Bölüm 5

10K 92 6
                                    

07:00

- ( Banyodaydı. O gelinceye kadar kadının getirdiği keki bitirdim. Arkada kanıt bırakmamak lazım. )
+Ah..ah.. sabah soğuk duş kadar iyisi yok.. ( Banyodan çıkıp Shiro'nun olduğu odaya gittim.) Napıyorsun ?
-B-bırak artık beni.. ( Yarı çıplaktı. En azından üstüne kıyafet giymeliydi.  )
+Neler oldu anlat o zaman. ( Koltuğa oturdum ve arkama yaslandım. Altımda bir havlu vardı. Üstüm çıplak ve ıslaktı. Oturduğum yerden Shiro'yu izliyordum.)
- ( Yatağın yanındaki tişötü aldım ve suatına fırlattım.) Üzerine bir şey giy !!
+Sanane ya ben evde giyinik dolaşmayı sevmiyorum. ( Hahahahah )
- İyi... -,- Öff.... Dün gece seni dövmeye geldim ama kapın açıktı ve yatağında yatıyordun. Seni uyandıracaktım ama beni yatağa çektin. Seni kaldıramadım. Ve bende uyumuşum başka bir şey olmadı.
+ Doğruyu söylediğine emin misin? ( Kafamı arkaya attım)
-Evet ve artık kapıyı aç.
+Otur biraz şortumu giyiyim bari. (Göğsümden karın kaslarıma doğru akan su damlalarını altımdaki havlunun ucuyla sildim ve ayağı kalkıp yatağın yanındaki şortumu aldım.)
- ( Arkamı döndüm. Ne! Neden arkamı döndüm ki ? İkimizde erkeğiz. Bu pislik..)
+( Havluyu aşağı bıraktım ve altıma kırmızı baksırımı giydim.) Utandın mı ?
- N..ne saçmalama.. Neden böyle iğrenç bir sahneye tanık olayım ki ..
+Hahahh... İğrenç mi ? Bunu görmek için çıldırıyorlar Shiro.. (Üstüme siyah şortumu giydim.)
-...... Ben kız değilim
+ Kız olmak zorunda değilsin zaten. ( Kafasına lacivert bir tişört fırlattım.)
- Neden fırlattın? ( Arkamı döndüm...hıh... aptal olmalı... Hiç etki---lenmedim.) Ah... ( Sehpaya tekme attım. )
+( Yanına gittim omzundan tutup kendime çevirdim. ) Eğer çikolatalı kek yiyeceksen düzgün ye.. (Lacivert tişörtü yerden alıp eline verdim.) Üzerine dökmüşsün. Ayrıca....(Biraz daha yaklaştım ve dudağının kenarındaki çikolatayı silip yaladım. Ve ona bir sırıtış attım.)
-......Ben..... (Hah...keki yediğimde dikkatli olmalıydım. ).....( Arkamı döndüm) Tamam.. şimdi.. a..aç kapıyı...
+( Yanından sırıtarak geçtim. Kapının şifresini girip aç--tım.. Ve karşımda bana gülerek bakan yaşlı kadına şaşkınlıkla baktım.)
- ( Hassiktir kaçmam gerek. )
# Rahat uyudunuz mu bari ?
+Ne ? Neyden bahsediyorsunuz ?
- Şey...Benim gitmem gerek iyi günle-- ( Karnımdan bir guruldama geldi.)
+( Elimle kapıdan geçmemesi için engelledim.)
# Ahh... Acıktınız değil mii !! Bende sizi kahvaltıya çağırmaya gelmiştim!
+ Gelmeyi çok isterdik fakat şuan gelemeyiz..
- Aynen..:) Görüşürüz Nancy..
+( Karnından geçmemesi için ittirdim.) Adını nerden biliyorsun ?
-Şey....şey....umm...
#Dün seni yatağa taşıması için söylediğimde tanışmıştık. Hatırlamıyor musun ? Seni kaldırıp yatağa yatırdı. Ben size kek getirmiştim ve geldiğimde sarılmış elele yatıyordunuz...Ahhh... Çok yakın olmalısınız..
+Ne ? ( Shiro'nun kolunu tuttum ve sıktım.)
- Evet neyse.. İyi günler.. Ben g-gideyim. ( Kapıdan çıkmaya çalıştım ama Zero izin vermedi. )
# Hayır, hayır. ( İkisininde elinden tuttum ve çektim.) Kahvaltıya geliyorsunuz !! İtiraz yok !!

***

- ( Kediler dolu bir eve girdik. Nancy çok iyi kekler yapıyor anlaşıldığı gibi hayvan sever ama garip olan kadın bizi sevgili sandı ve normal bir şeymiş gibi konuştu..  )
+ Um.. Nan- Kahvaltı için teşekkürler Bayan Nancy.
# Biraz daha krep istermisiniz ?
- Y-yok sağolun. ( Neden böyle sessiz bir ortam oluştu şimdi.)
+Um... Biz artık gitmeliyiz..
# Pekala... istediğiniz zaman gelin lütfen !!
+ Tabi.. yürü Shiro ! ( Shiro'nun kolunda tuttum ve dışarı çıkardım. ) Ne olduğunu adan gibi anlat artık. ( Duvara doğru ittim.)
-Önemli değil dedim ya !! Neden beni zorluyorsun ?
+Bak gerçekten sıkıldım !! Ya doğru dürüst söyle ya da...
- Ya da ne ?
+ Arrgghh.... ( Duvara yumruk attım ve yanından ayrılıp evimin kapısını açmaya gittim.)

*********

14:37

(Giden Arama Anna )

- Hey
#Shiro
-Hazırmısın? Kapının önündeyim.
#Geliyorum.

*********

14:47

-Soğuk mu ? Arabanın klimasını açıyım mı ?
#Hayır iyi böyle.
- (Rock bara gidiyorduk. Onu işten çıkartıcam. Ve fotoğraflarıyla tehtid eden insanlarla konuşucam. Anna'yı bu iğrenç ortamdan kurtarıcam. )
# Bana yardım ettiğin için teşekkürler.
- Merak etme bir daha kimsenin senin canını yakmasına izin vermiyeceğim.
#( Utançla yere baktım.) Aslında Zero bana zarar vermiyordu.Bu kadar onun üstüne gitmemelisin. Hata bende, onunla hiçbir şey hakkında konuşmadım.
-Ne yani senin ondan hoşlandığını anlamadı mı ?
#Anlayıp anlamadığını bilmiyorum ama bana hep nazik davrandı. Ben de işten hiç çıkmak istememiştim.
-Bunun önemi yok. O adamdan tiksiniyorum.
#Neden ?
- Ne demek neden Anna onun yüzünden bu durumlara geldin. Bilip bilmemesi önemli değil. Nedeni o adamı sevmemem. Böyle aptalca sorular sorma !
# ( Cevap vermedim ve kafamı cama dayadım. )
-Tamam geldik. ( Anna ile beraber bara girdik. )
#Merhaba David.. ( Güvenliğe selam verdim.)
## Merhaba Anna..
- ( Anna'yı kolundan tuttum artık kimseyle konuşmasını istemiyorum.)
## Anna'nın çalışma saatleri akşam 21:00 ve 03:00 arası efendim.
-(Ona sinirli bir şekilde baktım.) Buraya Anna'yı işten çıkartmaya geldik. Patronunu ara.
## Patronumu aramak bana düşmez. Daha o kadar üst kademe de değilim. Patronun odasına gidip sekretere aratın. Tek sahibi olduğu yer burası değil. Ayrıca bu aralar film çekimine gidiyor diye biliyorum.
- (Anna'yı da alıp, sekreterin odasına gittim.)

*****

##Buyrun ?
-Patronunuzu arayın. Görüşmem gerekiyor.
## Rahatsız etmememizi istedi üzgünüm.
-Arayın !!
## Üzgünüm efendim şuan araya---
- ( Masaya vurdum.)
# Shiro sakin ol!
## Pekala arıyorum..... Pekala Efendim..... Kendisi şuan film çekiminde... Telefonu da sekteri açtı.
# Shiro, sorun değil. Bekleyelim!!
-( Lanet olsun. )

*****

14:50

## Efendim sizi Rock Bar'a çağırıyorlar. Sizinle görüşmek isteyenler varmış.
+ Banane ya gidemem ben.
## Üzgünüm Efendim. Meşgul olduğunuzu ileticem.
+İşim bitince giderim.

***********

17:30

+ (Arabamı Bar'In yanına çektim ve içeri girdim.)
## Efendim 2 saattir sizi Anna ve yanında beyaz saçlı bir adam bekliyor.
+Beyaz saçlı mı ? Shiro mu ?! ( Oddama doğru depar attım. Kapıyı açtım. İçeride Anna ve Shiro konuşuyordu.) Ne zamandır burdasınız ?!
-Bizi beklettiğinden beri
+( Yavaş adımlarla yürüyüp karşılarına oturdum.) Ne var ?
# Zero ben işten çıkmak istiyorum. Ama beni tehtid eden müşteriler var o yüzden onlarla görüşmeni istiyorum.
+ Bunu bana kendinde gelip söyleyebilirsin. ( Ellerimi uzattım ve elerini tuttum.) Senin için, senin mutluluğun için her şeyi yaparım Anna. Tek yapman gereken söylemek. ( Anna göz yaşlarını tutamadı ve bana sarıldı. Bende ona sımsıkı sarıldım.)
-(Anna'yı kendime çektim ve Zero'yu ittirdim.) Hahah....hahahahah.... Ona bu kadar değer mi veriyorsun ? Güldürme beni.. O zaman neden hala bu işte ? Hemen şu aptal müşterilerinle konuş. ( Sinirle baktım)
+Kapat şu salak çeneni amına koyiyim ya!! YETER!! Anna'ya zaten ne kadar değer verdiğimi Anna biliyor. Senin bilmene gerek yok. O siktimin insanları da Anna'ya öyle bir tehtidte bulunamaz. İsterse hepsinin canını alırım. Bana salak salak şeyler söyleme! Ben... Anna'ya gerçekten değer veriyorum. Onu...Seviyorum. ( Tekrar Anna'ya sarıldım.)
-(Zero'yu çektim ve boynuna yapıştım. ) Ona bir daha DOKUNMA ŞEREFSİZ!! SENİN HAYATINI MAHFEDİCEM SENİN AMINA KOYUCAM !! DOĞDUĞUN GÜNE SENİ PİŞMAN EDİCEM OROSPU ÇOCUĞU !! (Tam yumruk atıcakken güvenlik beni tuttu ve dışarı çıkardı.)
+(Zorla dışarı çıkarılırken Shiro'ya orta parmağımı kaldırıp sırıttım.)

*********

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin