Part 12

1.9K 102 5
                                    

- Meg van a tervem. A napokban megcsináljuk. - Mivel tudom a telefonszámát az előcsalogatása már egyszerű lesz...

A fiúkkal a banda ügyeinek megbeszélése után, úgy döntöttünk elmegyünk az egyik clubba. Megünnepeljük, hogy Rob már nem sokáig jelent zavaró vetélytársat. Az "Arkangyal" a kedvencem, a szórakozó helyeink közül. Lényegében az a főhadiszállásunk.

Már vagy egy órája mulatunk a fiúkkal. Már csak véghez kell vinni a tervet. Utána újra lóghatunk a Morgan tesókkal. Most túl veszélyes lenne. Lebuknánk Rob előtt. Akkor ő takarítana el minket, nem fordítva.

Az emeleten ücsörgök egy VIP boxban. Mi másban, ha miénk a hely? Naill vedel mint állat,szokásához híven. Louis jó barát lévén, ebben sem hagyja magára. Annyira eláztak, hogy csak a boxban ücsörögve tudnak szórakozni. Két lépés után hasra esnek. Szóval az itt maradás mellet döntöttek.  Körübelűl két perc múlva megjön Eleanor. Ő majd rendbe rakja Louist, jó barátnő módjára. Zayn épp egy kurvának tűnő lány társaságát élvezi. Pontosítok nem csak annak tűnik, az is. Zaynt, ránézésre egyátalán nem zavarja. Louis mellet ül, ölében a lotyóval. A figyelmét a csajnak szenteli, de közben válaszolgat Louis és Naill részeg mondanivalójára. Néhány foszlányt kapok el a két iszákos mondanivalójából, csodálkozom azon, hogy Zayn ilyen lazán elviseli őket. Liam telefonját bújva ül mellettem. A félkör alakú box tökéletes, a mi kis ötösünknek. Rendszerint én ülök az egyik szélén,mellettem Liam, aztán Zayn, majd Louis és Naill.

- Sziasztok! - hallok meg egy ismerős kiabálást. Eleanor kecsesen lépdel felénk. Arcán látom nemtetszésének jeleit. Valószínű Lou pincéig való lerészegedése váltja ki. Nem szereti, ha ennyire leissza magát. Lou már, csak ilyen...

- Szia életem egyetlen macesz gombóca - kászálódik állóhelyzetbe Louis. Látva Eleanor arcát folytatja mondani valóját. - úgy látom extra savanyú öntettel - jót nevet saját viccén.

A fiúkkal mind húhogni kezdünk. Jaj, barátom, ezt nem kellet volna! Kárörvendő vigyorral várom a folytatást.

- Louis Tomlinson! Tudod, hogy nem vagyok az ellen, hogy igyál... De, ha ennyire leiszod magad, mélységesen megvetlek... - rival rá Eleanor. Most aztán ideges, pedig nagyon kedves lány.

- Nyugi, baby! Hadd csináljam azt amit akarok... Hagyj élni! Ne akarj magadhoz láncolni! Nem kell ennyire nyomulnod...  - fakad ki Louis. Tudom, hogy nagyon szereti a barátnőjét, meg részeg. De ez akkor is durva tőle...

A következő pillanatban Eleanor lendülő kezét látom, ami Louis arcán csattan. Majd elviharzik, pillanatok műve alatt.

Louis egyből kijózanodva rogy vissza a boxba. Arca lesápad. Tudatosulnak benne az előző pillanatok történései. Arcát kezeibe temetve, roskad magába.

- Elintézted szépen - közli tárgyilagosan Liam.

- Ha, nem mondod, hülyén halok meg - feleli gúnyosan Lou.

- Ne ránk legyél kiakadva, magadnak csináltad haver - védi meg Zayn, Liamet.

- Tudom, hogy elbasztam - csap az asztalra - Hihetetlen, mekkora barom vagyok - sóhajt drámaian.

- Szerintem haza kéne menned, és azon ötletelni, hogy békítsd ki... - javaslom szétzuhant barátomnak.

- Megbocsátana? - néz fel tenyeréből, könnyes arccal. Hangjában tisztán hallani, vegyülni a reményt és mérhetetlen fájdalmat.

- Szeret téged. Csak most, megjegyzem, csúnyán a lelkébe tapostál. Kell neki egy kis idő, amíg lenyugszik. Addig te kitalálod mivel szerzed vissza. - önt belé lelket Naill.

Még legalább egy órán keresztül vigasztaltuk, mikor Liam úgy döntött hazaviszi Lout. Azt mondta fél óra, és jön vissza hozzánk. Amíg várunk Liamre, igyekszünk hasznosan tölteni az időt.

Naill rendelt hamburgereket. Félre ne értsétek, ezeket mind ő eszi meg. Hihetetlen, ez az ír haspók! Ha, nem jött volna össze a banda, tuti evőversenyekből tartaná el magát. Zayn még mindig, a cafkával az ölében foglalatoskodik.

Várakozás közben rám is, rám akart akaszkodni egy ilyen ribanc. De elküldtem kihasználhatóbb faszok irányába. Szívesen élvezném, egy nő társaságát, de nem az övét. Kris körül forognak a gondolataim. Már csak egy kicsit kell türelmesnek lennem, és az enyém lesz. Tudom, hogy oda van értem. Lehet az elején nem fog neki tetszeni az elrablósdi. Hamar változni fog a hozzáállása... Kihasználom a vonzalmát irántam, magamba bolondítom. Aztán ő, nem lesz képes elhagyni engem. Uralkodni fogok rajta. Erős személyisége van, ezzel lehet kisebb gondok adódnak majd.

Már annak a gondoltára, hogy az enyém, felizgulok. Amikor a szobájába mentem és alvás közben figyeltem, akkor is beindultam rá. Nem tudom miért nem vetettem rá magam. Sok önuralom kellet, hogy csak befeküdjek mellé.

Faszomba a türelemmel! Már most elkezdem végrehajtani a tervet. Mivel meg van a száma, így rátudok írni anélkül, hogy tudná ki vagyok. Kockázatos lenne vele Harryként beszélni, biztonságosabb "Ismeretlen szám"-ként.

Kezem a kabátzsebembe vezetem, telefonom után kutatva. Ujjaimmal érzékelem a készüléket. Gyorsan kikapom, és feloldom a képernyőt. Kicsit remegek, és a gyomromban is valami furcsát érzek. Ezeket a bizarr érzéseket figyelmen kivűl hagyom. Névjegyzékemben lapozva keresgélem a "babygirl" nevezetű kontaktot. Gyorsan rákattintok az "üzenet" lehetőségre.

Me: Szia Babygirl! 😉

Elküldtem. Sikerült elkezdeni a tervet, amivel megszerzem. Már csak addig kell beszélgetnem vele, amíg kiharcolok egy találkozót. Majd akkor elraboljuk, és végre velem lesz.

Mikor fog végre válaszolni? Nem a legtürelmesebb ember vagyok. Ez a várakozás kikészít!Lehet, hogy túl közvetlen voltam ezzel a köszönéssel? Ha megkérdezi honnan tudom a számát... Mit mondjak? Arra a stratégiára váltok: "Téves számra megy az üzenet, de ha már így összehozott a sors...". Ez a legkézenfekvőbb megoldás.

Várakozás közben felpillantok a fiúkra. Naill az utolsó hamburgerét eszi. Zayn pedig már egyedül ül. Ez a cafka se, volt valami hosszú életű. Zayn csak ilyen... A táncoló tömegre pillantva, meglátom Liamet közeledni. Végre visszaért. A bámészkodás közben, telefonom rezgése zavar meg. Ő az!

Babygirl🔥: Bocsi, de szerintem téves szám😊

Most el kell játszanom, hogy másnak szántam... De úgy, hogy ne azt higgyje, van egy barátnőm.

Me: Ugyan, Hope elfelejtetted a legjobb barátod?

Uhh. Szép mentés...

Babygirl🔥: Nem Hope vagyok. Ezt benézted, szopacs! 😘

Még telefonon keresztül is pimaszkodik. Mondjuk most adhatom önmagam.

Me: Ne pimaszkodj, mert el fenekellek!😋😏

Babygirl🔥: Szuper! Egy pedofil zaklató, pont ezt kértem karácsonyra...😒

Me: Akkor a tiéd vagyok 😍

Babygirl🔥: Am te ki a fasz is vagy?😱😡

Me: Elmondom, ha te is 😀

Babygirl🔥: ....

Me: ???

Babygirl🔥: Ahh... 😔rendben.😒 Hogy hívnak?

Me: Edward. Téged?

Végülis nem hazudtam, mivel ez a középső nevem. Most ugrik a majom a vízbe... Ő vajon mennyire őszinte és nyitott?





Ha tetszik kérlek jelezd nekem valami úton-módon. Mert, ha tudom, hogy van igény rá, jobban dolgozom. Így a részek is jobbak lesznek! Köszi :*

Bumpy love /h.s/Where stories live. Discover now