+(Gözlerimi, bileklerimi sıkan kelepçenin acısıyla açtım. Etrafıma bakınıp kurtulmaya çalıştığımda başaramadım çünkü ayak bileklerim de yatağın iki ucuna bağlanmıştı. Ağzıma bir bez sarılmış. Üzerimde siyah jeanimden başka bir şey yok. En son hatırladığım ise.. Yuri. Yuri, onu son kez öpmemi istediğinde kafama bir darbeyle yığılmıştım. Shiro'yu dinlemeliydim. Bunu en başında yapmalıydım. YURİ DÜZELMEZ Bİ OROSPU ÇOCUĞU!)MMh..
Yuri: Ah.. Zero'muz da uyanmış. (Elimi sıkı pantolonunun üzerinde gezdirdim. Böyle bağlı ve sinirli.. Kendimi tutmak için hiçbir sebep yok.) Bana bu şekilde bakmaya devam edersen beni sikmek istediğini düşüneceğim. Ve hırlarsan.. (Zero'nun kucağına oturup kafamı boynuna götürdüm ve fısıldadım.) Seni ben sikeceğim.
+(Bu..bu..psikopat bir orospu çocuğuna dönüşmüş. Yuri'yi kucağımdan atmak için çırpındım ama beni tutup boynumdan aşağı doğru yalayıp öpmeye başladı. Penisime baskı yapıyordu.)
Yuri: Mm.. Merak ediyorum, bu vücudu becermek ne kadar fazla haz veriyor? Belki de Shiro biliyordur. (Pantolonunun düğmesini ve fermuarını açıp ağzımı Zero'nun penisine doğru götürdüm. Dudaklarımı boxerının üzerinden sürttüğümde Zero'ya baktım. Hiçbir tepki vermeden kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Penisi sert bile değildi. ) Madem öyle Zero, sanırım benim yolumdan gideceğiz. (Yandan bir makas alıp pantolonunu kesmeye başladım. Zero aptal gibi çırpınıyordu sanki kurtulabilecekmiş gibi. Ona hiç yaşamadığı şeyleri yaşatacağım..)
+ MMH.. (Bunun Yuri olduğuna bile inanamıyorum. Belki de ben hep onu masum küçük kuzenim olarak görmüşüm. Belki de bu onun göremediğim gerçek yüzü..)
Yuri: Bu kadar fazla kıpırdaman hiçbir şey ifade etmiyor aşkım. (Pantolonunu çıkarttım, sadece boxerıyla kalması daha iyi olacak. Üzerimdekileri çıkartıp kendimi Zero'nun üzerine attım. Penisimi çıkarıp Zero'nun dudaklarına sürttüğümde bana sinirli bakışını atmaya devam ediyordu. Ki bu beni daha çok azdırıyor. Dudaklarını deli gibi öpmeyi istesem de bezi çıkarttığımda bağırıp beni ısıracağı için yapmayacağım. Penisinin üzerine oturup penisimi karın kaslarına sürttüm. Bana iğreniyormuş gibi bakıyordu.) İğrenmediğini biliyorum Zero.. Benden iğrenseydin buraya gelip beni öpmezdin. Hatta daha önce beni sikmezdin bile.. (Boxerından penisini çıkarttığımda ne kadar büyüleyici bir vücuda sahip olduğunu tekrardan hatırladım. Bu, herkesin ağzının suyunu akıtabilir. ) Shiro, bu devasa şeyin değerini bilmiyor. Ama ben biliyorum Zero. Ona hak ettiğini vereceğim. (Zero'nun penisine penisimi sürtmeye başladım. Zero sertleşmeye başlıyordu. Ahahahahah bana nasıl karşı koyabilir ki? Yapış yapış olmuştu ve bu his... anlatılamayacak kadar mükemmeldi. ) Zero.. dayanamayacağım.. (Bu fırsatı asla kaçıramam. Penisinin üzerine çıkıp içime sokmaya çalıştım. Tanrım o kadar kalın ki çıldırabilirim. Zero hala hiçbir tepki vermiyordu. İçime girdiğinde bile o sinirli gözleriyle beni izliyordu. Üzerinde deli gibi zıplamaya başladım.) Ah.. Mm.. Zero.. Seni seviyorum Zero.. Seni çok seviyorum.. (Kafamı boynuna götürüp ısırıp öpmeye başladım. Tanrım, tanrım, tanrım...) Seni.. asla bırakmayacağım.. Mmh.. asla. (Zero hala boşalmamıştı hatta sertliği bile geçmeye başlıyordu ki ben göğsüne doğru boşaldım. Spermlerimi elimle alıp yüzüne sürdüm. ) Mmh.. sana yakışan da bu. Kaltak. (Zero tekrardan deli gibi çırpınmaya başlayıp beni üstünden atmaya çalışıyordu ama nafile. Üzerinden inip yan komidinin üzerindeki tornavidayı ve göz bandını aldım. Önce Zero'nun gözlerini kapatıp bağladım, yaptıklarımı görmesin diye. Sonra da ayaklarının bağlı olduğu yerleri söküp ters çevirdim. Aynı şeyi ellerine de yapacakken zero durumu anlamıştı. Ellerini tek tek çıkarıp takmam gerekiyordu ama bu aptal Zero'yla bu iş çok zor olacak.) Zero.. Eğer Kaçmaya çalışırsan ya da bana zarar vermeye çalışırsan seni bayıltana kadar sikeceğim. (Zero'nun bir elini çözdüğümde hiçbir şey yapmadan usluca bekledi. Dişer elini çözdüğümde gözlerini ve ağzını çözüp kolumdan tutup çekti.) Zero!
+(Yuri'yi altıma alıp tek elimde boğazını sıkıp diğer elimle de yataktan destek aldım.) Seni iğrenç orospu çocuğu. Seni buracıkta öldüreceğim. İstediğin gibi altımda acıdan kıvranırken nefessiz gebericeksin.
Yuri: Ah.. Ze.. Nef.. Ann..
+(Boğazını daha sıkı sıktığımda gözleri yavaşça kapanmaya başladı.) GEBER!
*ZZZZZ*
Anna: Bu kadar oyun yeter Yuri. (Zero'ya elektrik verdim ve olduğu yere, Yuri'nin üzerine yığıldı.)
Yuri: Öhhö.. Anna, kurtar beni.. (Elimi uzatıp Anna'nın beni Zero'nun koca cüssesinin altından çekmesini bekledim.) Öhhö.. öhhö.. teşekkür ederim.
Anna: Gerçekten salaksın biye ona güveniyorsun?
Yuri: Çünkü onu seviyorum. ( Anna bir elini bağlarken ben de diğer elini bağlayıp kelepçeledim.)
Anna: Peki, oyununa devam et bir kaç işim var daha sonra.. ( Yuri'ye yaklaşıp dudaklarından öptüm.) Ben de katılacağım.
Yuri: Sabırsızlanıyorum... ( Anna odadan çıkıp kapıyı kapattığında yere tükürdüm.) İğrenç.
+ Hahaha.. sanırım... Anna'dan haz almıyorsun Yuri..
Yuri: Sen ne ara ayıldın? Hayır alıyorum. Boğazımı sıktığın için.. ( Zero'nun arkasına geçip saçını çektim. Tanrım o kadar iyi ki..) Ama sana dediklerimi unutmuşsun gibi.. Seni bayıltana kadar sikeceğim. (Zero'nun boxerını yırtıp attım. Çırpınmaya başladı.)
+Yuri eğer bunu yaparsan seni yemin ederim ki öldürürüm!
Yuri: Sakin ol aşkım. Çok zevk alacaksın. (Sağ elimle Zero'nun boğazından tutup sol elimle kalçasını tutup o sımsıkı deliğine penisimi ıslatıp girmeye çalıştım.) Ah.. Zero sanırım Shiro seni becerememiş. Bu şeref benim olacak.. (Zero'nun deliğine tükürüp penisimi ittirdiğimde Zero sağ elindeki kelepçeden kurtulmak için çırpınmaya başladı. Ben ise içine her girip çıktığımda bayılacak gibi oluyordum. Bu.. bu hissettiğim en iyi şey.. Zero'nun boğazını daha sıkı sıkıp hızlandım. Aynı zamanda kalçasına da vurup duruyordum. Zero'dan ses çıkmıyordu. Defalarca içine boşalmama rağmen devam ettim. O kadar yoruldum ki. Elimi boğazından çekip penisine götürdüm. Zero hiç sert değildi. Penisimi içinden çıkarıp üzerinden kalktım. Son kez saçını çekip yüzüne boşaldım. Zero birden üzerime tükürdü.) Ah bu yaptığım en iyi seksti Zero. Ama en güzel yanı da senin o götünü sikmekti. (Yanağına ağır bir tokat yapıştırdım.) Şimdi de burda sikilmiş bir orospu gibi bekle. (Yanından çekip gittim.)-x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romansa+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..