+18
+Shiro..
- Evet sevgilim?
+ Shiro.. Ben, sana yaşattıklarım için çok özür dilerim. Bir senedir beraber yaşıyoruz ve hiçbir sorunumuz çıkmadı.
- (İşte geliyor..)
+ Seni gördüğümden beri tek istediğim şey ömrümün sonuna kadar seninle beraber olmak. Bu yüzden.. sana bir soru sormak istiyorum. (Elimi ceketimin iç cebine götürdüm. Diğer elimle de Shiro'nun elini tuttum.) Ömrümün sonuna dek seninle olmak nefesimi seninle almak ve seninle mutlu bir hayat kurmak istiyorum. Ömrüne ömrümü katıp sonsuza dek benim olur musun?
- ...( İnanamıyorum.. ) Ben.. ( Zero elindeki sade gümüş yüzüğü bana doğru uzatıyor ve gözlerimin içine bakıyordu. Gözleri dolmuştu ve elimi sımsıkı tutuyordu.) Zero.. Evet.. Evet olurum.
+ (Dudaklarımı Shiro'nun eline götürüp küçük bir öpücük kondurdum. Ve sağ elini tutup yüzük parmağına yüzüğü taktım. Yüzüğü takarken göz yaşlarıma engel olamadım çünkü hiç istemediğim kadar mutluydum. Diğer yüzüğü de cebimden çıkarıp Shiro'ya uzattım. )
- (Zero'nun elinden bana uzattığı yüzüğü alıp sağ elimi yanağına uzattım ve yanağını okşadım.) Seni çok seviyorum Zero Knight.. ( Ben de sol elini alıp yüzüğü yüzük parmağına taktım. Ve Zero'nun gözlerine bakarken ellerini yüzümde hissettim, göz yaşlarımı siliyordu halbuki ağladığımın farkında bile değildim.)
+ Seni her şeyden çok seviyorum Shiro White. Bundan sonra bizi ölüm bile ayıramaz.
- (Kadehimi kaldırıp Zero'ya doğru uzattım.) O zaman bu akşam bize içiyoruz.
+ (Kadehlerimizi tokuşturduk.) Bize.. sevgilim. (İkimiz de aynı anda ve gözlerimizi ayırmadan şarabımızı içtik.)
- (Yemeğimizi bitirdikten sonra Zero yanımızda duran garsondan bir şişe daha şarap isteyip garsonun artık gidebileceğini söyledi. Garson gittiğinde ikimiz de kalkıp deniz kenarına kuma oturduk. Yanımıza şarabı ve kadehleri aldık.) Bu hayatım boyunca yaşadığım en büyüleyici geceydi Zero..
+ Bu senin yanında sönük kalan geceyi senin kusursuzluğunla bitirmek istiyorum Shiro...
- ( Zero bana doğru dönüp dudaklarıma yaklaştı. Gözlerini gözlerimden dudaklarıma yavaşça götürürken içkinin içimde oluşturduğu yanma hissiyle ve Zero'nun ateşiyle yanıp kavruluyor gibi hissediyordum. Elimi Zero'nun saçlarına götürdüm.) Bu gecenin bitmesini istemiyorum. (Saçlarını tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdım. )
+(Shiro'nun üstüne doğru çıkıp tam onu yatıracakken ani bir hareketle kucağıma çıktı ve beni deli gibi öpmeye başladı. Ellerini saçlarımda ve boynumda gezdiriyordu. Ben de bir elimle belini tutup kendime bastırırken bir elimle de kalçasını tutuyordum. Ortam o kadar ateşliydi ki kendimi tutmak istemiyordum. Bir anlığına gözlerimi aralayıp etrafımızda her hangi biri var mı diye baktım. Etraf temiz görünüyordu. Ellerimi Shiro'nun tişörtünden içeri soktum. ve tişörtünü tutup kaldırdım. Tanrım şimdiden taş gibi oldu..)
- Mmmh... ( Zero'yu altımda o kadar iyi hissedebiliyorum ki.. bu sertleşmeme sebep oluyor. Zero tişörtümü çıkartmaya çalışıyor ama dudaklarımızı ayırmak istemiyorum. Ama dayanamayacağım. Bir anlığına dudaklarımızı ayırıp tişörtümü çıkartmasına izin verdim. Ah.. şu yüzündeki ateşli ifade.. Kendimi Zero'nun boynuna gömüp onu deli gibi öpüp emmeye başladım. Neredeyse ilk kez Zero'nun üzerine çıkıyorum ama kendimi tutamadım ki.. Ben boynunu emerken Zero'nun ne kadar zevk aldığını çıkarttığı seslerden anlayabiliyordum. Elini sırtıma koyduğunda tişörtünün ucundan tutup yavaşça yukarı çektim ve kafamı aşağıya indirip Zero'nun her yerini öpüp emmeye başladım. Ta ki kasıklarına kadar geldiğimde pantolonunun üzerinden sertleşmiş penisine ağzımı sürttüğümde Zero küçük bir inilti çıkarıp kafamı penisine bastırdı. Pantolonunun üzerinden penisini öpüp hafif ısırıklar bırakırken düğmesini ve fermuarını açtım. Hafifçe aşağı indirip penisini büyük bir açlıkla çıkartıp ağzıma aldım. Bir elimle de mükemmel kaslarını görebilmek için tişörtünü yukarıya ittirdim. Zero kafasını geri atıp eliyle de benim kafamı belli bir ritme göre kendine bastırıyordu. Bu.. bu dayanılmaz.)
+ Ah.. (Shiro.. hayır.. Bana öyle bakma.. Yoksa ben.. ben..) Hahh.. (Hayır. Shiro'yu hızla üzerimden ittirdim ve kuma düşmesini sağladım.) Beni deli ediyorsun Shiro.. ( Shiro yavaşça ağzını silip saçlarımdan tutarak beni kendine yaklaştırdı.)
- Delirmeni istiyorum. ( Sertçe Zero'nun dudaklarına yapıştım. Beni deli gibi öpüyordu. Pantolonumu bir hışımla çıkartıp boxerımı aşağı indirdi. Tanrım her yerimiz kum içinde.. )
+ (Shiro..Shiro..Shiro.. Sana sahip olmak istiyorum. Seni çok istiyorum. Dudaklarımızı ayırıp Shiro'nun yanan dudaklarına dokundum ve iki parmağımı ağzına soktum. Shiro yanıyormuş gibi bakıyordu. Parmaklarımı çıkartıp yaladım ve Shiro'nun deliğine götürdüm. Tekrardan dudaklarımızı birleştirdim. Parmaklarımı Shiro'nun deliğine bastırdığımda ıslaklıkla beraber kolayca parmaklarımı içine soktum. Parmaklarımla Shiro'ya sokup çıkartırken dudaklarımızı ayırıp Shiro'ya baktım. Bana 'gir içime artık' dercesine yalvarıyordu sanki.. Dudaklarımı boynuna götürüp yeterince gevşeyen deliğine penisimi dayadım. Kendimi ona doğru bastırırken boyunu ısırmaya başladım. Shiro büyük bir çığlık atıp tırnaklarını sırtıma geçirdi. Yavaş bir şekilde git gel yaparken Shiro tişörtümü çıkartmaya çalışıyordu. Ben de dikleşip hızla tişörtümü çıkardım. Shiro'ya baktığımda kıpkırmızı olmuş ve gözleri dolmuştu. Bana o dolu gözleriyle çok ateşli bakıyordu. )
- Ze.. Zero.. Daha hızlı..
+ Siktir.. ( Buna kimse dayanamazdı.. Shiro'nun gözlerine bakarken belinden tutup daha hızlı bir şekilde içine girip çıkmaya başladım. Shiro dudaklarını ses çıkartmaması için ısırıyor ve kafasını arkaya atıp gözlerini kapatıyordu. Birden bana bakıp elimi tutup beni kendine çekti. Dudaklarımızı birleştirdi ve ellerimizi kenetledi. Bir elim hala belinde ve içindeydim. Ellerimiz kenetlendiğinde yüzüklerimiz birbirine sürtüyordu. Diğer eliyle de sırtımı çiziyordu. Ah.. Bu çok hoşuma gidiyor.. Dayanamayacağım kadar..) Shiro.. Geli..Geliyorum.
- Ah... Hahh.. Ben de.. ( Aklım yerinde bile değildi. Tek hissettiğim anlatılamaz bir zevkti. İstemsizce Zero'nun sırtına tırnaklarımı geçirdim. Dev gibi kusursuz bi adam.. Ona nasıl karşı koyabilirsiniz ki? Zero elini penisime götürüp boşalmama yardım ederken aynı anda o içime ve ben de Zero'nun üzerine doğru boşaldım.)
+ (Kendimi Shiro'nun yanına kuma doğru attım.) Ah.. Shiro.. Bu mükemmeldi.
- Anlatamayacağım kadar.. ( Zero'nun penisini önce boxerının içine sokup sonra da pantolonunu kaldırdım.) Benden başka kimse bu manzarayı görsün istemem.
+ ( Shiro'nun boxerını çekip fırlattığım pantolonuna uzandım.)
-( Zero soluna doğru uzandığında sırtına yapışan kumları elimle temizledim ve onu yüz üstü kuma yatacak şekilde ittirdim.)
+Ah.. Shi..
-( Zero'nun üzerine çıktım ve geniş omuzlarına sarıldım. Sırtına minik öpücükler ve ısırıklar bırakmaya başladım.)
+Mm.. Shiro.. Bana sürtüyorsun.. (Kafamı kuma koyup sırtımla fantezi yaşamasına izin verdim. Boxerıyla pantolonumun üzerinden bana sürtüyordu. Halbuki daha yeni boşalmıştı... Bu beklenmedik bir durum.)
- (Zero'nun kulağına yaklaşıp hafifçe ısırdım.) Artık benim sıram..
+N..ne?
X
Biraz fazla +18 olmuş olabilir ama kendimi tutamadım..
Okuduğunuz için teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Roman d'amour+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..