Bölüm 26

5.4K 53 15
                                    

+Kahretsin! (Telefonumu çıkarıp Yuri'yi aradım.)
Yuri: Efendim?
+ Hemen buraya geliyosun!
Yuri: Ne saçmalıyorsun Zero? Bir git diyorsun bir gel. Kafayı mı yedin?
+ Shiro'ya beni öptüğünün fotoğrafını atmışsın. Senin parçanı bulamayacaklar. Hemen buraya gel.
Yuri: Saçma salak konuşma ben bir şey attırmadım.
+ SANA BURAYA GEL DİYORUM!
Yuri: Tamam gelicem sakin ol.
+ ( Telefonu kapatıp eve geçtim.)

- (Siktir etsene. Bir erkekle başka bir erkeğin ilişkisi ne kadar gerçek olabilirdi ki zaten. İlla ki aldatıcaktı seni Shiro. Sanki bilmiyorsun bir de üzülüyorsun. Siktir et Shiro. Shell.. evet Shell bana iyi gelecektir.)

+(Kapının önünde oturup 6.sigaramı bitirmişken Yuri'nin geldiğini gördüm.) Buraya gel seni orospu çocuğu..
Yuri: Zero telefonda hiçbir şey anlamadım. Eğer beni bu kadar özlediysen düzgünce söyleyebilirdin..
+(Suratıma sırıtarak bakıyordu. Bu ifadesinden nefret ediyorum. Boynundan tutup altıma yatırdın ve üzerine çıktım. Boynunun altına kolumu koyup kafasını bastırdım öksürmeye başladı. )
Yuri: Zer..o nefes alamıyor..um
+ Biliyorum Yuri.. ben Shiro olmadan nasıl hissediyorum biliyor musun Yuri? BİLİYOR MUSUN? (Kafasını daha çok bastırıp üzerine daha çok yüklendim. Kafasından elimi çekip yerde yanan sigaramı aldım. Sırtını açıp sigaranın küllerini üzerine döktüm. Ve tam ortasına bastırıp söndürdüm. Yuri sadece inliyordu. Yuri'yi kendime çevirdim. Yüzüne yaklaştım.) Ben onsuz çok acı çekiyorum Yuri..
Yuri: Ben sensiz her gün ölüyorum Zero..
+ ( Başımı yerde yatan Yuri'nin omzuna koyup ağlamaya başladım.) bunu sen yaptın değil mi.. sen yaptın.. (cebimden telefonu çıkarıp Yuri'ye fırlattım.)
Yuri: bu.. hayır Zero yemin ediyorum bu sefer ben değilim.
+( Fotoğrafın çekildiği yere doğru kafamı çevirdim. Tam olarak soldan çekilmiş.) Şurdan çekilmiş. (Çalılıklardan bir hışırtı geldi. Yuri'nin üzerinden tam atlayacaktım ki aklıma bir şey geldi. Yuri'nin dudaklarına yapıştım. Ve gözlerimi oradan ayırmadım. ) mmh..
*Çat*
+ Siktim seni.. ( Bir hışımla üzerinden kalkıp çalılığa koştum. Kapüşonlu Shiro'dan daha cılız bir çocuk koşmaya başladı.) hadi ama ben seni yakalarım ki.. ( koşmaya başladım çocuğa yaklaşıyordum. Telaşlanmış gibiydi. Küçük bir direkten atlayıp üzerine düştüm.) Pekala hızlı çocuk kimsin sen? ( Kapüşonu çıkarıp yüzünü açtım.) Ha?
Jun: Zero.. bana zarar verme. Her şeyi anlatacağım..
+ ( Sulu gözlerle bana bakıyordu. Çok.. çok narin gözüküyor. Neden böyle bir şey yapsın ki? Kim için çalışıyor?) Pekala sulugöz yürü bakalım. ( Kolundan tutup eve doğru sürüklemeye başladım.)
Yuri: Zero?! Yakaladın mı? Mükemmelsin!
+ Kapıyı aç Yuri. ( Yuri kapıyı açtığı gibi içeri fırlatıp Yuri'nin de geçmesini bekleyip kapıyı kapattım ve kilitledim.) Anlat bakalım.
Jun: Ze..Zero öncelikle.. özür dilerim. Ben.. ben..
+ Gevelemeyi kes çocuk! ( Ellerimle boğazına yapıştım. Hafif sıktım.)
Jun: Tamam tamam! Zero ben.. ben seni seviyorum! Bunu böyle söylemeyi hiç istemezdim. Tek istediğim Shiro'yla seni ayırıp seninle tanışmaktı. Planım doğru gitmedi tamam mı? Lütfen beni bırak. Shiro'dan özür dileyeceğim.
+ Ne yani?! APTAL BİR ÇOCUĞUN AŞKINDAN DOLAYI MI SHİRO BENİ TERK ETTİ!
Jun: Özür dilerim Zero..
Yuri: Ben şimdi sana Zero'ma aşık olmak neymiş gösteririm minik piç!
+ Yuri saçmalamayı kes. ( Çocuğun üzerine gelen Yuri'yi ittirdim. ) Adın ne senin?
Jun: J..Jun.. Zero lütfen beni affet. Bari yalnızca arkadaş olalım..
Yuri: HA!? Oldu canım. Sen Shiro'yu kızdır Zero'yu terk etsin ve Zero da seni affedip arkadaşın mı olsun?! Ulan daha ben bile olamıyorum!
+ Her kimsen bilmiyorum ama hemen şimdi Shiro'ya mesaj at veya fotoğraf ne sikim yaparsan yap onu bana geri getir.
Jun: T.. tamam hemen o zaman bir fotoğraf çekilelim.
+ Hadi çek şunu sabrım taşıyor. ( Jun elindeki kamerayla selfie çekti. Sonrasında bir şeyler yazıp sanıyorum ki Shiro'ya gönderdi. )
Jun: Tamamdır. Shiro'dan özür dileyip olayı anlattım.
+ Bir dakika.. Telefonu burda amına koyiyim nereye attın?
Jun: Hass.. Zero.. nereye gittiğini bulabilirim ama bana zaman tanımalısın.
+ Zamanı tanıycam ben sana hiç merak etme orospu çocuğu. SİKTİR OL GİT EVİMDEN! Sen de Yuri! Defol git. Bir daha hiç birinizin yüzünü görmek istemiyorum. ( İkisini de kapı dışarı edip dolaptan soğuk biralarımı çıkardım. Mutfak tezgahına dirseğimi dayayıp birayı kafama diktim. Gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.) Artık dayanamıyorum. Mutlu olamıyoruz. Ne zaman mutlu olalım desek.. hep bir sorun. Hep bir sorun.. ben.. dayanamıyorum Shiro. Sensizliğe.. asıl sensizliğe hiç dayanamıyorum.. ( Bira şişesini duvara fırlattım.) SİKTİR.. SİKTİR ARTIK..( Kırılan cam parçalarını elime alıp sıktım. Acı çekmek istiyorum. Hissetmek istiyorum.. Gözlerim buğuluydu. Aldığım cam parçasıyla kollarıma rastgele çizikler attım. Yıkılmıştım artık. Banyoya doğru yürüdüm. Elime makası aldım. Aynada kendime baktım. Saçlarım... kızıl uzun saçlarım... Shiro.. Shiro'nun ellerinin gezdiği.. Shiro'nun sevdiği saçlarım... ) Shiro.. (Saçlarım belime kadar geliyor. Onlarsız daha farklı olacağım. En azından yeni bir sayfa açacağım kendime. Farklı biri olarak.) Artık Shiro için uğraşmayacağım. O.. beni istemiyor. Bana hiç inanmıyor. Güvenmiyor. Uğraşmıyor bile... Artık.. Zero.. aynı değil. ( Saçlarımı ensemden tutup kestim. Kısa saçlarımla ilk kez kendime uzun uzun baktım. ) Havalı oldun Zero.. (Cama doğru baktım. ) Yağmur yağıyor.. ( Üzerime ceketimi giyip dışarı çıktım. Yağmurun beni ıslatmasına ve göz yaşlarımı saklamasına izin verdim. Ben artık yalnız.. yapayalnız bir adamım. )
### iyi misiniz?
+ ( Arkamdan gelen ses..sese döndüm..) Ha..hayır.. Değilim.. ( Büyüleyici bir güzellikte..)
### şey yağmurdan pek göremiyorum merdivenlerin altına geçelim mi?
+ ( Elinden nazikçe tutup merdivenlerin altına götürdüm. Gözleri gözlerimle buluştu. Ona uzun uzun baktım. Bana şaşkınca bakıyordu. Boynunun iki yanından ellerimle tutup dudaklarına yaklaştım.) Beni bırakma..
### Zero..
                                                       X
[Fotoğraftaki Zero'nun saçlarını kestikten sonraki hali.]

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin