part 4

8.1K 297 2
                                    

      Hari ini julia akn berpindah kerumah danial julia mengeluh bukan kerana dia tidak suka tetapi dia tidak sanggup untuk menghadap danial sekarang ini.

      "Dah siap belum ni barang kau semua aq dah letak dalam kereta" kata danial pada julia.

         "Dah lah.." Jawab ringkad julia.

      "Aq tunggu kat umah aq... Kau bawak moto kau..."arah danial julia hanya menganggukkan kepala sahaja.

      Sebelum pulang ke rumah danial julia bertemu ahli keluarganya terlebih dahulu.

       "Bonda ju pergi dulu...."pinta julia sambil menyalami tengku marlia.

       "Ju cuba lah buka hati untuk danial... Danial tu suami ju wajib kene patuh selama ni bonda tahu apa jadi antara kamu berdua cuma bonda tak nak masuk campur sahaja."nasihat tengku marliah.

       "Ju faham bonda terima kasih ju pergi dulu ya kirim salam kat semua kay..." Julia sempat berpesan kerana ketika itu semua org keluar.

      Julia sudah menghidupkan enjen superbikenya lalu dia memecut laju kerumah danial.

     Sesampai dirumah danial julia terus masuk dan terdapat danial diruang tamu sedang khusyuk menonton telivesyen.

     Tiba tiba idea nakal julia muncul. Julia berjalan perlahan lahan kearah danial kemudian "abangggg!!!!!" Jerkah julia dri belakang terkejut danial di buat nya.

     Terus sahaja julia ketawa tanpa henti. "Julia kau ni saja je kan" marah danial sambil mengejar julia.

     Julia berlari sepantas yg boleh supaya dia tidak ditangkap oleh danial.

     Sedang di belari "arghh!!!" Kerana terjatuh akibat terpijak kain licin tetapi sebelum di terdorong kelantai ada tangan yang merangkul erat pinggang nya.

    Mata mereka bertentang julia sudah malu akibat danial memandangnya terlalu lama.

    "Emm. Abang bila nak lepaskan saya ni???" Tanya julia apabila danial tidak melepaskan rangkulan di pinggang julia walaupun kini mereka sudah berdiri dengan betul.

       "Hemmm perlu ke aku lepaskan kau ekk sebab kan kau dh cri pasal ngan aq" jawab danial sambil tersenyum nakal.

          "Okay ju mintak maaf kay" rayu julia

        "Kalau aku tak nak maafkan" tanya danial sambil mengangkat sebelah kening nya.

       "Okay abang nak suh ju buat apa supaya abang maaf kn ju" tanya julia.

      "Sbbkan ari ni kita cuti kita tak buat apa so aku nak kau boleh???" Tanya danial sambil tersenyum nakal.

       "Ha?? Apa maksud abang" tanya julia dengan muka yg blur.

      "Maksud aku" danial tidak menghabiskan ayatnya tetapi dia sudah mencempung julia menaiki tangga.

      "Abang apa yg abang buat ni" tanya julia sambil memeluk leher danial agar dia tidak jatuh masa itu jugalah terdetik satu perasaan pelik didalm hati julia.

      "Kau nak ke taknak ke aku nak kau jugak so kau kena layan aku jugak  faham"arah danial sambil tersenyum dan julia hanya menganggukkan kepala sahaja.

        'Ya Allah kau pelihara lah hubungan kami' detik hati julia sungguh dia mencintai suami nya.

Adakah hubungan mereka sentiasa bahagia seperti ini.

         Danial melayan julia dengan baik pada waktu adakah sudah muncul bait bait cinta antara mereka.

MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW Where stories live. Discover now