16.

578 15 0
                                    

Vaše skutečné vzdělání začíná tehdy, kdy opustíte brány školy. "

Anna

„ Eh ahoj Jeremy" odvětím a už se chci vzdálit ,ale jeho svalnaté ruce mě chytí za paži a prudkým pohybem natočí na něho.
„ Kampak Ann? Dnes máme spolu službu" řekne a spolu s mým falešným úsměvem se vydáme do společenské místnosti. Ale jakmile uvidím ostatní, falešný úsměv vymění upřímný. Pozdravím se se všemi a Henry nám řekne co kdo bude dnes dělat. Dnes mám tedy službu s Jeremym,vážně super.

Všechno šlo jak mělo, Jeremyho zvláštní pohledy jsem ignorovala a plně se věnovala práci. Najednou však začala houkat siréna a to byl jasný signál že se něco stalo. Jeremy mě vzal za ruku a rychle táhl do šatny kde jsme se bleskurychle oblékly a než se stačil člověk divit ,už jsme seděli v zásahovém vozu a dostávali hlášení.
„Jde o nehodu osobního automobilu a kamionu,který je plný piv. Řidička se otáčela v místech určených pro otáčení posypových vozidel, i když normální výjezd, kde by se mohla bezpečně otočit, byl asi padesát metrů od místa nehody. Při otáčení do ní narazil kamion jedoucí v rychlém pruhu. Obě osoby jsou zaklíněné ve voze. Řidič je venku a nic mu nejspíš není." hlásila nám vysílačka a jakmile skončila, už jsme byli u nehody. Kamion je převrácený a všechna piva jsou roztříštěné po silnici a na nějakou dobu zbrzdí určitě provoz.
Ihned se šlo pro velké kleště které vyprošťují osoby z vozu. Jeremy s Mattem a Markem se snaží otevřít dveře a já se Samem, Timem a Derekem odklízím roztříštěné sklo a vylété pivo.

Řidič kamionu se baví s policistou. Jeremy otevřel konečně ty dveře ,uvnitř jsou dvě dívky a obě v bezvědomí. Spolujezdkyně je už venku, vypadá že je v pořádku,ale řidička ještě ne, pás nejde odepnout a tak ho Mark přeřízne, jenže její noha je zaklíněná pod palubní deskou. Musí si pospíšit, je totiž taky možnost že auto může vybouchnout. Její noha se konečně uvolnila a tak ji mohli vytáhnout ven. Srdce jí tlouklo pomalu a strácela puls, najednou přestalo srdce bít . Sanitka tu ještě nebyla, nevím kde je tak dlouho, Jeremy rychle zareagoval a začal masáž srdce. Ostatní řidiči přihlíželi jak právě teď mladá holka bojuje o život.
„ Notak. Sakra. Bij! " říká Jeremy mezitím. Nahmatal tep a z jeho pohledu jsem mohla vyčíst že ho nenašel. Opět začal masáž srdce, přilbu měl sundanou a z čela mu tekl pot. Už jsem slyšela sirénu, sanitky se k nám blíží.
Musely ho už bolet ruce ,ale on pořád pokračoval. Zkusil opět najít tep a všichni napjatě čekali, když se mu oči rozzářily bylo jasné že ho našel. Sanitka přijela právě v čas a dívku naložili dovnitř, druhá sanitka naložila řidičku a odjeli pryč. Sledovala jsem Jeremyho, jak unaveně si sedl a promnul si oči. Vlasy měl celé mokré od potu a vsadila bych se, že by jeho tričko, které je pod kombinézou, by se dalo ždímat. Přijdu k něm a ruku mu položím na rameno, zvedne pohled a já se usměju.
„ Dobrá práce " a odejdu pomoct ostatním v odklízení.

Po dlouhé době, bylo vše sklizeno a už jsem v klidu seděla na zbrojnici a pila čaj. Přisedl si ke mně Jeremy s jeho kávou. Nadzvedla jsem obočí a on se uchechtl.
„ Tak dnes tvůj první výjezd, jaké máš pocity? " zeptá se a upije ze své kávy.
„No v Česku jsem u takové havárie, že havaroval kamion s pivem nebyla. Ale ty jsi si vedl dobře " můj upřímný úsměv ho zmate.
„ Tys v tom uklízení taky nebyla špatná" začne mě popichovat a směje se.
„Hej!  Byla jsem v tom náhodou dobrá! Takhle tu cestu neuklidili ani cestáři" oba dva se smějeme a mě dochází že Jeremy není zas tak špatný.
„Víš o tom Ann, že si strašně super? " najednou trochu zvážní.
„ Jasně" zasměju a on se taky uchechtne.
„Ann, ale vážně. Jsi vtipná, " přiblíží se ke mně blíž „milá, " je mi čím dál tím blíž, „a taky krásná " pohladí mě po líci a odejde.

Omlouvám se že díl nevyšel včera, ale něco mi do toho vlezlo a pak už nebyl čas. Tak přidávám trochu kratší kapitolu. Každopádně jaké máte pocity z Jeremyho? Mé nálady se mění, takže nálady, pocity postav budou taky. Je pozdě,tak dobrouuu 👋💞

Only Hope In The Fire ( Louis Tomlinson Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat