Úgy döntöttem, hogy ezennel lezárom a sztori 1. évadát! A 2. évad érkezéséig szüneteltetni fogom a történetet.✌
Nagyon szépen köszönöm, az összes vote-ot és kommentet. Volt, amikor csak miattatok folytattam. Tényleg imádlak titeket! Nagyon hálás vagyok a rendszeres olvasóknak!💕💓❤
Remélem, továbbra is velem tartotok majd!🙌
Addig is, hoztam nektek egy új történetet. A munkáim között Funday ~ he knock out love címen megtaláljátok. Egyszer, már kiraktam ezt a sztorit, de levettem mivel nem nőtt igazán a szívemhez. Átíráson ment keresztül, szóval most már, a jó verziót olvashatjátok.🙋
A történet egy Hope nevű lányról szól, aki boldognak tűnik, de nehéz problémákkal kell megküzdenie. Próbál az élet gondjain, vidámsággal felül kerekedni. Az élete meg változik, mikor találkozik Scottal.
A lány jelenti, a fiú számára, azt a jóságot, amire a fiúnak hatalmas szüksége van, ha nem akarja, hogy az utca elnyelje. De a lány képes a fiúért leereszkedni abba a bűnös világba?
Scott az utca világának, az egyik legsötétebb árnya. Illegális box meccsekből tartja el magát, és folyamatosan harcol az utcán megszerzett hatalmáért. Mikor találkozik Hopeval, valami megmagyarázhatatlant kezd érezni. Meg akarja szerezni a lányt, folyamatosan maga mellet akarja tartani.
Adok egy kis ízelítőt, hátha megjön hozzá a kedvetek:😺
°Scott Morgan szemszöge°
- Hadd összegezzem... - sóhajt homlok masszírozva, Hope öccse – Elküldtelek titeket, hogy a padhoz bilincselt nővéremen segítsetek. Erre ti mit csináltok? Ellopjátok a kibaszott padot! Arról nem is beszélve, hogy Hope eszméletlen – dühöng – Meg ez a két szerencsétlen, hogy néz már ki? – mutat hevesen a piercingesre és a mellette ülő kék hajú srácra. – Nyakig sárosan úgy néztek ki, mintha most jönnétek, egy kurva indián avató ünnepségről. Suttogó kukorica és Álló farok törzsfőnök... – morogja – A tetkós srác pólója meg olyan, mintha bele hasalt volna, egy szar kupacba – int Loganre – A negyedik, rohadtul taperolja az ájult nővérem. Bizony, rád célzok kangörcs! – néz rám dühösen – Ennek tetejében – szippant a levegőbe – a válogatott balfasz alakulatotoknak, szar szaga van! Ha a macska fosnak és a romlott csirkének, lenne egy szerelem gyereke, és annak a hullája oszladozna egy latrinában, na... annak, lenne ilyen szaga! – háborog.
Akaratlanul is, egy kisebb nevetés csúszik ki a számon, míg Logan, Mike és Chris fülsüketítően nyerítenek. Johs arca is megrándul egy kicsit, de tartja dühös ábrázatát.
- Csak, hogy tisztázzuk, én vagyok Suttogó kukorica, és Chris, Álló farok törzsfőnök, ugye? – vigyorog Mike.
- A-a, haver! – kiált fel a kék hajú – Te vagy IQ aszály, én pedig, a Préri háromlábú hőse... - kacsint, és perverzen vigyorog – Már ha érted, hogy értem – húzogatja a szemöldökét.
YOU ARE READING
Bumpy love /h.s/
Fanfiction"- Nincs jogod elrabolni - dühöngök. - Csak birtokba veszem, ami az enyém - préseli hozzám testét, minden tiltakozásom ellenére." Kristen a repülőtér a biztonsági irodájában köt ki, Louis és Harry jóvoltából. Végül hárman, együtt repülnek Londo...