Danial masuk ke bilik yang ditempatkan julia lalu duduk disisi julia.
Danial memandang wajah isterinya itu dengan pandangan sayu. Sedih rasa hati insan yang tersayang jadi begini.'Selamatkan lah isteri aku ya Allah.. Jangan kau ambil dia dari aku.. Sesungguhnya aku belum bersedia untuk kehilang orang yang aku sayang... Kau berikan lah kesembuhan keatas dirinya ya Allah... Amin' dia danial dalam hati.
Perlahan lahan julia membuka mata dan dia melihat disisi nya ada danialbdan ahli keluarga yang lain.
"Alhamdulillah akhir Ju sedar juga..." ujar tengku marlia tanda kesyukuran.
"Adik... Mcm mana keadaan adik okay ke??" tanya nashrin.
"Jangan risau adik okay ja" jawab ringkas julia. "Adik nak dakwa adora ke??" tanya nashrin lagi.
"Takpayah lah kecik ja pekara ni... Adik dh selamatkan..." jawab julia lembut.
"Baik sangat kau ni" dingin danial. "Dah lah abang benda dah jadi.. Ju selamat dah kan" pujuk julia lembut.
****
Sudah seminggu julia dibenarkan keluar dari hospital kesihatan julia sudah membaik dan julia dibenarkan bekerja.Hari ini hari pertamanya bekerja setelah bercuti panjang. Julia menyarungkan uniform nya dibadan rindu rasanya kerana sudah lama tidak memakai uniformnya sendiri.
"Amboi seronok ye dapat kerja balik..." ujar danial dengan senyuman apabila melihat isterinya itu kelihatan bahagia sekali.
"Mestilah.. Dah lama dah rehat... Skang time to work..." jawab julia dengan riang.
"Ni kau nak aku hantar atau kau pergi sendiri... Aku masuk office tengah hari" tanya danial.
"Takpe ju pergi sendiri je okay" jawab julia. "Aku dh agak dah tu jawapan kau.. Hati hati bawak motor tu..." pesan danial julia hanya menganggukkan kepala lalu menyalami tangan danial kemudia berlalu pergi ke kerja.
*akhir julia back to normal....
*sorry lambat update lately sis bzy...
*okay see u next chapter.
YOU ARE READING
MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW
RomanceSynopsis_ Mengisahkan seorang Inspektor wanita bernama Julia telah bertugas di Bukit Aman, Kuala Lumpur.Julia seorang gadis yang berumur 24 tahun mempunyai kisah silam yang tidak diketahui ramai apabila dia sebenarnya telah berkahwin empat tahun lep...