Elakadt a szavam, ahogyan hozzám nyomja keményedő férfiasságát. Kezeivel még szorosabban tart, miközben elkezdi csókokkal behinteni a nyakamat. Bizsereg a bőröm, ahol szája találkoznak a nyakammal. Egy ponton, hosszabb ideig tartja rajta kívánatos ajkait. Kisebb fájdalmat kezdek érezni, ami fokozódik, mikor Harry fogaival harapdálja érzékeny bőrömet. Forró nyelvével végig szánt a szívás nyomon, amitől megborzongok. Vigyorogva hajol el tőlem, vágytól sötét szemekkel, élvezve a reakciót, amit ő vált ki belőlem. Művét csodálja, önelégült mosollyal.
- Aki, csak látni fog, tudja, hogy hozzám tartozol – mondja vágytól mély és karcos hangon.
Ujjaival finoman megcirógatja, gondolom piros bőrömet, de grimaszolok attól a minimális fájdalomtól, amit érzek.
- A szívásnyomnak, olyan alakja van, mint a monogramod, vagy mi? – kötekedem vele. – Honnan tudják, hogy pont te bélyegeztél meg?
- Onnan, hogy rajtam kívül, senki más nem érhet hozzád – mondja teljesen komoly arccal.
Megint mondanék valami frappánsat, csak hogy egy kicsit beleköthessek Harrybe, de egy csókkal belém folytja a szót. Alsó ajkamon végig futtatja nyelvét, várva, hogy bejutást engedjek neki. Közben egyik kezével a hátamat támasztja, a másikat pedig levezeti a fenekemig. Erősen belemarkol, én pedig felnyögök az érzésre. Ezt kihasználva, nyelvét már is átdugja a számba. Esélyem sincs küzdeni az dominanciáért, nyelve céltudatosan mozog. Csodálatos csókjától, egyre jobban kezdi ellepni az agyamat a rózsaszín köd. Mielőtt elszakadna tőlem, még ráharap az alsó ajkamra, aztán húzódik el. A csöndet kettőnk zihálása tölti be. Duzzadt ajkait megnyalja, ahogyan tetőtől-talpig végig mér.
- Ugorj! – morogja, majd újra lecsap ajkaimra.
Csók közben a falhoz nyom, én pedig hajába vezetem a kezemet, a másikat a nyakánál pihentetem. Kicsit meghúzom a fürtjeit, amikor a fenekembe markol, cselekedetem vággyal teli morgást vált ki belőle.
- Ugorj! – ismétli valamivel erőszakosabban.
Lábaimat dereka köré tekerem, és kezemmel átfogom a nyakát. Fenekemnél fogva tart, ahogy halad a szobánk felé. A lépcsőn felfele menet, elszakad az ajkaimtól, hogy biztonságban felérjünk. Hirtelen ötlettől vezérelve, számat a nyakára tapasztom. Harry csodás illata még jobban elbódít, puha bőrének tapintásával együtt. Kicsit megszívom a nyakán lévő bőrt, amitől megdermed és erősen belemarkol a fenekembe.
- Itt fogok eldurranni a lépcsőn, ha nem hagyod abba – zihálja.
Kuncogva hintek még egy csókot a nyakára, csak utána hajolok el. Beérve a szobánkba, azonnal az ágyra dob. Kicsit megszeppenek a hirtelen cselekedetétől, mire feleszmélek már felettem van. Dudorodó büszkeségét, ha nadrágon keresztül is, de középpontomhoz nyomja. Érzem az alhasamban, az eddig számomra ismeretlen szorítást. Felsőtestét hozzám préseli, könyökén támaszkodik a fejem mellett. Vágytól izzó zöld szemeivel engem tanulmányozz. Egyik kezével a pólóm szegélyéhez kalandozik, miközben egy újabb csókban részesít. Forró ujjai érintésétől libabőrös leszek. Megint elválnak egymástól ajkaink, amíg áthúzza fejemen a pólót. Szemei a mellkasomra tapadnak, kezével finoman megfogja az egyik mellem. Erre a tettére, csak tovább épül alhasamban, az új érzés.
- Tökéletesen illik a kezembe – morogja, egyre jobban gyúrva a mellemet.
- Ez egy, égi jel! – kuncogok, nehéz lélegzettel.
Szemeiben villan valami, ahogy az arcomra néz, elszakadva a melleimtől. Válaszul, csak a melltartóm pántjával kezd babrálni. Zavarban érzem magam, hogy valaki meztelenül fog látni. Az eddig vágytól terhes hangulat, számomra kezd egy kis kételkedéssel is vegyülni. Harry abba hagyja a matatást, és mélyen a szemeimbe néz. Kezem a nyaka köré kulcsolom, ő pedig az arcom kezdi cirógatni. Ziháló lélegzete az arcomnak csapódik, intenzív tekintete pedig nem enged szabadulni.
- Biztos, hogy akarod?
Most először írok, ilyesmi részt... Halvány lila sejtésem sincs, hogy jó lett-e. Remélem sikerült azért valami jót írnom, ha még sem, jelezzétek, hogy ki tudjam javítani vagy valami.
Kíváncsian várom a visszajelzéseiteket :)
Ha tetszett, nyomj egy vote-ot vagy kommentelj!
YOU ARE READING
Bumpy love /h.s/
Fanfiction"- Nincs jogod elrabolni - dühöngök. - Csak birtokba veszem, ami az enyém - préseli hozzám testét, minden tiltakozásom ellenére." Kristen a repülőtér a biztonsági irodájában köt ki, Louis és Harry jóvoltából. Végül hárman, együtt repülnek Londo...