Figyelmen kívül hagyva a hangos üvöltést, megyek vissza az új "szobámba". Ledobom magam az ágyra és átgondolom a dolgokat.
Eddig úgy néz ki, a reptéren két fekete lyuk képű srác miatt (akik nem mellesleg divat galambok), a biztonsági irodában kötöttem ki. Majd a felmosó hajúval, tényleg felmostam a padlót, mert beszólogatott. Felszállhattunk a repülőre, ahol bongyor folyamatosan nyomult. A reptéren kijött értem az agysajt hiányos bátyám, Mike. De el kellet mennie ezért a két srác vállalta, hogy haza visznek.
Megjelent a harmadik haverjuk, aki felbosszantott, ezért az öklömmel puhítgattam meg az arccsontját. Majd, négyen indultunk el hozzánk. Otthon megtörtént az ominózus bemutatás, ahol a négy testvérem, megismerte a három idióta srácot, akiket a reptéren találtam. A szőkeséggel, volt egy rövid megnyílós és komolyabb beszélgetésünk. Lefeküdtem aludni, de reggel arra keltem, hogy sátán bárány az ágyamban alszik. Mikor kimentem volna a szobából, az ajtó nem nyílt, mivel a kerítőnek felcsapott testvéreim és "barátaim" elcseszték a kilincset.
Harryvel, egy egész napot töltöttem a szobámban. Volt egy furcsa álmom, ami után elkezdtem többet érezni a göndör srác iránt. Aki, amint megcsinálták a kilincset, minden szó nélkül lefarcolt. Elkezdtem hiányolni és egész délután a szobámban döglöttem.
Este, egy ismeretlen szám kezdett el zaklatni. A zaklatóm bagolynak érezve magát, hajnali háromkor is írogatott. Végül, aznap délutánra beszéltünk meg egy talit, a parkba. A park bejáratától, nem messze vártam az ismeretlent, a szökőkútnál. Ahol két balfék megpróbált elkábítani. Sikeresen leszereltem őket, de négyen eredtek a nyomomba. Harryt megpillantva, azt hittem éppen a potenciális megmentőmhöz szaladok, de végül ő kábított el.
Mikor magamhoz tértem, három srác ölében voltam végig fektetve, egy kocsi hátsó ülésén. Mindegyiknek vagy behúztam vagy megrúgtam. Kipattantam a kocsiból és elkezdtem szaladni. Mikor Harry elsütötte a fegyverét, csak akkor álltam meg, mert nem szeretném ha a halálom, ilyen díszbuzikhoz köthető lenne. Megint elkábítottak, ahol ezek után Harry szobájában tértem magamhoz.
Lementem kaját csinálni magamnak, amiből végül csoportos kioktatás lett. Unalmamban átnéztem a göndör szobáját, ahol megtaláltam az ágy alá rejtve, a rárántós pornó magazinjait. Majd a kreol bőrű faszkalap, elárulta miért is lettem elrabolva, miszerint csak váltságdíj és jó kefélés reményében. Ettől vérszemet kaptam, és szétvertem Harry szobáját. Levittem a maszturbátornak, a jobb keze után, a legjobb barátját, az újságjait. Majd felviharoztam, az önkényesen választott szobámba.
Itt lennék most... A Disney, tuti nem veszi meg a sztorim filmes jogait. Tragikus élettörténetem meséléséből az ránt ki, hogy hangos lábdobogást és csapódásokat hallok. Gondolom Harry, most megy, hogy ellenőrizze a dráglátos szobáját. 3... 2... 1... Dühös üvöltéseit hallva, valószínüleg felfedezte, hogy nem vagyok valami ügyes lakberendező. Ajtó csapkodások zaja tölti meg a csendet, feltételezem éppen engem keres.
Lehet még sem volt jó ötlet. Elvégre eddig is pocsék fogoly voltam, de most kihúztam a gyufát. Amikor szétbarmoltam a szobát jó ötletnek tűnt, de most már kevésbé tartom annak. Hirtelen bepánikolok, hogy tuti most fog velem végezni. Ennyit arról, hogy meghúzom magam, amíg itt vagyok, és nem fog, ezeknek a nyomorékoknak a kezéhez tapadni a halálom.
Pillanatnyi pánikomban beállok az ajtó mögé, hogy amikor bejön a szobába, akkor kisurranhassak mögötte. Szakállas trükk, de pont ezért fog beválni. Nem is kell sokat várnom, az ajtóm, olyan erővel csapódik ki, hogy attól tartok leviszi a fél kezem.
Harry a helység közepére sétálva, pásztázza végig a szobát. Látom, ahogy az idegtől remeg az egész teste. Látom milyen gyorsan emelkedik a mellkasa, idegesen fújtatt. Az egész megjelenése a zabolátlan indulatoktól terhes.
- Hol vagy drága? - kérdezi negédesen - Kibaszottul gyere elő, ha nem szeretnél fémet az arcodba! - kiabál.
Mikor kilépnék az ajtó mögül, hogy kiszökjek a folyosóra. Az a kurva ajtó, csak nem megnyikordul? Egész testemben megdermedek, félve a következményektől. Lassan felém fordul, egy gonosz mosollyal az arcán és dühtől izzó szemekkel.
- Nézzenek oda, az elveszett bárányka... - mondja hátborzongtóan nyugodt tónusban, kezében a fegyverét forgatja, szemében valami elvetemültség csillan.
A félelemtől megbénítva szerintem azt is elfelejtettem, hogyan kell levegőt venni. Ezen, létfontosságú funkció működésén sem tudok agyalni, mivel tébolyult tekintettel, kezd el közeledni felém.
- Ejnye, nem szabad, ilyet csinálni bárányka - megtévesztően kedves a hangja - Még is... mit kéne most csinálnom, hmm? - búgja, miközben a fegyverét, az állához támasztja gondolkodást imitálva - Meg van! - gyilkos mosolyra húzza ajkait.
A torkom annyira kiszáradt, hogyha kiinnák egy úszómedencét, még akkor is porzana. Egész testemben reszketek és kapkodom a levegőt, könnyes szemekkel.
- Báránykám, ez nekem, elég mulattató lesz - szegezi rám a fegyverét - neked már kevésbé... - keményednek meg az arcvonásai.
Bocsi a kis kimaradásért, de kárpótlásul, próbáltam egy izgalmas részt hozni. Remélem, ez is tetszik nektek. Nem tudom, hogy ezen a hétvégén, hogy fogok részeket hozni, mivel tele vagyok táblázva, családi programokkal. Valószínű, még egy részt fogok hozni ebből, és még egy Fundayt is. Csak tartsatok ki addig és olvassatok továbbra is :)
Ha tetszik, tudod mit kell tenned! ^_^ ( már tuti a fületeken jön ki) :D
ESTÁS LEYENDO
Bumpy love /h.s/
Fanfic"- Nincs jogod elrabolni - dühöngök. - Csak birtokba veszem, ami az enyém - préseli hozzám testét, minden tiltakozásom ellenére." Kristen a repülőtér a biztonsági irodájában köt ki, Louis és Harry jóvoltából. Végül hárman, együtt repülnek Londo...