Part 1

5.6K 178 8
                                    

El se hiszem. Már csak egy óra van a gép indulásáig, én meg itt ülök két sráccal a reptér biztonsági irodájában. Tiszta ideg vagyok nem késhetem le a gépem. Ez a két idióta jót nevet, ebben a kényes szituációban. Bár látom, hogy a göndör próbálja dühét rejtegetni. Ha rám nézz, álkapcsa megfeszül és a szeme sem csillog a boldogságtól. Kék szemű barátja csak próbálja feloldani a feszült légkört. Olyan dühös vagyok rájuk. Ahelyett, hogy kiabálnék, csak lábam nézem. Amin van egy fél zsiráfos mamusz. Tudom csábító... De szerintem aranyos. Kár, hogy a két divat galamb miatt nincs meg a másik fele.

Felvezetem a tekintetem rájuk. A kék szemű srác épp a gémkapcsokkal és tollakkal ügyeskedik. Egyszerű csíkos póló van rajta, egy fekete farmerrel. Karamell árnyalatú haja összevissza áll. Szép férfias arca van. Nagyon helyesnek találom (de szerintem még sokan osztják a véleményem). Igen szórakoztató egyéniségnek ígérkezik eddig. Tetkókat vélek felfedezni testén, edzett. Nem olyan nyurga, de magasabb, mint én. Mondjuk a talaj menti fagyot is csak létráról érem fel.

Barátjára tekintek futólag. Orrnyergét masszírozza idegességében. Göndör haja vállára omlik. Zöld tekintetét a padlóra szegezi vagy engem próbál szemmel fojtogatni. Düh kezelési problémái lehetnek, erre már rá jöttem. Sajnos bebuktad haver! Előbb leszel a földön kiterülve a jobb horgomtól, mint te szemmel megverj engem. Ha sokáig folytatja ezt a látványos hercegnős hisztit, ez lesz! Én haragudhatnék rá. Elkalandoztam... Fekete pólót visel, fekete farmerral. Mindkét srácon látszik, hogy sok súlyzót megemeltek már. Izmai kirajzolódnak pólója alatt. Egyikőjük sem lehet sokkal idősebb, mint én. Brit vonalat elsőre felfedeztem mind két srácban.

Kristen Kitti Morgan vagyok. 17 éves. Apukám Amerikában (gondolom kitalálható, hogy ő az amerikaiak sorát erősíti) lakik. Eddig New Yorkban dolgozott, de a cége székhelyét átrakja Londonba. Anyukám magyar. Középső nevem is megerősíti. Apukámmal éltem New Yorkban 10 éves koromig. Két bátyámmal, egy öcsémmel, és még a ráadás húgommal. Apu második hazaságából van. 10 éves koromban anya úgy döntött szeretne az anyánk, lenni újra. Miután az én születésemkor, ott hagyta a családot. Csak én voltam hajlandó meglátogatni. Aztán hozzá költöztem. Újra házasodott. Lettek iker öccseim. Huuurrá... Eltelt 7 év. Nem bírom tovább a velük való életet. Tesóimat szeretem, anya megy az agyamra. Ja, meg az új „apukám". Röhejes... Apa mesélte, hogy Londonba költöznek. Kaptam az alkalmon, hogy visszaköltözhessek. Bátyáimmal töltöttem a nyaraim. Mivel ugrottam egy osztályt így idén végre leérettségiztem. Idén talán jöhet az egyetem. Szuper okos agytekervényekkel lettem megáldva, kétszer mertek nekem a tudás kútjából. Kár, hogy szeszélyes természetem van. Nagyon imádok hülyülni, non-stop diliskedem. Nem szeretem tudatni, hogy zseni palánta vagyok. Folytonos nevetésem miatt azt hiszik, butácska lány vagyok. Pedig csak életvidám. Angolul és magyarul beszélek legjobban, az egyéb nyelvek mellet. Barna hajam van, aminek a vége bordósra van festve. Szemem a pupillámnál kék, barnás foltok vannak benne, íriszem széle erősen zöld (köszi, szülők ti gén katasztrófák). 165 cm magas vagyok, vékony sportos alakom van. Nagyban űzöm a küzdő sportokat. Egyet beszólsz és úgy a betonra kenlek, ahogy zsíros kenyérre a zsírt szokás. Egyébként ellenzem a fizikális harcokat, a szellemi összecsapásokat nagyobbra tartom. Sokat dumáltam magamról (én központú picsa). Gyakran oltogatóm magam, akár társaságban is. De ez jó volt, tudat alatti pacsi. Ezen elmosolyodom. Majd menetközben minden kiderül rólam. Elmélkedésemből a kékszemű srác ránt ki.

- Min mosolyogsz mamuszos lány?- kérdezi vigyorogva.

- Miért két ilyen feketelyuk fejűvel ragadtam itt? Bár a divat galamb jobban hangzik...- mosolyodom el kijelentésemen. Megszokásból magyarul szólaltam meg, ez a srácokat láthatólag összezavarta.

- Amikor kint bajba kevertél minket, még jól beszélted a nyelvet...- hőbörög a göndör.

Bumpy love /h.s/Where stories live. Discover now