"Makan lebih sikit danial dah lama kamu tak makan kat rumah bonda" ujar tengku marliah dan danial hanya mengamgguk sahaja.
"Baguslah kamu berdua dapat bertugas yg sama memudahkn urusan" ujar tengku razif.
"Yela ayahanda sapa tk sayang bini terpisah 4 thun ni bkn msa yg singkat" ujar dania.
Julia hanya mendiam kan diri sahaja tidak berani bersuara. Setelah selesai makan mlm danial dan julia masuk kedalam bilik.
Danial terus masuk kebilik air utk mndi manakala julia pula terus merebahkan diri diatas katil hari dia kepenatan.
"Kau kenapa tak kemas barang kau lagi???"tanya danial yang bru sahaja usai mndi itu.
"Jap gi lah owg kemas lah"jawab julia. Danial sudah mkin mendekati julia.
Julia sudah berasa lain segera dia ingin melarikn diri belum sempat dia melari kan diri danial sudah menolaknya semula.
Julia sudah terbaring dikatil dengan pantas danial menindih tubuh julia kemudian mengenggam kemas tangan julia.
"A...abang n..nak ... B...bu..buat ape ni??" Tergagap julia tanya.
"Aku pesan ape ptg tadi kalau kau tak kemas kau akn terima padahnya kan...." Ugut danial sambil tersenyum nakal.
Danial sudah mencium leher julia dengan rakusnya.
"A..abang ju mntak maaf... Abg tolong lepaskan ju... Ju janji pergi kemas barang sekarang" rayu julia.
Danial sudah berdiri melepaskn julia di sengaja mahu mengertak julia sahaja.
"Igt ju aq.. Aku x pernah main main ape yg aq ckp ni tau... " ugut danial dan berlalu pergi.
Segera julia bangun untuk kemas barang barangnya tidak mahu danial buat yg bukan bukan.
Setelah selesai mengemas barang barangnya julia berlalu kekatil utk tidur. Dia merebahkan dirinya di sebelah danial. Danial sudah dibuai mimpi
Julia tidak dapat melelapkan matanya otaknya masih ligat berfikir ape yg bakal jadi seterusnya.
Jumpa 2 lelaki yg paling ditakuti dalam satu masa itu sungguh memberatkan baginya.
Sedang ligat berfikir tiba tiba ada tangan menarik julia sekejap sahaja julia sudah berada di dalam pelukan danial.
Mata julia terbeliak dengan tindakan danial. "Yang kau ni tak reti nak tidur dah kenapa" tanya danial.
"Apa abang buat ni... Suka ati saya lah nak tidur ke tak nak"jawab julia sambil cuba melepaskan diri.
"Ooo okay kalau kau taknak tidur jom kite wat projek... " danial sudah tersenyum nakal.
"Okay okay saya tidur" pantas sahaja di melelapkan matanya danial sudah tersenyum kemenangan.
'Kau pelihara lah isteriku ya Allah sungguh aku menyanyanginya'doa danial di dalam hati sambil mencium ubun ubun isterinya itu.
Julia sudah terlelap didalam dangkapan danial.
YOU ARE READING
MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW
RomanceSynopsis_ Mengisahkan seorang Inspektor wanita bernama Julia telah bertugas di Bukit Aman, Kuala Lumpur.Julia seorang gadis yang berumur 24 tahun mempunyai kisah silam yang tidak diketahui ramai apabila dia sebenarnya telah berkahwin empat tahun lep...