę z lodówki i rzucił ją w moją stronę. Napiłam się i oparłam głowę na poduszce. Nawet nie wiem kiedy oczy mi się zamknęły.

FedemiłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz