12:30
- mmh.. ( her yerim ağrıyor, başım sızlıyor. ) Ahh.. bu ne böyle? ( gözlerimi açtım, Zero?.. Zero!!) Zero.. (Zero'nun üstünde uyuyakalmışım. O da hala uyuyor. Ve, hassiktir bu ne? Pantolonumu çıkarmış. Ve sertleşmişim. Of bu sabah reaksiyonları beni öldürecek. Zero'nun yanağından öpüp parmaklarımı dudaklarında gezdirdim. ) Bir bebek gibisin.. minicik bir bebek.
+ Sen de bir kuşsun. Minicik bir kuş. (Gözlerimi açıp Shiro'nun parmağını hafifçe ısırdım.)
-Aa! Zero, ne ara uyandın ya? Beni kandırıyor muydun?..
+Ahah.. hayır şimdi uyandım. Hadi kalk da kahvaltı edelim. ( yavaşça doğruldum. Ah.. bu ne böyle? Penisim sürttü. Zaten sert, bir de doğrulunca sürtündü. Islanıcam şimdi..)
-...(Boşalıcam şimdi, napıyorsun Zero?..) Ben.. lavaboya gidip geliyorum sen o sırada kahvalt..
+Şş.. dur bakalım.. ( Elimle Shiro'nun belinden tutup gitmesini engelledim. Onu duvara yaslayıp boynuna eğildim. Penislerimiz sürtüyor.) Bu halde nereye gidiyorsun?
- Zero..
+ (Dudaklarımı boynuna yapıştırıp emmeye ve ısırmaya başladım. Bir elim de penisine doğru gidiyordu. Shiro kendini salmış durumdaydı. Ellerini boynuma doladı. Her ısırdığımda penisini yavaşça sıkıp okşuyordum. O da inlemeye devam ediyordu. Hareketlerimi hızlandırıp dudaklarına yapıştım. Ve o sırada iç çamaşırlarımızı indirip ıslak penislerimizin birbirine değmesine izin verdim. Zevkten çıldırıyordu. Ben de öyle. ) İçine girmek istiyorum.. Shiro..
- Ha.. Hayır..Ahh.. Zero..
+Mmh..hh ( Elimle ikimizinde penislerini tutup hızlıca okşamaya başladım. Bunun bitmesini istemiyorum ama eğer boşalmazsam kendimi tutamayıp canını yakacağım. Elimin her hareketinde daha fazla ıslaklık hissediyordum. Ve sonunda.. aynı anda..) Ahh..
-Aahh.. Zero..
+Shi..ro
-(Kendimden geçecek kadar mükemmeldi. Zero'nun dudaklarına yapışıp onu sert bir şekilde öptüm. O kadar güzeldi ki. Elleri ve üstümüz mahvolmuştu. ) Hazır bu gün tatilken.. neden beraber banyo yapmıyoruz?
+ Oh.. bana uyar. ( Geri çekilip banyoya doğru ilerledim. Küvetin suyunu açıp kıyafetlerimi çıkartmaya başladım.)
- (Zero'nun yanına doğru gittim ve ben de soyunmaya başladım. Zero'nun mükemmel kaslarına yeniden dokunabilmek.. Ah.. bu çok fazla.)
+ (Suya parmağımı sokup sıcaklığının kontrol ettim. ) Gayet iyi, ben giriyorum.
- Ben de.. ( Zero yavaşça küvete geçip köşeye yerleşti. Ben de tam karşısına geçecekken kolumdan çekip kucağına oturmamı sağladı.) Zero napıyorsun?
+Şş.. Böylesi daha rahat olur. (Ben yatıyordum ve Shiro da benim üzerime yatıyordu. O kadar güzel ki..)
- Hmm.. evet. Daha rahat. (Kafamı çevirip duvaklarından yavaşça öpmeye başladım. Öpüşmemiz arttıkça arkamdaki sertliği daha net hissetmeye başladım. Zero'nun ellerinin bedenimde gezinişini, dudaklarımızın zonklayışını daha iyi hissetmeye başladım.)
+Bana dön. ( Belinden tutup yüzünün bana dönmesini ve düz bir şekilde kucağıma, daha doğrusu penisime, oturmasını sağladım.)
- Mm.. (Zero elleriyle kalçalarımı sıkıp duruyordu. Penisinin üzerinde otururken onu içime almak için kıvranıyordum resmen. Bu tam bir çin işkencesi. )
+ (Elimi penisine götürüp okşamaya başladım. Ve dudaklarımı boynuna doğru götürdüm.)
-Oh.. Zero..
*Alkış sesleri*
# BRAVO!! *alkış* BRAAVOO!!
- ne noluyor? ( Zero'nun kucağından geri çekilmek isteyince Zero beni sıkıca tuttu. Sert sert kapıya bakıyordu. Kapıya baktığımda gördüğüm kişi yüzünden başımdan aşağı kaynar sular boşalmıştı.) Y..Yuri?
Yuri: YURİ EVET! SEN BENİM SEVGİLİMİ ÇALMAYA NASIL CÜRRET EDERSİN?
- Hmm? Sevgilin mi? Zaten benim olan erkeğimden mi söz ediyorsun? Ayartıp kandırdığın ve bizim yatağımızda siktiğin erkeğimden mi?
Yuri: Hahahahah! Sen.. sen cidden komiksin Shiro. Zero'nun beni ne kadar sevdiğini geldiğim günden beri sana olan ilgisini kaybettiğinde anlaman gerekirdi. Zero hep bana aitti. Sen daha yokken bile. Zero hatırlamıyor olabilir, zaten neyi hatırlıyor ki! Biz daha küçükken bana sırılsıklam aşık olduğunu söyleyip dudaklarımdan öpmüştü. Biz hep bir aşk içerisindeydik. Bu sen geldiğinde minik bir değişikliğe uğradı, ama düzeldi.
- Zırvalamayı kes. Çocukken herkes birilerine aşık olabilir. Veya benden önce.. bu beni ilgilendirmez. Benden sonrası beni ilgilendiriyor. Sanki benim tek aşık olduğum Zero muydu? Hayır. Herkesin bir geçmişi var.
Yuri: Hadi Zero konuşsana! Yıllardır peşinde koştuğun Shiro'n neler söylüyor! Sen onun peşinde ben senin peşinde koşuyorum! Onu gördüğünden beri gözün beni görmüyor. Çok mu iyi bu çöp parçası?!
+ Kes sesini ve defol. (Dudaklarımı Shiro'nun boynuna götürdüm. )
Yuri: ZERO!! Ne yaptığını sanıyorsun!? Beni takıcaksın!!
-(Yuri Zero'nun yanına doğru gelip uzun kızıl saçlarından tutup aşağı doğru çekti. Böylece Zero yukarı, Yuri'ye doğru bakıyordu. Yuri birden Zero'nun dudaklarına yapıştı.) Siktir git! ( Yuri'nin suratına bir yumruk geçirdim. Geri çekildi. Zero da bir hışımla kalkıp ıslak bedeninin altını bir havluyla sarıp çıktı. Yuri'yi kolundan tutup çekiştirerek çıkarırken Yuri bana bakıp sırıtıyordu.) Zero!
+ Senin belanı sikicem şimdi. ( kolundan tutup dışarı çıkarttığım Yuri'yi hızla duvara yapıştırdım. Kafasını vurdu ama hala gülümsüyordu. )
Yuri: Beni öldür.. ( Ellerimi Zero'nun yanaklarına götürdüm. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu.) Sensiz yaşamak istemiyorum. Nolur. Öldür beni.. Senin onunla mutlu olduğunu görmek istemiyorum.
+ Yuri. Sana zarar vericem. Lütfen git. Ve bir daha gelme.
Yuri: Seni son kez öpmeme izin ver.
+ izin verirsem bir daha bize bulaşmayacağına söz ver. Yoksa parçanı bulamayacaklar.
Yuri: Söz veriyorum. ( Zero'nun dudaklarına yapıştım. Deli gibi öpüyordum ama karşılık vermiyordu. Kalçalarından tutup kendime bastırdım. Penisi sert bile değildi. Önceden olsa bir sertlik hissederdim. Saçlarından tutup öpmeye devam ettim. Ama Zero birden çekildi. ) Zero?
+ Yeter. Artık git. ( Yuri'yi elimle ittirip gitmesini sağladım. Ben de kapıyı sertçe kapatıp içeri girdim. Shiro duştan çıkmış saçlarını kurutuyordu.) Neden çıktın?
- Üşüdüm. Ayrıca keyfim kaçtı.
+ Shiro.. ( Shiro'ya sımsıkı sarıldım. Bana sarılmıyordu.) Shiro?
- Bu çocuktan nefret ediyorum Zero. Tam mutlu olacağız çıkageliyor. Ben artık..
+ Bir daha gelmeyecek Shiro..
- Bunu bir kez daha duymuştum. Ama ağzımıza sıçtı.
+ Bundan sonra onu her yerden engelle sana ulaşamasın. Bir sorun çıkmayacak.
- Peki.. ( Zero'ya sarıldım.)
+ Güzel.. ( Yavaşça Shiro'nun dudaklarından öpüp bıraktım.) Karnım kazınıyor. Ben duş alırken kahvaltıyı hazırlayabilir misin?
- Tabii. ( Yanağından öpüp gülümsedim. ) ben gidiyorum hızlı ol.
+ tamam sevgilim.
-(Ahhh.. bir daha de! Dışarı çıkıp kahvaltı hazırlamaya gittim.)
14:55
- ( Hala Zero'yu bekliyorum sanırım tıraş oluyor. Bu sırada telefonuma gelen mesaj ile irkildim.)
*Gizli Numara*
"Bir de bu açıdan bak, Zero'nun kimi tercih ettiğine." [Fotoğraf]
- Bu.. bu da ne? Bir de video var. Yuri? Yuri Zero'yu öpüyor. Bu yarım saat önce olan bir olay... ben artık aldatılmayı kaldıramam. (Kalktığım gibi odaya gittim. Telefonu salona doğru fırlatıp neyim varsa bir valize topladım. Gidiyorum. Avusturya'ya. Shell'in yanına.)
+( Kapının hızlı çarpışıyla birlikte irkildim.) Shiro? ( yüzümü silip salona geçtim. Ekranı parçalanmış Shiro'nun telefonu önümde duruyor. Elime aldığımda gördüklerim karşısında buz kesildim.) SHİRO! BU BİR YALAN! SHİRO! ( Koşarak odasına girdim ama her yer dağınık be hiç bir eşyasını bırakmamış. Hemen dışarı çıktım.) Fazla uzaklaşmış olamaz. SHİRO! (Etrafıma bakındım.) İleride bir durak var. Belki orada olabilir. ( Hızlıca durağa doğru koştum.) SHİRO! BEKLE!!
- HER ŞEY BİTTİ ZERO!
+ HAYIR! SHİRO.. DUR!! ( Yetişemedim. Shiro.. otobüse binip uzaklaştı.) Shiro.. bekle..
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Storie d'amore+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..