Part 32

1.7K 94 19
                                    

*Kristen szemszöge*

Még beszélgettünk, mielőtt Harryt újra elnyomta az álom.

Erős karjaival átöleli a derekam és a mellkasomra hajtja a fejét. Körübelűl fél órája gondolkozom azon, hogy álmában levágom a haját. Tincsei folyamatosan csikizik az állam, orrom és az arcom. Tök mindegy merre söpröm őket, mindig megtalálják azt a pozíciót, amiben biztos idegesíteni fognak. Ahelyett, hogy álmában lenyesném a haját, inkább kikászálódom az ágyból. Mindenki érdekében, elvégre egy megkopasztott Harry senkinek sem lenne szép látvány...

Kiválasztok pár ruhát azok közül, amiket még Harry szerzett be nekem, amikor eltervezte, hogy 'beköltöztett'. Felkapok egy szürke rövid ujjút és egy fekete rövidnadrágot. A sebeim már kicsit jobban festenek, mint tegnap, de még eléggé látszanak.

Morcosan ücsörgök már vagy fél órája az egyik lépcsőfokon. A hanyagul és rondán berendezett nappalit nézve. Pizzás dobozok és sör, üdítő foltok mindenhol, a párnák hanyagul szétdobálva, a sár szanaszét hordva, és a bútorok elrendezése is csapni való. Tipikus pasi kecó...

Megelégelve a retinámat erőszakoló látványt, elkezdek rendet rakni. Durván egy óra alatt feltakarítok és neki látok a bútorok átrendezésének. a fekete kanapét középre tolom és a fehér szőnyeget elé terítem, a sötét parkettán. A kanapé előtt heverő kávébarna dohányzó asztalt letörlöm. A szürke álló lámpát a világoskék falakhoz állítom. A hatalmas lapos képernyős Tv-t leporolom, és a leszaggatott függönyöket is megigazítom. A hatalmas matt fekete szekrényben találok piros LED csíkokat, azokkal tovább dekorálom a helyiséget. Találok pár szobanövényt, amikkel hangulatosabbá teszem a nappalit. Éppen a világ legidiótább festményét próbálom leakasztani a falról, ami túl magasan van, amikor hangokat hallok a lépcső felől. Leveszem a tekintetem a jézus tetkós, bikiniben lévő söröshordót ábrázoló festményről, és a hangok irányába nézek.

Harry kócos hajjal, a szemét dörzsölgetve álldogál a lépcső aljában. Álmos, zöld tekintetével engem figyel, ahogyan a festményért nyújtózkodom. Meglepve néz szét a nappaliban, észre véve, hogy most a lakberendező tehetségem, nem a szoba szétzúzásában mutatkozik meg. Csak egy melegítő nadrág lóg a csípőjén, megmutatva tökéletes tetovált felsőtestét. Nagyon pazar látványt nyújt...

- Mit csinálsz a csodálatos képemmel? – pillant arra az ocsmány festményre, amit próbálok leakasztani.

Mert a jézus tetkós, bikinis söröshordó tényleg lenyűgöző... mondhatom...

- Konkréten megerőszakolja a szemem, az ocsmányságával – mosolygok, mert végre sikerül leszednem a falról – Most pedig gyújtsuk fel! – kiáltok örömtelien, kezemben a képpel.

- Abból bizony nem eszel – ingatja a fejét, mosolyogva Harry – majd én elrakom.

Átnyújtom neki a festői csodát, ő pedig berakja a matt fekete szekrénybe. Újra rám vezeti tekintetét, majd a nappalit kezdi pásztázni.

- Mit csináltál a nappalimmal? – vigyorog, de közben az értetlenség is kiül gyönyörű arcára.

- Mindenhol foltok és piszok volt. Már annyira zavart, hogy inkább kitakarítottam és átrendeztem a bútorokat is, egy kis feng shuit bedobva.

- Tipikus nő, alig teszed be a lábad már is rendezkedsz – nevet fel – A feng shui, nem azt jelenti kínaiul, hogy tésztás csirke? – kérdezi bizonytalanul.

- Nem – nevetek – ez a tárgyak elhelyezésével, a szobák berendezésével kapcsolatos dolog – mosolygok, ő pedig zavarában elpirul.

- Már értem, hogy miért ültettek át mindig másik helyre, amikor feng shuit kértem, ahelyett hogy hozták volna a rendelésem. – nevet ő is zavarában.

- Nagyon aranyos vagy – sétálok oda hozzá, hogy megpusziljam, a piruló arcát.

- A végén még elhiszem – húzz magához közelebb – Ha szeretnél eleget tenni, más női szeszélyednek is, az önfejű rendezkedésen kívül, rendelkezésedre állok – búgja a fülembe és csípőjét megbillenti.



Próbáltam aranyosra venni a figurát, remélem sikerült, mert nem vagyok az a romantikus típus. Így megugrandó akadály számomra, cuki párkapcsolati pillanatokat írni. Remélem ezzel a résszel is sikerült elérnem, hogy továbbra is érdekeljen titeket a sztorim. :)

Ha tetszett, jelezd nekem, hogy tudjam mekkora érdeklődés van a sztorim után. Mivel a május eléggé zsúfolt lesz, ezért olyan gyakorisággal fogom hozni a részeket, amekkora érdeklődést mutattok. ;D

Szuper hosszú hétvégét, drága olvasók! :D

Bumpy love /h.s/Where stories live. Discover now