Julia sedang sibuk menyiasat kea sehingga x sedar jam sudah menunjukkan pukul 7.30 mlm.
"Astagfirullahalazim dah pukul 7.30 tak solat maghrib lagi... Baik aq pegi solat dulu.." Ujar julia bersendirian kemudian bangun untuk pergi solat.
"Puan..." Ujar tasya. "Ye tasya.." Balaa julia dengan ramah. " bukan puan keje pgi ke??" Soal tasya.
" betul lh.. Tpi saye bnyak kje.. Lgi ni... Tu yg lewat sikit blik" terang julia. "Puan ni... Dari dulu sampai skang tak pernah berubahkan... Macam mana sekali pun .. Puan kene jaga kesihatan puan.. Puan kn bru sembuh" nasihat tasya.
" baik tasya.. X pelah saya pergi solat maghrib dulu... Ye" jawab julia tasya hanya menganggukkan kepala sahaja.
***
Julia bru sahaja sampai dirumah terus sahaja dia merebahkn diri di sofa yg terdapat diruang tamu rumahnya.
Dia melihat sudah mnunjukkn pukul 10 mlm patut lh bdannya terasa letih sangat.
"Sayang..." Kejut danial apabila melihat isterinya yg masih berseragam itu tidur dikerusi.
" eh abg..." Jawab julia sambil terpisat pisat kerana masih mamai.
" syg knpe kau x tidur kt dlm bilik... Dengan x tukar bju .." Bebel danial dengn lmbut.
"Sayang penat sangat tadi ingat nak rehat sekejap last last tertidur..." Jawab julia.
"Sayang.. Jangan lah push sangat kau tu baru je sihat..." Nasihat danial.
"Takpe .. Sayang okay lah.. Sayang penat sikit mungkin sebb banyak keje tadi..." Jawab julia untuk menyedapkan hati danial.
" dah makan??" Soal danial tetapi julia hanya menggelengkan kepala sahaja.
"Ishh kau ni lah... Dh jom mkan aku ade beli makanan ni... Lepastu kau makn ubat lepastu mandi n tidur okay..." Arah danial.
"Oky boss" jawab julia kemudian mengikut danial kedapur.
#oky done...
#sory lama update..#suport lah cerita baru kami " USTAZ SADO VS MISS BRUTAL"
YOU ARE READING
MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW
RomanceSynopsis_ Mengisahkan seorang Inspektor wanita bernama Julia telah bertugas di Bukit Aman, Kuala Lumpur.Julia seorang gadis yang berumur 24 tahun mempunyai kisah silam yang tidak diketahui ramai apabila dia sebenarnya telah berkahwin empat tahun lep...