Bölüm 16

8K 77 0
                                    

1 Saat Sonra 

- ( Zero ve Yuri hazırlanmışlardı. Evden çıkıcaklardı. ) Zero sana önemli bir şey demem lazım. 
+ Yuri bekle burda. ( Shiro'nun elini tutup yatak odasına girdim. ) Dinliyorum. 
- ( Zero'nun dudaklarını öptüm. ) Sadece öpmek istemiştim. 
+ Gitmek istemiyorum. ( Belinden sarıldım ve dudaklarımı boynuna koydum.) 
- ( Zero'ya sarıldım.) Gitme. 
+ Yuri'yi senin yanında tutmak istemiyorum. Seni üzdüğünün farkındayım. Ve bende üzülüyorum. Ayrıca film çekimlerim var. Biliyorsun. Okula da gelemeyeceğim. Bu izin aldığım ikii haftayı seninle geçirmeyi düşünüyordum. Ama Yuri çıktı başıma. Lanet olsun. Sonunda sana kavuşmuşken.. Kendi ellerimle senden ayrı kalıyorum. ( Daha sıkı sarıldım.) 
- Seni asla bırakmaycağım. ( Zero'nun saçlarını okşadım. ) İşlerini bitirdiğin birlikte yaşayalım Zero.. 
+ ( Shiro'nun omzundan tutup yüzüne ciddi bir şekilde baktım. ) Yuri'yi en kısa zamanda geri göndericem. Ve herşey düzeldiğinde benim evime taşın Shiro. 
- Sen benimkine taşın ! 
+ Bu konuyu tartışırız. ( Saate baktım. 11:58 saat 12:30'da sette olmam gerek. ) Yarım saatim var. Artık gitmem gerek. ( Dudaklarına yapıştım. Sırtını duvara dayadım ve Shiro'ya yaslandım.) 
# Yeter abi nerde kaldı bunlar. ( Yatak odasının kapısını açtım. Zero, Shiro'yu duvara yaslamış yiyordu sanki. ) YETER LAN ZAMAN GELDİ HADİ ! 
- * Kızarır. * ( Yuri geldi. Zero beni öpmeyi bıraktı. ) Görüşürüz.. ( Yuri ve Zero kapıdan çıkacakken Zero'nun kulağına yaklaştım.) Seni seviyorum. 
+ ( Shiro'nun dudaklarını öpmeye başladım ama Yuri kolumdan tutup beni çekti. ) Bende seni seviyorum ! 
- ( Zero ve Yuri arabaya bindiler.... ) 
+ Eve mi bırakayım, yoksa benimle mi geleceksin ? 
#Eve bırak. 
+ Pekala.. Shiro'yu sevdin mi ? 
#( Zero'ya pis pis baktım. ) Onun gibi biri sana uygun değil. 
+ Uygun olan kimmiş ? 
#Benim !! 
+ ( AUX'u açıp müzik açtım.) Evde tek başına napıcaksın ? 
# Öyle oturucam işte.. ( Zero evinin önünde durdu. ) 
+ ( Yuri'ye anahtarı uzattım. Ve şifreyi söyledim.) Parmak izin olmadığı için şifreyi girip anahtarla aç kapıyı. ( Tamam dedi ve valizini alıp eve yürüdü.) 
- Zee-ro..  (Zero'nun ensesinden öptüm.) 
+ ( Enseme dokunan dudaklardan dolayı sıçradım ve arkamdaki kişinin suratına hızşı bir yumruk attım. Yumruğumun etkisiyle koltuğa düştü.) SHİ..SHİRO !!? 
- Ahh.. ( Burnum kanamaya başladı. ) Çalıştığın yeri görmek istemiştim.. Senin hakkında 'daha' çok şey öğrenmek istiyorum. 
+ N..Ne ? Buraya girmeyi nasıl başardın ? Hem burnun kanıyor. Ön tarafa gel. ( Torpidodan peçete çıkartıp uzattım. ) 
- ( Peçeteyi aldım ve öne geldim. ) Arabaya hızlıca bindim. Yuri atar yaptığı için fark etmediniz.. ( Zero elimdeki peçeteyi aldı ve burnumda tuttu.) 
+ Gelmek istediğini söylesen gelme dicek halim yok. Burnun mahvoldu. Ayrıca pijamalarınlasın. Evden sana kıyafet almalıyız . Gel benimle. 
- Hayır.. Yuri beni görürse oda gelir. Gelmek istediğimi söyleseydim gelirdi.. Hem az bile olsa baş başa durabilicez. 
+ O zaman burada bekle.  ( Arabadan hızlıca inip eve koştum. Kapıyı açtım.) 
# Z..Zero.. ( Evi karıştırıyordum.) 
+ ( Yuri televizyon ünitesinin altındaki çekmeceyi karıştırıyordu.) Napıyorsun ? Bir şey arıyorsan söyle. Kıyafet alıp çıkıcam şimdi. 
# Film arıyordum.
+ Ünitenin yanındaki CD dolabını görmedin sanırım ? ( Odamdan bir bordo tişört ve siyah jean aldım. Mont dolabından bir tane siyah deri ceket çıkarttım. Ve ayakkabı dolabından bir çift siyah spor ayakkabısı aldım. ) 
# Neden kıyafet alıyorsun ?.. 
+ Lazım işte. Ben çıkıyorum. ( Kapıyı açtım.)
- (Yuri kapıdaydı, beni görmemesi için eğildim. )
# Görüşürüz.. ( Zero'nun yanağından öptüm. ) 
- O..Orospu..
+ Evde yiyecek bir şey yoksa dolabın üzerindeki numarayı arayıp istediğini söyle. Görüşürüz. ( Koluna dokundum ve arabaya koştum. Shiro gözükmüyordu. Arabaya yaklaşınca koltukta eğilmiş olduğunu gördüm. Tanrım.. Beli açılmıştı.. Arabaya bindim. Elimi beline koydum. Ve sırtını açtım. Hızlıca tişörtünü çıkarttım. Üstüne yaslandım. Göğsüne küçük öpücükler kondurmaya başladım.)
- B..ben kendim giyerim.. 
+ ( Aşağı inip karnını yaladım. Tişörtü yüzüne attım ve pijamasını çıkarttım. Geri çekildim. ) Bir ara arabada denemeliyiz. ( Saate baktığımda 12:27 idi. Geç kaldım !) 
- Sen sür ben giyiniyim. ( Zero'nun getirdiği kıyafetleri giydim. ) 

12:45

- (Zero arabayı hızlıca parketti. Arabayı kapattı. )... 
+ Hahah.. Pantolonun... Fermuarı açık.. 
- Ne ?!... ( Zero eliyle fermuarı kapattı ve beni öptü.) 
+ Akşam bunu geri açacağım hazır ol... ( Arabadan çıktık. Shiro çok seksi ve yakışıklı olmuştu. Sette nasıl ona dokunmadan duracağım bilemiyorum. ) Shiro.. acayip bir şey oldun.. (Dudaklarımı yaladım.) 
-...S..sağol (Zero dudaklarını yaladı, bende dudaklarını yalamak istiyorum. Ama geç kaldı ve ona engel olamam.) 
+ ( Ona dokunamamak acı veriyor.) Off ya.. (Elini tuttum.) Hadi gidelim.. 
- Tamam. ( Zero'nun elinden sıkıca tuttum. ) 

2 Saat Sonra 

- ( Zero için özel bir dergi yapılacaktı, Zero fotoğraf çekiliyordu. Geçici manken olmuştu. Bende onu izliyordum. Yanımda duran menajerler gibi benimde ağzımın suyu akıyordu. Bu gece ensesiyle iki saat oynamak istiyorum. Birden bire bir kadın yanıma kadın yanıma geldi..) 
Menajer: Naber hayatım nasılsın ? 
- Siz kimsiniz ? 
Menajer: Ben.. Bay Zero'nun menajerlerinden biriyim. Mükemmel bir vücudun ve çok güzel bir yüzün var. Bizimle çalışmak ister misin ? 
- Ben.. Ne diyeceğimi bilemedim.. ( Ben Zero gibi çekici olamam. Ben her zaman zengin, yardımsever bir ailenin çocuğu oldum. ) 
Menajer: * Elini tutar.* Hadi ama.. Yeni mankenimiz sen olabilirsin! * Yaklaşır.* Gerçekten çok sek-
+ ( Shiro'nun kolundan tutup kendime çektim.) Boş konuşma Marry işine bak. 
Menajer: Peki efendim.. 
- ( Zero az önce kameraların oradaydı. Işınlandı mı adam ?.. ) Zero.. 
+ Kimseyle muhattap olma. Etrafa da bakma. Dikkat çekme. Seninle konuşmalarına izin verme. 
Jerry: Hadi Zero seni bekliyorlar! 
+ Kımıldama bile. Sadece bana bak. ( Jerry, çekimlerle uğraşan görevli, Kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı.) Anladın mı Shiro?! ( Shiro'nun cevabını duyamadan kameraların önüne geçmiştim bile.) 
- Tamam.. Zaten senden başka hiçbir şey ile ilgilenmiyorum. ( Gülümsedim.) 

2 Saat Sonra 

+ (Shiro ile setten çıkıp arabaya yürüdük.) Ah.. Bu kadar uzun süreceğini sanmamıştım. Her yerim ağrıyor.. Keşke gelmeseydin. Çok sıkılmış olmalısın.. 
- Ne ?.. Ah.. Üzgünüm seni duyamadım. 
+ ( Kafamı eğip yüzüne baktım. ) Napıyorsun sen ? Bir şey mi düşünüyorsun ? 
- Yok.. Önemli bir şey değil. ( Zero'ya sarıldım.. ) Ah! Pardon daha setteyiz.. 
+ Umrumda değil. ( Kolumu Shiro'nun beline sardım. )
- ( Zero'nun kokusunu içime çektim. Ve sıkıca sarıldım. ) Zero.. Ne yapmalıyım ?.. Hiç bir hayalim yok.. Sadece hep seninle olmak istiyorum.. 
+ Açıkçası benim hayalim her zaman sendin. Ve hayalimi gerçekleştirdim. Artık hep senin yanındayım. İstesende gidemezsin.
- *Kızarır.* ( Zero'nun boynunu öptüm. Ellerimi saçlarında gezdirdim.) Zero.. 
+ Evet ?.. ( Shiro'nun ellerini öptüm. ) 
- Karnım acıktı... 
+ N..ne ? Hahah.. Yemeğe gidelim o zaman.. 
- Tamam.. ( Zero'nun ensesini ısırdım.)
+ ( İrkildim. ) Beni yeme. Yemeğe gidicez zaten. O kadar mı acıktın. ( Sırıttım.) 
- Hayır.. İrkilince yüzün çok tatlı oluyor..
+ Seninde yataktaki halin çok tatlı oluyor... ( Tişörtünün üzerinden göğüs uçlarını elledim.) 
- A..Arabaya binelim... 
+ Yolun ortasında bunları yapmak güzel olabilirdi. (Yüzümü astım ve arabaya bindim.) 

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin