Bölüm 20 +18

18.5K 88 18
                                    

+ Açım ben.
- (...) Ben.. omlet yaparım.. (Arkamı döndüm. Canım çok acıyordu. Zero ve Yuri'yi öyle görünce.. Yuri'yi öldürmek istiyorum!!.. )
+ Shiro!.. ( Kolunu tuttum. ) Beraber yapalım. ( Elini tuttum. )
- Hmm.. ( Gözümü devirdim.)
+ (Mutfağa girdik. Kapıyı kapatıp Shiro'ya döndüm.) Shiro..
- ...
+ Trip mi atıcaksın?
-... Ne ? Ah.. pardon dalmışım..
+ Bana kızmanın bir anlamı yok.. Ben bir şey yapmadım..
- Evet hiçbir şey yapmıyorsun!!
+ Ne yapmalıyım peki ?
- Gözümün önünde başka biriyle öpüşmeyerek başlayabilirsin..
+ İsteyerek yapmadım!.. Bunun için beni suçlayamazsın!..
- En azından kuzenine mesafe KOYABİLİRSİN!!..
+ O BENİM KUZENİM !! ONUNLA BÜYÜDÜM !! YURİ'Yİ SEVİYORUM BEN !!
- O zaman benimle birlikte olmasaydın!!.. ( Hızlıca arkamı dönüp mutfaktan çıktım. Kapıyı açıp dışarı çıkım. )
+ SHİRO!! ( Arkasından koştum. Kolunu tutup çevirdim. ) Ne yaptığını sanıyorsun sen ?! Bir anda bırakıpta gitmekte ne demek ?! Kolunu tutmaktan sıkıldım artık !! Eğer... Eğer gerçekten ayrılmak istiyorsan... ( Yere baktım ve gözlerimi kapattım. )
- ( Parmağımla alnına vurdum. Nasıll bu kadar kolay ayrılmaktan bahseder ? Şu an onunla konuşamam sinirliyim. ) Eve gitmeliyim. Geri gelmeyeceğim.. ( Sakinleştikten sonra Zero ile konuşmak daha mantıklı..)
+ Ne? ( Shiro arkasını dönüp gitti.. Ne oldu?.. Ne dedi?.. Hiçbir şey anlamadım.. Bu kadar mıydı şimdi ?.. Arkasından bakmaktan başka birşey yapmadım. Shiro'nun gidişini izlerken kolumda bir sıcaklık hissettim.)
# Zero.. ( Zero'ya sarıldım. )
+ Yuri.. ( Yuri'nin elini tuttum. ) Shiro.. Beni bırakıp gitti.. Yuri.. ne yapacağım şimdi ? ( Gözlerim dolmuştu.)
# Biraz içip kafa dağıtalım hadi.. Ben içki alıp geleceğim. Sen otur ve bekle.. ( Şimdi tam sırası.. Zero sessizce kafasını sallayıp içeri girdi. Ben ise markete koşup bildiğim en ağır içkileri aldım. Zero'yu kör kütük sarhoş etmeliyim...

Eve geldiğimde Zero koltukta oturmuş yere bakıyordu.. Gözleri kıpkırmızıydı.. Onu böyle görmeye dayanamıyorum.. Shiro'nun ona değil bana kızması gerekiyordu.. Bardaklara viskileri doldurdum. Bardaklar oldukça büyüktü. Zero iyi bir içici olduğu için onu sarhoş etmek kolay olmayacak.. ) Hadi içelim Zero.. ( Bardağımı Zero'nun bardağına vurdum ama o tepki vermiyordu.. Zero tek dikişte bardağını bitirdi. Bardağını tekrardan doldurdum..)

2 SAAT SONRA

# ( Zero tek başına üç tane viski şişesini bitirdi. Koltuğa yayıldı ve derin derin nefes almaya başladı. O kadar seksi duruyordu ki.. Dudakları ve yanakları kıpkırmızı.. Belli ki yanıyor.. )
+ ( Tişörtümü çıkarttım. Bardaktaki viskiyi karnıma döktüm.. Göğüs kaslarımdan karın kaslarıma doğru süzülen viskiyi Yuri dikkatle takip etti. )
# ( Vücudum... Bu görüntü karşısında yanıp tutuşuyordu.. Bu manzara herkesi etkileyebilecek muazzam birşeydi.. Tişörtümü çıkarttım. Zero'nun karnına doğru eğilip kaslarından dökülen damlaları yaladım. Zero şaşkınlıkla bana baktı.. Ama itiraz etmedi.. Gözlerini kapayıp kafasını geriye attı. Vücudu çok sıcaktı. Gerçekten yanıyor.. Boynunu yaladım. Ve dudaklarını öpmeye başladım. Kucağına oturup dudaklarını ateşli bir şekilde öpmeye devam ettim. Az da olsa karşılık vermeye başladı.. Kızıl renkli saçlarımız birbirine girip bir bütün gibi görünüyordu.. Zero elini saçıma koyup beni sertçe öpmeye başladı.. Böyle bir karşılık vereceğini asla düşünmemiştim.. Sertleşmiştim ve ıslanmıştım. Zero kalçalarımı kendisine bastırdı. Ağzımdan küçük bir ses çıktı. Şuan Zero'yu o kadar çok istiyordum ki.. Dudaklarımızı ayırmadan pantolonun düğmelerini açtım. )
+ ( Ne yapıyorum ben ?.. Shiro.. Shiro'yu istiyorum... )
# ( Zero benim kadar sertleşmemişti.. Fermuarını açıp penisini çıkarttım. Yavaşça yalayıp emdim.. Zero gözlerini kapatıp elini saçlarıma koydu. Ve kafamı kendisine doğru bastırdı. Seksi sesler çıkarıyordu.. Pantolonunu çıkarttım. Zero ağzımı boşalmıştı. Bu Zero'nun tadı.. O kadar güzeldi ki.. )Zero.. İçime gir..
+ ( Yuri'yi koltuğa yatırıp bacaklarını açtım. Boynunu yalarken penisimi içine soktum. Yuri altımda bağırıp kıvranmaya başladı. Dudaklarına yapıştım. İçindeyken ileri geri gitmeye başladım.. )

1 SAAT ÖNCE

- ( Eve anca geldim.. Zero işi halletmişti.. Eve girdiğimde evde yeni eşyalar vardı.. Zero bana sürpriz yapmıştı. Sinirli olmama rağmen nedense gülümsedim. Ne aptalım.. Acaba Zero'ya fazla mı tepki gösterdim?.. Merak etmiştir.. Mesaj atmalıyım.)*Zero eve geldim*... ( Sildim. Hayır.. Ne yazsam?.. )

15 DAKİKA SONRA

- (Aaah.. Çok sinir oldum.. Mesajı gönderirdim..)....(Normalde hemen cevap verirdi. Biliyordum.. Fazla ileri gittim. Zero cevap vermiyor. Yoksa.. bir şey mi oldu... Lanet !. Kapıdan çıktım. Geri gitmek utanç verici.. )

ŞİMDİ..

- ( Zero'nun evinin önüne geri geldim.. Araba buradaydı. Kapıyı çaldım.. )...(Yoksa.. bayıldı mı ?!.. Zero anahtarı yandaki saksıya koyduğunu söylemişti.. ) Gerçekten burada!.. ( Kapıyı açtım.. İlk defa Zero'nun evine kendim giriyordum.. Nedense heyecanlandım.. İçeri girdim.. Bu ne her yerde viski vardı.. Birden kafamı kaldırıp tavana baktım. Yukarıdan sesler geliyordu. Gerçekten birşey olmuş olmalı!! ) Zero!! ( Hızlıca yukarı çıktım. Kapıyı açtım ve..) İyi mis--......
+ ( Dudaklarımı Yuri'den ayırıp kapıdan gelen acı dolu sese doğru kafamı çevirdim. Shiro bize bakıyordu.. Altımda zevkten kıvranan Yuri'nin içinden çıkıp pantolonu yukarı çektim. Shiro bize bakıp tepkisiz duruyordu. Ağzını kapattı ve bana doğru yavaşça hıçkırarak ağlayarak gelmeye başladı. Shiro'ya bir adım atayım derken sarhoşluğun verdiği baskıyla yere düştüm. Shiro önümde durdu. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Bundan sonra olacakları tahmin etmiyordum..) *Ağlar.*
- ....(Zero'nun suratına kalan gücümle yumruk attım.) Ze- Sen.. ( Geri geri yürüdüm. Hızlıca kapıdan çıktım. Merdivenlerden inerken yuvarlandım.. Ayağı kalktım. Ayak bileğimi oynatmakta zorlanmaya başladım ama acısını hissedemiyordum.. Dışarı çıktım. Hızlıca koştum.) *Yere düşer.* ...Hayır..Hayır... ( Yeri yumrukladım.) Hayır... Hayır..Hayır... Bu.. Olamaz.. HAYIR!!.. ( Nefes alamıyordum..) Hah..
Sofia: Hey! İyi misiniz?! Beyefendi!! Neden ağlıyorsunuz?
+ SHİRO!!!
- !!!.. ( Hızlıca ayağı kalktım.) Ahh.. ( Bileğimin acısını şimdi hissettim.. Koşmaya başladım.. )
+ ( Yolda sendelenerek koşmaya başladım. Sarhoş olduğumdan yolu bile net göremiyordum. ) SHİRO!!!... ( Shiro yavaşlamıştı. Karşıdan karşıya geçiyordu.. ) SHİ-- ( Korna sesi duydum..)

X&X
Lütfen yorum yapmayı unutmayın.. 💕

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin