Bölüm 1

52K 218 30
                                    

00:00

*Mesaj*

+Hey!
-Hey :)
+Umm..Nasılsın?
-Siz kimsiniz? 
+Zero Knight :) Senin adın ? 
-Seni ilgilendirmez..
+Hahah..Pekala :) Sanırım seni kızdırdım ? :) 
-Hayır canım :) Tanımadığım insanlara karşı bir şey hissetmem ^^ 
+İyi çocuk :d
-Gereksiz kişi :) 
+Öyle mi gerçekten ? Belki şuan da gereksiz dediğin kişi, gelecekte hayatının bir parçası olacak?..
-Hayatımın bir parçası değilse gereksiz zaten :D
+Peki ya hayatının bir parçası olsaydı? 
-Olmasa?
+Ya olursa ?
-Olmasa? Böyle devam etsin.. Zamanım yok.
+Zaman çoktur. Fakat hayatında değerli tek bir kişi vardır. 3-5 değil..TEK :)
-Var zaten. :) 
+Peki doğru kişi olduğundan emin misin? 
-Oldukça. 10 yıldır onu seviyorum ^^ 
+Hahah :) O zaman iyi biri senin için huh? 
-Evet sağol :) 
+Neyse o zaman :) Tanışsak mı ? 
- Hahah ben X memnun oldum :)
+Pekala X :) Ben Zero zaten söylemiştim. Bende memnun oldum. :) 
-Uyuyacağım bb..
+ Pekala.. iyi uykular.. :)

*******

13:00 

*Mesaj*

+ Hey X! Nasılsın? 
- -_-
+Sorun mu var ? 
-Evet seninle konuşmak istemiyorum.
+Ouhh :( Senin canını bu kadar sıktığımı düşünmemiştim. 
- Anladıysan cevap verme ASLA !! 
+Anladım çok üzgünüm. Fakat seninle konuşmak istiyorum. :) 
-Artık yakamdan düşsen diyorum -,-
+Açıkcası daha 13 saattir seni tanıyorum... Ve yakandan bu kadar çabuk düşmeye de niyetim yok. 

*******

03:00

* Gelen Arama (X)* 

+ X !! 
# Alo (Farklı bir adam sesi) 
+Ahh..üzgünüm..Merhaba? 
# Sağolun şeyy.. Burada bayılmış bir erkek var da son konuşması sizinle olduğu için sizi aradım. 
+Nee !? Gerçekten mi ? Nerdesiniz ?!! Adres verin!! 
#Palmiye Barın önünde sızmış. Benim gitmem gerek. Kapını oraya oturtturdum. Geldiğinizde görürsünüz.
+ Hemen geliyorum ! Fakat ben gelene kadar başın abir şey gelmemesi için başında dururmusunuz ? En geç sekiz dakikaya oradayım! 
# Üzgünüm gitmem gerek.. 

*******

03:15 

- Sen kimsin? ( Garip bir kadın yanıma oturdu ve beni öpmeye başladı. Başım çok dönüyor. ) 
+ Lily? Napıyorsun? Çık şurdan! Hey X !! İyi misin ?! 
- Öğğğ.. *Kusar*
+Hop hop hop! Sakin ol! Lily git içerden su ve peçete getir ! 
- ( Birden her yer beyaz bir ışıkla kaplandı. Anna.. Yanıma oturdu ve saçlarımın önüme gelmesini engellemek için geriye attı. Sanırım rüya görüyorum. Anna.. 10 yıldır sevdiğim ve beni hiç umursamayan kız. Bu gün nişanlandı.Eğer bu rüya ise o zaman son kez veda öpücüğü vermek istiyorum..) 
+ Hey..Be..n..i...na..pı...yor..su..n.(Öpüşüne karşılık verdim.) 
# Napıyorsunuz siz ? 
+( Lily'i duymamazlıktan geldim. Ve anın keyfini çıkarttım.) 
# Zero ! Senin erkeklerle öpüştüğünü bilmiyodum ! Ayrıca öptüğün kişi benim erkeğimdi onu ilk önce ben seçmiştim. Hıh.. Ben gidiyorum!! 
+(Lily'e daha sonra açıklama yaparım. Şuan umrumda olan tek şey O..)
- (Gözlerimi açtım.) Noluyo lan !! Öğğğ.. 
+( Bozuntuya vermedim.) X !! İyimisin? Hastaneye gidelim mi ??
-( Birden gözlerim karardı. Ve en son sırtımın yumuşak bir yere değdiğini hissettim. ) 
+(Tam düşerken kollarımla onu tuttum ve kucağıma aldım. Arabaya yatırıp, evime doğru sürmeye başladım.)

*******

04:15 

- Nerdeyim ben? Kusucam.. ( Tanımadığım bir adam beni banyoya götürdü.) Öğğğ..
+( Ayağı kalktığında ona havlu, hap ve su uzattım. ) İyimisin ?Al yüzünü sil.. Ve.. bu hapı içersen daha iyi hissedersen bana da oluyo çoğu zaman.. 
-( Tam suyu ve hapı alıcakken dengemi kaybettim ve adamın üstüne düştüm. Bardak kırıldı ve sanırım kolu kesildi. ) 
+Ahh..Ow! İyimisin ? Bir yerine bir şey oldumu ? Cam falan geldi mi ? Bir yerin kesilmedi değil mi? Bekle yardım çantasını getireyim! 
- Ben iyiyim.. ( Beni yerden kaldırdı ve ytağa oturttu. Sonra yardım çantasını almaya gitti. Sanırım bir yerimi kestiğimi sandı. Nerdeyim ben? Ahh.. başım çatlıyacak. Çok uykum var..) 
+( Geldiğimde yatağa yatmıştı ve gözleri kapalıydı. Ya bayıldıysa !!) Hey.. Uyudun mu ?... ( CEvap gelmedi. Kollarına ve karnına kesik yada cam varmı diye baktım. Ama bir şey yoktu. Umarım bir şey olmamıştır. Yinede uyandırmalıyım.. Üzgünüm.. ) Hey.. Bir yerine bir şey oldumu ?.. Acıyan bir yerin var mı ?..
- Anne 5 dakika dahaa..
+Ow..hahah.. iyimisin ? 
-........
+( Cevap vermedi ve uyudu. Benim gözlerimde kapanıyordu. Bende yanına uzandım ve Kendimi uykuya bıraktım.) * Kolu kanıyor*

Umarız ki beğenmişsinizdir. Anlatım şekli biraz değişik eğer beğenmediyseniz yorumlarda belirtebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederiz.. ^^ 

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin