Doktor yang merawat julia telah pon keluar cepat sahaja pergi kearah doktor itu.
"Macam mana isteri saya doktor" tanya danial cemas.
"Puan julia mengalami sedikit komplikasi... Keadaan dia semakin kritikal jika puan julia melepasi masa kritikal dia dalam 24 jam sya terpaksa menghentikan alat bantuan penafasan puan julia. Kerana keadaan puan julia terlalu lemah hayat nya dibantu oleh bantuan pernafasan... Saya berharap en danial bersabar ya"
Setelah membuat penerangan doktor itu meminta diri untuk berlalu pergi
Danial pula pergi ke sisi julia. "Ju jangan tinggalkan aku... Aku x sanggup hilang kau... Ju aku sentiasa menunggu kau ju ... Walau bapa lama pun kau terbaring disini aku sntiasa mnunggu kau..." Ujar danial.
" ju aku tahu kau kuat... Ju kau tak penat ke tengok aku menunggu kau saban hari disisi kau..." danial menitiskan air mata sayu dia melihat keadaan julia yg tidak bermaya.
Danial pergi ke bilik air untuk mengambil wudhuk kemudian memunaikan tanggungjawabnya sebagai seorang umat islam.
P.o.v julia...
Abang ju nak sangat bangun tapi ju tak mampu... Ju x nak tengok abang sedih macam ni... Ju nak bangun tapi kenapa ju masih tak boleh bangun... Abang... Ju nak bangun tapi tiada kekuatan untuk ju bangun...
Ju nak bahagiakan abang ju rindu senyuman abang... Tapi ju x mampu untk bangun"
End p.o.v
Danial membaca yassin disisi julia kemudian jari jemari julia terus bergerak sedikit demi sedikit.
Danial perasan akan perubahan itu terus sahaja dia memanggil doktor yang bertugas pada ketika itu.
"Alhamdulillah puan julia sudah kembali normal... Jika ini berterusan inshaAllah puan julia akan sedar..."terang doktor itu kemudian berlalu pergi.
Danial kesisi julia "ju terima kasih sebab kau cuba untuk bangun" ucap danial sambil mengucup lembut dahi julia.
Wah bestnya julia dh stabil tapi persoalannya sampai bila julia nak koma???
Hmmm :'(
Okay see you next chapter okay...
Jangan lupa vote tau...
Sambil usha usha lah cerita mr lecture vs miss student okay...
N usha sekali cerita kawan saya... Suamiku mr. Harry potter.
YOU ARE READING
MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW
RomanceSynopsis_ Mengisahkan seorang Inspektor wanita bernama Julia telah bertugas di Bukit Aman, Kuala Lumpur.Julia seorang gadis yang berumur 24 tahun mempunyai kisah silam yang tidak diketahui ramai apabila dia sebenarnya telah berkahwin empat tahun lep...