30 Dakika Sonra
- (Başım dönmeye başladı. Çok sıcak. Tişörtümü çıkartmak istiyorum. Ama olmaz. Zero var. )
+ İki tane içmeyle mi sarhoş oldun ?
-... Aptal... İçmek istemediğimi söylemiştim.
+ Sıcak değilmi Shiro ? Ahh..
- Sıcak..
+ ( Shiro'ya yaklaştım. Mıyışmış gibiydi. En fazla üç bira içmiştir. Çok çabuk sarhoş oluyor. Tişörtünün ucundan çekip çıkarttım. ) Shiro..
- Zero.. çok seksiysin. ( Zero'ya sarıldım. )
+ N..ne ? S..Shiro ? ( Omzundan tutup geri çektim ve suratına baktım. ) Çok içtin Shiro. Saçma konuşmaya başladın galiba. ( Gözlerimi büyütmüş şaşkınca Shiro'ya bakıyordum.)
- Ne ? Hahah.. Ben istemiyordum. Bana içki içirdiysen sorunluluğunu sen al. ( Zero'nun saçlarıyla parmağımla çevirerek oynadım. )
+ Hahah.. Shiro devam edersen kendimi durduramam. Sonra yaptıklarım için beni suçlama. (Bunu ona ciddi bir şekilde söyledim. Shiro'nun eli hala saçlarımdaydı. )
- Huh ? Kendini durduramaz mısın ?.. ( Göğüs uçlarımı okşamaya başladım.) Kendime böyle dokunduğumda azıyor musun ? Sapık.. Hahah..
+ S..Shiro yapma.. Devam edersen.. ( Shiro önümde bir eliyle göğüs ucunu okşarken diğer elini de ağzına sokuyordu. Çok kötü azdım. Önümde böyle yaparsa kendimi tutamam. Sert davranırım ve canını yakarım diye korkuyorum. Durmazsa.. )
- Hahah.. ( Elimi ağzımdan çıkarttım ve Zero'nun dudağını okşadım.Onu koltuğa ittirdim ve üstüne çıktım. ) Dedim ya çok sıcak.. Soğut beni..
+ Yeter. ( Shiro'yu altıma aldım ve üzerine çıktım. Dudaklarına yapıştım. Bana karşılık veriyordu. Dillerimiz birbirine dolanmıştı ve birbirimizin ağzını keşfediyorduk. Shiro elleriyle sırtımı okşuyordu ilk bu kadar istekli ve azgın görüyordum onu. Bu çocuk içince azıyor mu bu kadar ? )
- (Zero'nun pantolonunun kemerini çıkarttım. Ellerimi saçlarının içine geçirdim. Zero göğüs uçlarımı emmeye başladı. ) Altıda yala..
+ (Kafamı kaldırdım ve Shiro'ya baktım. Zevk alıyordu. Pantolonunun fermuarını açtım. Penisini çıkarıp ağzıma aldım. Shiro inleyip elimi sıkıca tutuyordu. Parmaklarımız birbirine kenetlenmişti.)
- Dur..
+ ( Ağzımdan çıkarttım ve kafamı kaldırıp Shiro'ya baktım. Az önce yapmamı istiyordu ve şimdi de durmamı mı ? ) Noldu ?
- Hayır.. Neden durdun ? Duramayacağını söylemiştin..
+ Çünkü durmamı istedin.. ( Şaşkınca Shro'ya baktım. Ne demek istediğini anlamamıştım. )
- * Ağlamaya başlar.* Neden bana karşı bu kadar iyisin ? Neden beni bu kadar çok seviyorsun? Şimdiye kadar kimse bana bu kadar değer vermemişti. Hayatım sadece kurallarla ibaretti. Ama Anna o kuralları sevmiyordu. Bu yüzden ona değer vermiştim. Ama o hiç bir zaman beni umursamadı. Ama sen... Bana bunları yapıyorsun.. Ben şimdiye kadar hiç sevilmedim. Sana nasıl karşılık vermeliyim ?
+ Shiro ben.. ( Shiro'nun üzerine çıktım. Elimle suratını tuttum ve yaklaştım.) Ben seni gördüğüm ilk andan beri seviyorum. Sana aşığım. Seni kıskanıyorum. Sadece benim olmanı istiyorum. Sana çok değer veriyorum. Her an seninle olmak senden ayrı kalmak istemiyorum. Hep benim yanımda olmanı istiyorum. Benden başka kimsenin sana dokunmasını istemiyorum. Bazen seni sadece benim görebileceğim bir yere kapatmak istiyorum. Bunlar seni sevdiğimi göstermez mi ? Kuralları siktir et. Artık benimlesin.
- ( Burnumu çektim ve Zero'ya sarıldım. ) Seni seviyorum ama beni bir yere kapatma.
+ Hahah.. Kapatmayacağıma söz veremem. Bir de başta ne dedin anlamadım.
- *Kızarır* Senden nefret ediyorum..
+ Nefret ettiğine göre böyle bir şey yapmam benim için sorun olmaz. ( Pantolonunu çıkarttım. Parmaklarımı Shiro'nun deliğine yerleştirip ittirdim. Deliği çok sıkı ve dardı. Eğer içine bir anda girersem zevk değil acı çekebilirdi. Parmaklarımı ileri geri sokmaya başladım.)
- Ş-şaka yaptım.. Seni s-seviyorum.. Canımı.. Acıtma..
+ Duyamıyorum.. ( Parmağımı sertçe ittirdim.)
- Seni seviyorum... Seni seviyorum.. Seni seviy-- Ahh..!!.. *Boşalır*
+ ( Sırıttım.) Bende seni seviyorum. ( Dudaklarına yaklaştım ve öptüm. )
- ( Zero'nun öpüşüne karşılık verdim ve sıkıca sarıldım.) Zero.. çok uykum var.. Uyuyalım. Söz yarın yaparız.
+ Hayır daha içine bile girmedim. Benim durumumu hiç düşünmüyorsun. ( Pantolonumu çıkarttım.)
- Özür dilerim. Uyanık kalmaya çalışıcam. ( Zero'nun boynunu öptüm ve kokusunu içime çektim. Sarıldım.)
+ Seni uyutmayacağım. ( Shiro'nun içine yavaşça girdim ve git-gel yapmaya başladım. Saat gecenin 2'siydi ve ben durmak istemiyordum. )02:39
+ ( Shiro'nun göğüs uçlarını emiyordum ve hala içindeydim. )
- Zero.. çok güzel hissediyorum. ( Zero'nun saçlarından öptüm. ) *Uyuya kalır.*
+ ( Shiro'nun içinden çıktım ve yandaki lavoboya koştum. Tuvalete doğru boşaldım. Etrafı kirletmek istemiyordum. Shiro kirletti kirleticeği kadar. İşimi hallettikten sonra salona geri döndüm. Ve Shiro'yu kucağıma alıp yatağa götürdüm. Seksin ortasında nasıl uyuyakaldı ya ?! Salonu sabah toplarız.. Shiro'yu yatağa yatırdıktan sonra yanına yattım ve sarıldım. Yorganı üzerimize çektim ve gözlerimi kapadım. )10:28
-( Uyandığımda odamdaydım.. Heryerim kızarıklarla doluydu. Bunları nasıl kapatacağım ? Aptal Zero ! Mutfağa gittim. Ortalık topluydu. Zero mutfakta kahvaltı hazılıyordu. Arkasına geçip sarıldım. Ensesini öptüm. Zero birden sıçradı. ) Hahah... tamda tahmin ettiğim gibi ensenden huylanıyorsun. Saçını bu yüzden uzattın değil mi ?
+ H..hiçte bile. Uzun saçı sevdiğim için. ( Arkamı döndüm ve Zero'nun boynunu öptüm. ) Masayı hazırla çok konuşuyorsun sabah sabah.
- Zayıf noktanı bulduğum için sinirendin mi ? ( Ensesine dokundum.)
+ ( Kafamı refleks olarak hızlıca eğdim.) Hayır sinirlenmedim. ( Kolunu sertçe tuttum. ) Masayı hazırla.
- Hahah.. ( Diğer elimle Zero'nun ensesini cimcikledim.)
+ Arghh !. Shiro ! Şunu yapma !! ( Saçımın arkası uzun ve genelde topludur. Saçımdaki tokayı çıkarttım ve saçlarımı saldım. Bu şekilde enseme ellemesini belki biraz engelleyebilirim. ) Son kez diyorum masayı hazırla.
- ( Zero'nun dudaklarına yapıştım ve ellerimi saçlarından geçirdim. Ensesini okşadım. )
+( Ensemden gerçekten aşırı derecede huylanıyordum. Küçücük bir dokunma bile sıçramama neden oluyordu. Shiro enseme dokununca hafifçe irkildim. Ama dudaklarımızı ayırmadım. Shiro'yu tezgaha dayadım ve dudaklarını ısırarak öpmeye başladım. )
- (Zero beni öperken ensesinde parmaklarımı dolaştırdım. Bacaklarımı ona doladım.)
+ ( Shiro parmaklarımı ensemde dolaştırırken dudaklarımızı ayırdım ve.. ) Ahh !! Çok mu zevk alıyorsun şunu yapmaktan ! ( Ellerimi kalçasına götürdüm ve kucağıma aldım. Sırtını duvar yasladım.)
- Neden benimle uğraşırken zevk aldığını anladım. ( Zero'nun boynunu öptüm ve ensesinden aşağı doğru dokunmaya başladım.)
+ Shiro cidden şunun suyunu çıkarttın. ( Dudağına yaklaştım ve öptüm. Dilimi ağzının içine soktum. Oda karşılık verdi ve dilimi ağzında dolaştırdım. Birden dilini sertçe ısırdım.)
- Ahh !! Beni neden ısırıyorsun ? Acıktıysan kahvaltı yapalım.
+ Acıktım tabiki . Ensemle uğraşmayı bırakıp şu siktimin masayı hazırla.
- Tamam... tamam. ( Zero'nun yanağını öptüm ve tabakları çıkardım. )
+ (Shiro tabakları yukarıdaki dolaptan almak için uzandığından tişörtü yukarıya çıkmış karnı ve sırtı açılmıştı.) Shiro bir dursana gel bakayım.
- Noldu ? ( Arkamı döndüm ve Zero'yla yüz yüze geldim.) Efendim ?..
+ ( Tişörtünü kaldırdım ve karnına baktım.) Hahahah.. ( Emdiğim yerleri kan oturmuştu. Bazıları baya bir morarmıştı. ) Shiro hahhahah.. Ne yapmışım ben ya hahahah.. ( Shiro bir karnına bir de bana şaşkınca baktı.)
- Sapık. ( Hızlıca karnımı kapattım. )
+ Hahahah.. Benimle uğraşırken gayet güzel eğleniyordun.
- Tabakları yerleştirirsin ben yüzümü yıkıyacağım.
+ Hahahh.. ( Tabakları yerleştirdim ve omletleri koydum. Bardaklara süt döktüm. ) Hadi iki saatte mi yüzünü yıkıyorsun ?
- Sus ! Bunları kapatmak çok zor !! Neden görünen yerleri de öptün ki ?!
+ İstediğim yeri öperim sana mı sorucam ?
- *Kızarır.* Huh ?! O zaman insanlara göstersem senin için sorun olmaz.
+ İnsanlara oranı buranı açıp mı göstermek istiyorsun ?
- Senin yüzünden boğazlı şeyler giymeliyim.
+ O senin sorunun. ( Sırıttım ve omleti kestim. )
- Puff..
Desteğiniz için çok teşekkür ederiz. Düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok mutlu oluruz. Okumaya devam edin.X&X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romance+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..