Part 34

1.6K 82 14
                                    

Szemeibe nézve már nem érzem, azokat a kétségeimet, amik az előbb támadtak. Lassú mozdulatokkal nyúlok a melltartóm pántjaihoz és húzom le őket a vállamon. Harry először meglepve nézi a cselekedetem, utána pedig vigyorogva. Megemelem a felső testem, hogy ki tudja kapcsolni a melltartóm. Így melleim csupasz felsőtestéhez nyomódnak. Miközben egyik kezével alám nyúl, hogy eltávolítsa a zavaró anyagot, fejét a nyakamba temeti. Már nem takar az a kevéske anyag, megszokásból a mellkasom elé emelem a kezeim, de hamar visszaengedem őket magam mellé.

Harry átható tekintete alatt megkeményednek a mellbimbóim. Fölegyenesedve ráül a csípőmre, és mind két kezével melleimet kezdi gyúrni. Ettől a tettétől tovább feszül az alhasamban jelentkező új érzés, hogy ne nyögjek, a számba harapok. Harry látva az elfojtott reakciómat, melleim közé hajtja a fejét, továbbra is izgatva a mellbimbóimat. Haja csikizi érzékeny bőrömet, így ziháláson kívül, kuncogás is elhagyja a számat.

Bennem akad a levegő, mikor egyik kemény mellbimbómat a szájába veszi. A másikat ujjaival kényezteti. Ráharap az érzékeny húsra, amitől nekem egy hatalmas nyögés szökik ki a számon.

- Ne fojtsd el kicsim, hallani akarlak! – forró lehelete mellkasomnak csapódik, amitől libabőrös leszek.

- Kérlek... - zihálom kétségbeesetten.

- Mire kérsz, mmh? – morogja kéjesen.

- Akarlak, ne játszadozz! – még engem is meglep, hogy ilyet mondok, nem még Harryt.

Engedelmeskedve előbbi mondatomnak, lehúzza rólam a rövidnadrágomat és a bugyimat is. Egyik kezét középpontomhoz vezeti, és finoman körözz a csiklómon. Az érzéstől ívbe feszül a hátam, és kapkodok a levegő után. Minden figyelmeztetés nélkül, feldugja belém az egyik ujját.

- Nyugi baby... - suttogja – El sem hiszed milyen forró és nedves vagy, és hogy ez mennyire beindít engem... Kinek vagy ilyen nedves? – búgja.

- Neked – nyögöm, miközben ujja folyamatosan ki-be jár bennem.

- Kicsit gyorsítok, mert ha nem sietünk, a gatyámban fogok elmenni – zihálja.

Hozzá adja még egy ujját, majd egy harmadikat is. Először kellemetlen, de hamar kellemessé változik. Hirtelen elhúzódik, már nem érzem az ujjait, ez egy csalódott nyögést vált ki belőlem. De csak a nadrágját és a boxerét kapja le magáról. Újra fölém kerekedik, farkával a bejáratomat simogatva. Remegés fut végig, egész testemen.

- Készen állsz apucira, hogy teljesen és visszavonhatatlanul az enyém legyél? – mondja eddigi legmélyebb hangján, amit hallottam.

Megint kezdi az 'apucizást', de nem rontom el a pillanatot, azzal, hogy rákérdezek. Bólintok, de megrázza a fejét, ebből gondolom, hogy szavakat akar hallani. Farkával folyamatosan tocsogó bejáratomnál köröz, ami teljesen megőrjít.

- Igen – suttogom neki.

Egy hirtelen és gyors mozdulattal tövig belém vágódik. A fájdalomtól egész testem megmerevedik, Harry ajkai közül csak egy megkönnyebűlt sóhaj szökik ki. Percek telnek el, mihelyt a fájdalom kezd alább hagyni. Látva, hogy már ellazultam, Harry mozogni kezd. Kezeimet a fejem fölé fogja egyik kezével, a másikkal pedig a mellemet gyúrja. Gyors tempóban mozog, amitől folyamatos nyögések hagyják el a számat. Az intenzív érzéstől, ami egyre épül bennem, muszáj becsuknom a szemem.

- Nézz a szemembe! – nyögi Harry.

Nehezen, de sikerül, vágytól elsötétedett szemeibe néznem. Láthatja rajtam, hogy közel vagyok, így még gyorsabban kezd mozogni.

- Ha elmész, sikítsd a nevem, hogy mindenki tudja, kivel vagy – morogja parancsolóan.

Lefogott kezeim rángatom, amikor utolér az orgazmus.

- Harry! – sikítom.

Ne ki sem kell sok, őt is utoléri a beteljesülés és belém engedi magát. Testével rám rogy, de nem húzódik ki belőlem. Csak a zihálásunk hallatszik a szobában. Fejét a nyakamba fúrva próbálja lenyugtatni magát. Mivel nem húzódott ki, érzem magamban fél kemény farkát. Amitől egy aggasztó gondolat fogalmazódik meg bennem.

- Használtál óvszert?



Hihetetlenül jól estek az előző részhez kapott kommentek. Az egész napomat bearanyoztátok, komolyan! :) Köszönöm a támogatásotokat, ez ad erőt, hogy folytassam... ^_^

Remélem, tetszett ez a rész is! :D

Ha tetszett, nyomj egy vote-ot vagy kommentelj! ;)

Bumpy love /h.s/Where stories live. Discover now