bab 12

6.9K 248 9
                                    

Sudah masuk dua minggu julia tidak menyedarkan diri. Selama dua minggu ini jugalah danial sentiasa disisi julia

     Danial setiap masa setelah solat dia akan membaca yassin di sisi julia.

      "Julia... Kenapa kau tak nak bangun lagi... Kau tak penat ke tidur lama sangat ... Julia aq tahu kau nak bangun tapi mungkin belum tiba masa nya... Takpelah julia kau tidur lah dan rehat lah sepuas puasnya aku sanggup tunggu sehingga kau betul betul bangun... " ucap danial sambil mengusap perlahan rambut julia.

    Julia mengalirkan air mata danial mengesat air mata julia. "Julia kau jangan lah menangis... Aku tahu kau penat untuk cuba bangun dari tidur kau... Takpe lah perlahan lahan ye" perlahan sahaja suara danial.

      Tiba tiba di mesin pernafasan julia menjadi laju itu membuatkan danial takut terus sahaja dia memanggil doktor yg bertugas ketika itu.

     Danial diminta tuggu di luar sementara mereka merawat julia.

     'Ya Allah jangan kau ambil dia dari aku... Sesungguhnya aku x sanggup kehilangan dia saat ini' doa danial di dalam hati agar julia dapat diselamatkan.

      Danial mehembuskan nafasnya agar di boleh bertenang pada ketika ini.

     Jujur dari dirinya pada ketika ini dia ada seorang yg lemah tidak mampu untuk menahan kesedihan.

      "Ju aku sayang kau jangan kau tinggal aku... Aku dh x sanggup untuk hilang kau sekali lagi..." Ujar danial sendirian.

     "Tak ada orang lain didalam hati aku ju... Aku sayang kau tolong jangan tinggalkan aku ju... Bangun lah ju sungguh aq rindukan suara kau tawa kau senyum kau hanya kau pengubat duka aku ju" tidak putus putus danial mendoakan keselamatan julia dan juga berharap julia bangun dri tidur.

*Allahhu.... Apa yg jadi kat julia... Selamat kah dia... Atau julia akan pergi dri hidup danial untuk selama lamanya.

MISS SUPERBIKE DAN MR. BMW Where stories live. Discover now