bab 5

7.9K 293 5
                                    

      Julia tersedar dari tidur menyedari ada sesuatu yg melingkari pinggangnya tenyata itu ada tangan danial.

      Dia melihat jam menunjukkan pukul 5 petang. Julia segera bangun dan pergi membersihkn diri untuk solat. Setelah selesai

"Abang... Bangun kita solat asar sesama dah kul 5 ptg dah ni" kejut julia.

      Danial bangun pergi membersih kan diri setelah itu mereka menunaikan solat fardhu bersama.

       Stelah selesai solat julia menyalami tangn danial stelah itu danial mengucup lembut ubun ubun isteri nya.

    Kemudiannya julia mengemas tampat solat setelah itu dia turun kebawah utk mnyediakan makanan untuk danial.

    Julia sedang ralit memotong sayur tidak semena tangannya terkene pisau. "Ouch!!!" jerit julia apabila tangan terasa pedih segera shaja dia pergi membersihkan tangannya.

     "Ya Allah julia kau ni masak ke main potong potong tangan ni" marah danial pada julia sambil dia merawat luka yg ada di tangn julia.

      "Sikit jelah" jawab julia

" memang lah sikit kau ni kan dh besar besar panjang pon tak pandai jaga diri... Ni kalau aku tak de macam mana" bebel danial dengan kerisauan.

       Julia menitiskan air mata kerana sebak. Danial begitu ambil berat akan dirinya.

      Danial sudah mmbalut jari julia dengan pembalut luka. " ni kenapa tiba tiba nangis aq x mrah kau pon" tanye danial lmbut.

      "X de ape lh cume tngan ni ja sakit" tipu julia dia tidak mahu danial mengetahui perkara yg sebenar.

      Danial pandang tepat kearah mata julia kemudian dia menyapu air mata julia dengan tangannya. "Dah la jangan nangis aku kn ada" pujuk danial.

     Julia hanya mengangguk kepala. "Dah lh kau x yah msak kita mkn luar je...aku x jamin dapur aq ni selamat kalau kau masak smpai habis nanti" ejek danial.

     "Abang!!!" muncung julia. Tiba tiba
Cupp!!
Danial mencium bibir nya berona merah muka julia apabila danial berbuat demikian.

     "Sekali lgi kau muncung ngan aq thu lh apa aq nk buat" danial sudah tersenyum nakal. Pantas sahaja julia menghilangkn diri dari pndangan danial.

    
      

MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW Where stories live. Discover now