06:55
+(Alarmı kapadım. Saat 7'ye 5 var. Duş almam yasak.. Ama ben.. Hahah.. Banyoya gittim. Duyduğum su seslerinden Shiro'nun da uyandığını anladım. Banyonun kapasını kapadım ve içeri girdim. Ve küveti doldurmak için musluğu açtım. )
-Sabun ?? Sabun nerde?
+(Sabunu duşakabini açıp Shiro'ya uzattım.) Al.
- *Su damlası sesleri*
+ ( Sabunu yana koydum.)
- (... Hemen duşakabini kapattım.) Hey ! Neden girdin?! Kurallar koymuştuk hemen çık!!
+Duş almaya gelmedim zaten banyo yapmaya geldim. Ayrıca konuşmak yasak.
- Ne saçmal-- ( Duşakabini açtı ve içeri girdi. Ve arkamda duran life uzandı. Teni tenime deydi. Lifi aldı ve bana sırıttı. Sonra duşakabini kapatıp çıktı.)
+ (Lifi alıp küvete gittim. Küvet dolmaya başlamıştı.)
- (Duşakabinden çıktım. Zero'nun sadece şortlu bedenini gördüm. Sanki yokmuş gibi banyodan çıktım.. 15 dakika bekledim. Zero banyoya girmişti ve sırf duyayım diye bağırarak şarkı söylüyordu. Banyonun kapasını arkadan kilitledim ve gidip vana kapattım yani suları kestim. Haha.. )
+ (Su akmamaya başlayınca şarkıyı söylemeyi birden durdurup küvetten fırladım. Yandaki havluyu belime bağladım. Kapayı açmaya çalıştım ama kilitliydi. ) SHİRO !! AMINA KOYİYİM SHİRO !! AÇ KAPIYI !! ( Kapıyı durmaksızın sert bir şekilde yumrukladım.)
- Hahahahah !! Neden bağırıyorsun ? Banyonu yap hadi. Sonra kapıyı açarım.
+ LAN! SUYU KESERSEN NASIL BANYO YAPABİLİRİM MAL ! AÇ KAPYI BİTTİN LAN SEN!!
- Üzgünüm derse gitmem gerek. Sana bol şans.. ( Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.)
+ Shiro! Aç kapıyı fena ödetirim bak !
-.... ( Arkamı dönüp dış kapıya yürüdüm. Ceketimi askıdan aldım ve kapıyı kapatıp okulun yolunu tuttum. Yoldayken gülmekten kendimi alamıyordum.)
+Burdan çıktığımda çok pişman olacaksın seni piç!**************
+ Evet... Oluyor... Hadii.... Ahhh... HAHH!! AÇTIM AÇTIM!!! ( Kapıyı açtığım gibi gidip suları açtım ve kalan duşumu aldım. Duştan hızlıca çıkıp ışık hızıyla giyindim ve sınıfa doğru depar attım.. Okula geldiğimde bahçede Shiro'ya...)
- Tyler napıyorsun ?! ( Onu ittirdim.)
# Sadece hoşgeldin öpücüğüydü.
- ( Anna'nın nişanlısı birden gelip beni dudağımdan öpmüştü. Neden bunu durup dururken yaptı anlamadım. Gün geçtikçe dudağım lanetleniyordu. )
+( Shiro'nun dudağına yapışan çocuğun kolundan tuttum ve onu duvara ittirip yasladım.) NAPIYORSUN LAN SEN İBNE !!
# Sen kimsin ?
+ NAPIYORSUN DEDİM SANA AMINA KODUMUN SALAĞI !! ( Suratına yumruğumu geçirdim. Şu an ki sinirimi hiç bir kelimeyle ifade edemezdim.)
- Zero sakin ol.. ( Zero'nun Tyler'a yumruk atasını engelledim. )
+ Shiro.. karışma.. lütfen ! ( Konuşurken dişlerimi sıkıyordum.)
- Hayır. O Anna'nın nişanlısı !
+ ( Shiro'yu ittirip Tyler denilen piçe yumruk attım. Onu yere yatırdım ve her kelimemin sonunda yüzüne başka bir yumruk geçirdim.) Anna'nın... nişanlısıysan... neden... Shiro'yu... öpüyorsun... PEZEVENK !!!
- Zero ! Yapma dedim ! ( Zero kolumla durdurdum ve geri çektim. )
+ SEN.. SEN.. SHİRO'YA DUA ET OROSPU ÇOCUĞU !! ( Shiro'nun kolundan çekip odamıza doğru sürükledim. )
- Zero! Dur dersl-- ( Kolumdan sertçe sıkıp beni odaya soktu.)
+ Ders mi umrumda olan ders mi sence ?! ( Onu odama soktum ve yatağa ittirdim. Yatağa yatırıp üzerine çıktım. Kollarını iki yanda tuttum.) Neden seni öpmesine izin verdin ?!!
- Bunu sormaya hakkın yok !
+ ( Sinirle eğildim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Şaşırdı ve tepki vermedi. Dudaklarından boynuna indim ve yavaşça yaladım. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.) Benim olana herşeyi sormaya hakkım var Shiro.. ( Tekrar dudaklarını öptüm. Hala tepki vermiyordu.)
-....( N-ne ? Ahh... Zero'yu ittirmeye çalıştım ama o izin vermedi. Dilini ağzıma soktu ve ağzımda dolaştırdı. Çırpındım ama işe yaramadı.)
+ Onun öptüğü yerleri.... dudaklarını.... öperek temizleyeceğim.... Daha kötüsünün.... olmasını istemiyorsan... ( Tekrardan aralıksız öpmeye başladım.)
- D..Dur Zero.. ( Kollarımı çok sıkıyor, bacaklarımı oynatmamı bile engelliyordu. Kollarımı kafamın üzerinde birleştirip tuttu. )
+ (Boynundan aşağı indim. Ağzımla tişörtünü yukarı çıakrıp karnını öpmeye başladım.)
- Zero dur.. DUR DUR !! ( Karnımdan boynumu yalayarak yukarı çıktı ve bana baktı. Kollarımı sıkmayı bıraktı.)
+ (Tişörtünü çıkardım ve dudaklarına yapıştm. Durmak istemiyorum bunca seneden sonra durmak istemiyorum. Yanağımdan damlaların süzüldüğünü hissettim. Bir kaç tanesi Shiro'nun karnına düştü.)
-( Zero kollarımı bıraktı ve eliyle göz yaşlarını sildi. )
+( Ağlıyorum çünkü seni çok seviyorum. Ağlıyorum çünkü bunca yıldır ben bunun için beklerken sen benden kurtulmak için bağırıyorsun. Sana aşık olduğum halde seni deli gibi istediğim halde sana acı çektiriyorum. Ama.. artık bu yolun dönüşü yok. Bekleyemem. Daha fazla bekleyemem.. 11 yıldır bu anı bekliyorum ben. Seni.. ) Hahahah... ( Tek elimle yüzümü kapatıp gülmeye başladım.) Hahah.. Durmak mı? Hayır, seni asla bırakmayacağım. )
- S..sapık ! P..pisko--
+( Sözünü kestim ve ona sımsıkı sarıldım. Yüzümü boyun boşluğuna dayadım ve ağladım. ) Çok tatlısın.. Shiro. ( Dedim ve boynunu öptüm.)
-....
+ ( Ona sarılmayı bıraktım ve üzerinden kalktım. ) Tamam seni serbest bırakıyorum. ( Gözlerimi sildim ve ciddileştim. ) Ama... ( Kafasına, yatağın üzerinden aldığım yastığı attım.)Beni neden banyoya kilitleyip suları kilitliyorsun PİÇ! İKİ SAAT KAPIYI AÇMAYA UĞRAŞTIM!! (Shiro'ya baktım. Attığım yastıkla suratını kapattı. Ve sonra hızlıca cevap vermeden odadan kaçtı.)
- ( Hızlıca odama gittim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Az önce neler olduğunu kavrayamıyordum. O psikopat bana garip garip şeyler yapıyordu. Yoklukta falan mı acaba ? Bana sarıyor.. En iyisi düşünmemek..)5 Dakika sonra
- ( Neden aklımdan çıkmıyor? Neden Zero'yu düşünmeden duramıyorum? )
X&X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romance+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..