00:35
- (Yorgamın altında hala ağlıyorum. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Olanları idrak edemiyorum. Onu affetmeyi değil, her şeyi unutmak istiyorum. Çünkü onu affedemem. Hemen olmaz ki. Kalbimdeki bu yara hemen düzelmez ki..)
+ Off.. Uyuya mı kalmışım ya?..( Yavaşça yataktan kalkıp altıma pantolonumu giydim. Odadan çıktığımda Shiro'un kapısına kulağımı yasladım. Burnunu çekiyor. Hala ağlıyor mu? Off.. Onu rahatsız etmemeliyim. Odanın anahtarını alıp dışarı çıktım.)
- (Kapı mı kapandı öyle? Zero dışarı mı çıktı bu saatte? Napıcak dışarıda? Salak Zero. Ne boklar çevirmeye gidiyorsun. Ağlıyorum gelsene buraya. Off. Kalkıp lavaboya girdim. Yüzüme güzelce yıkadım.)
*Gurll..Gurlrll〜
-(Elimi karnıma götürdüm.) Tamam bebiş, doyurucam şimdi seni. Of çok açım. (Buz dolabını açtım.) Bu ne ya? Bu buraya konulur mu? Soğumuş işte. ( Burger King paketinden ısırılmış hamburgeri çıkarıp mikrodalgaya attım. ) Aman kim yediyse yedi. Bırakmasaymış. (3 dakika dolduğunda hamburgeri alıp Tv'nin karşısına oturdum. Bir aşk filmi vardı. Kadın kocasını aldatıyor. Kocası da eve erken geliyor.) Bu birazz..derz oldu zanki.. (Ağzımda yemek varken konuşurum, kimse yok. Banane.) Evet konujurum.. Zero bir abtal.. orosbu...
+Demek abtal orosbu. ( Kapıyı Shiro uyanmasın diye sessizce açmıştım ki işittiklerime bak.. Gülümsedim.)
- Hadi ya. Duydun mu? (Gülümsemeye çalıştım. Umarım dişimin arasında bir şey yoktur. )
+ Ne izliyorsun? (Elimdeki bira poşetini ve sigara paketini sehpaya bırakıp yanına oturdum.)
- Aldatılmış adam eve erken gelip karısını basıyor. Sonra..
+ Sonra adam evden kaçıyor ve karısı onu yakalamaya çalışırken araba çarpıyor. Kadın ölmüyor. Ölmekten beter oluyor. Çünkü onun için en değerli insana ihanet ediyor. Ve sonradan yanlış olduğunu anlıyor. Aptal. Her şey için çok geç haberi yok. (Paketten sigara çıkarıp ağzıma götürdüm. Cebimdeki çakmağı çıkarırken gözlerim Shiro'yla buluştu.)
- Ama kadın sarhoş ve kandırılmıştı. Çünkü kadın adamın onu bıraktığını sanıp içip içip durmuş kötü biri, pardon bir orospu çocuğu tarafından da oyuna getirilmişti. (Hamburgerimden bir ısırık aldım.)
+ (Sigara dumanını ciğerlerimde hissedene dek içime çekerken gözlerimi kısıp Shiro'ya baktım. ) Yani bu kadının bir şansı daha hak ettiği anlamına mı geliyor? Saçma. Yapmamalıydı.
- Ama kandırıldı.. ( Hamburgere bakıp Zero'ya baktım.) Bu senin miydi ya?
+ Ha evet. Üç tane söylemiştim de sonuncusunu yiyememiştim. (Sigara külünü tabağa attım.)
- Üç mü? Sen iyi misin? (Göbeği varmış gibi karnına vurdum. Nerde göbek be şu kaslara bir bak.) Göbeğin çıkıcak göbeğin.
+ Sen onu boşver de, filmin sonunda ne oluyor? Anlatsana. (Sigara dumanını burnumdan geri verdim.)
- Neden kendin izlemiyorsun? (Hamburgerimi bitirip ellerimi sildim. Ve Zero'nun elinden sigarasını aldım.)
+ Sen sigara içer miydin? ( Şaşkınlıkla Shiro'ya baktım.)
- Bira almışsın. Hem de.. 1,2,3,4,5 oha 7,8,9.. 10 tane mi? (Manyak bu ya çok içiyor.)
+ Beni anca sarhoş eder diye düşündüm. Sızıp uyanmak istemiyorum. (Sigarayı tutan elini tutup sigarayı eliyle birlikte ağzıma götürdüm. Dumanı en derinlerime kadar çekip Shiro'nun yanına doğru üfledim. )
- Aptal. O kadar içilir mi? (Saçı gözünün önüne gelmişti. Yavaşça elimi yüzüne götürüp saçını çektim. Zero gözlerini kapadı. Elimdeki sigarayı alıp koltuğa yaslandı. Gözleri hala kapalı bir biçimde başını arkaya attı. Sigarasını içmeye devam etti.)
+ Sen.. benimle içer misin?
- Bilirsin ben içki veya sigara içmem.
+ Bu gece. Benimle, içer misin? ( Dolmuş, sulanmış gözlerimi açıp Shiro'ya baktım. )
- (Bu ne böyle? Ağlamamak için zor tutuyorum mı diyorsun? Eğer seninle içersem.. Neler olur bilmiyorum. Ama içmezsem de.. Off.) Peki. Hadi içelim. Beş sen beş ben.
+ Şunu sekiz ben iki sen yapalım olur mu?
- Zero çok içiyorsun.
+ Sarhoş olmak istiyorum.
- Belki ben de istiyorum? ( Omuzlarımı silktim.)
+ (Doğruldum. ) O zaman beni beş dakika kadar bekler misin?
- Ne hayı.. ( Daha cevabımı duymadan dışarı çıkmıştı bile)
10 dakika sonra..
+ Geldim geldimm. ( Hemen Shiro'nun yanına oturdum. )
- Beş dakikaymışmış.
+ Ama istediğim viskiyi bulamadım. (Gülümseyip şişeyi gösterdim. )
- Off Zero bu ne? Ben viski falan içmem. Beni alkolik yapıcaksın. ( Şişeye tiksinerek baktım.)
+ Sorun değil üç birayla sarhoş olursun sen. (Elimle saçlarını karıştırdım.)
- Saçmalama. (Saçılı düzelttim.)
+ Hadi içelim.2:35
-Bu varya..bu şerefffsiz kadınnmm.
+ Hahahah evet? ( Allah'ım şu sıfata bakın. Bir de sarhoş olmam diyordu. Bu üçüncü birası. )
- Bu adamı hak etmiyrr...
+ Kadın evet, kadın çok kötü biri. (Yedinci birayı da mükemmel bir atışla torbaya fırlattım.)
- Zeroo.. Naptın yaa? Her yer şeyy oldu.
+ Bi şey olmaz. Temizlerim ben. ( Viskiyi bardağın yarısına kadar doldurup kafama diktim.)
- HEYY HEYYY HEYY YAVAŞ OL BAKKALIM!
+ Dur dur şşş bağırma.. (Elimle ağzını kapattım.)
- Mmh.. Elihini çehk..
+ (Elimi çektim. Bardağı bir kez daha doldurdum.Ve kafama diktim.) Ah biraz çarp beni.
*Çatt!*
+ Shiro? Beni dövmek mi istiyorsun?
- Çarrp demedin mii oğlumm?
+ Beni dövsene Shiro. Tüm hıncını al benden. Hadi. ( Kendimi Shiro'ya bıraktım.)
- Manyak mısınn lan? Öldürürüm seni de üstüme kalırsın. İssstememm.
+ Öldürsene beni. Yaşamak için hiç bir sebebim yok.
- Şşşşiiişşş.. Sakınn.
+ (Parmağını dudaklarıma bastırdı. )
- Sakın bir daha böyle birr şeyy... duymayayım. Ben varım benn. Benim için yaşayacaksınn. Benimlee.. birlikte olmak için. Bana kendiniii... afffettirmekk için. Anladın mı?
+ (Parmağıyla kafama vurdu. Elini tutup parmağını öptüm. ) Anladım.
- Güzel bak. Öyle parmağımı öpmeler falnn.
+ (Bir an durup elimdeki viskiye baktı.)
- Doldur bakayım bana da. Bu ne hiç sarhoş olmadım. Biradan insan sarhoş mu olurmuş canımm...
+ Olsun olsun sen sakın sarhoş olayım.. deme..( Dördüncü viskiyi de kafama diktim. Bu baya iyi geldi.) Oh.
- Versene bir bardak.
+ (Ciddi bir şekilde bakmaya çalışıyordu. Yarım bardak doldurup verdim. Yarın tatil ne de olsa. ) Al bakalım.
- Verr. Direkt mi içiyoz?
+ Hahahah.. direkt içme, çarpar..
- Senn niye yavaş konuşuyoosn?
+ Sarhoş oldum sanki.. ( Viskiyi kafasına dikip shot attı.)
- Uff be bu çok iyiymişş.
+ Evet. Bir de.. ben içeyim. (Beşinci bardağı ağzına kadar doldurdum. Ve kafama diktim.)
- Oha mannyakk. Ah.. Dur bak ağzının kenarından aktıı...
+ (Bana iyice yaklaşıp dudaklarımın kenarını yaladı. Ve öpmeye başladı.) Shiro?..
- Mmhh.. Zero.. Böyle tadı bir harika oluyormuşş...
+ Öyle mi oluyormuş..?
- Hmhm..
+ (Shiro dudaklarımın kenarını yalarken yavaşça dudaklarıma doğru kaydı. Ve dudaklarımı minik ve yavaş bir şekilde öpmeye başladı..)
- Mmmh..Ah..
+...( Shiro kafam çok iyi.. sana zarar vermekten çok korkuyorum. Seni itemiyorum. Seni öpmek istiyorum. Beni öpmeni istiyorum. Shiro'nun dudaklarını yavaşça öpmeye başladım. Dillerimiz birbirine değiyordu. Shiro kendini üzerime bırakıp tişörtümü yukarı doğru çıkarttı. Bir saniyeliğine dudaklarımızı ayırıp tişörtünü çıkarttı. Benim de çıkartmamı istermiş gibi bakınca çok hızlı bir hareket ile çıkarıp yere attım. Artık vücutlarımız birbirine değiyordu. Ve öpüşürken Shiro ileri geri gidiyordu. Aletim onunkine sürtünüyordu.) Mmm...
- Ahh...
+ (Elimle Shiro'nun kalçasını okşadım. O da ellerini saçlarıma daldırmıştı. Pantolonunun düğmesini açmaya çalışırken ıslandığını ve oldukça sertleştiğini hissettim. Bu beni.. beni deliye çeviriyor. Tam bu sırada Shiro dudaklarımızı ayırıp boynuma doğru yöneldi. Boynumu deli gibi yalıyor, ısırıyor, emiyor ve öpüyordu. Zevkten çılgına dönüyordum. Bir hışımla pantolonunu çıkartıp beni daha çok hissetmesini sağladım. Pantolonumun düğmesini açıp aşağı indirdim. Artık daha çok.. daha çok birbirimizi hissediyorduk. Shiro bir kaç dakika sonra durdu ve tek hissettiğim boynumdaki sıcak nefesiydi. O durunca ben de durdum. Saçlarından öptüm. Sızmıştı. Ben de onunla birlikte, huzur dolu kokusuyla uyuyakaldım.)
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romance+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..