Bölüm 13 +18

27.5K 102 6
                                    




+ ( Shiro'nun göğüs uçlarını sabunla beraber okşadım. ) Ben daha doymadım Shiro.
- Sıra bende arkanı dön!
+ Ne diyorsun ? Pasif olan sensin !
- Hayır öyle değil.. Sırtını sabunlayacağım. Ve hem birbirini seven iki kişi varsa hangi durumda olduğunun bir önemi yoktur.
+ Hayır, önemli.
- Ne yani ? Ben pasif olmasam beni sevmeyecek misin ?!
+Hayır yani bunun sevip sevmemekle ilgisi yok. Sen aktif taraf olmazsın yani. Demek istediğim o. ( Shiro'yu kucağıma çekip oturttum. Dudaklarına yapıştım ve ısırdım. ) İşte bunu yapabilen taraf sadece benim.
- H..Hayır. Bende olabilirim. (Zero'yu ittirdim. Üstüne çıktım ve dudaklarını öptüm.) Gördün mü?
+ ( Doğruldum ve yanımdaki lifi suratına attım. ) Her neyse. Sırtımı ovala. ( Arkamı döndüm.)
- Ha (!).. Şansını kaybettin.
+ Hadi ama kendi sırtımı nasıl ovalayabilirim ?
- İyi ver.. ( Zero lifi verdi. Sırtını ovalamaya başladım.) Hahah..
+ Ne gülüyorsun ?
- Hiç öylesine.. ( Zero'nun ensesini şampuan sürdüm. ve saçlarını okşadım. İzin ver saçlarını yıkıyayım. ( Saçlarını yana aldım ve ensesini okşadım.)
+ Enseme dokunmadan şampuanlayabilirsin. (Enseme dokunduğu için irkildim ve titredim. Sırıttığını hissedebiliyordum.)
-(Zero'nun ensesini öptüm ve arkadan sarıldım.) Hangi pozisyonda olduğum önemli değil. Senin için pasif olurum. Seni seviyorum.
+( Gülümsedim ve ellerini tuttum. Arkamı döndüm ve sarıldım.) Bende seni seviyorum. Hem de çok. ( Ellerimle kalçasını tuttum ve kucağıma oturttum.Penisini tuttum ve okşamaya başladım.)
- ( Zero'ya sarıldım ve kulağını hafifçe yalladım.) Ahh.. biliyorum beni.. ne kadar çok sevdiğini..
+ ( Shiro'nun içine girdim ve üzerimde yavaşça zıplatmaya başladım.) Ahh... Shiro ne kadar azgınsın böyle... Durmak bilmiyorsun... (Sırıttım.)
- Zero.. Bana daha da iyi hissetmeni istiyorum.. Mm.. ( Alnımı alnına koydum.)
+ Shiro.. beni nasıl azdıracağını iyi biliyorsun.. ( Sırıttım ve Shiro'yu küvetin kenarına yaslayıp hıslanmaya başladım. Elimle penisine elledim. Ve aynı anda da göğüs uçlarını yalıyordum. Shiro'nun gözlerinden yaşlar geliyordu.)
-...Mm..A..ah.. ( Ellerimle yüzümü kapatmaya çalıştım. Nedense hala utanıyordum.)
+Yüzünü.. kapatma.. (Shiro'nun kolunu tuttum.)
- ... ( Zero dudaklarıyla nazikçe beni öptü. Ve sevişmemiz boyunca gözlerini benden ayırmadı. Banyodan çıkıp kurulandıktan sonra Zero saçlarımı taradı ve okşadı. Bende onun saçlarını toplayıp ensesinden öptüm. Zero'nun saçları önden normal ve uzun değilmiş gibi gözüksede arkadan bakılınca mükemmel vücuduna uyum sağlayan mükemmel saçları var. Kırmızı renkli saçları onu olduğundan daha da ateşli gösteriyordu. Uzun boylu, yapılı vücudunu anlatmak için hangi kelimeleri kullanacağımı bile bilmiyorum. Çekik ve iri gözleri gri rengiyle bütünleşmiş gibi mükemmel duruyorlardı. )
+ ( Salondaki koltuğa geçip oturduk. Shiro dizime yatıyordu. Bir film açtık ve izlemeye başladık.) Shiro.
- Efendim..
+ Şu enseme dokunma yada öpme olayını bıraksan artık olmaz mı ?
- Olmaz.. İrkilmiş halin çok tatlı..
+ Bırakmazsan saçlarım hep açık gezerim bak.
- Güzel.. Havalar soğuk hastalanmazsın hem.
+ Off.. ( Saçımdaki tokayı çıkardım ve yandaki koltuğa attım.) Senin zayıf noktanı bulup bütün gün oynamazsam neyim.
- Tamam.. ( Zero'nun dudaklarını okşadım.)
+ ( Shiro'nun parmağını ısırdım. Ve tişörtünü kaldırıp sırtını açtım.)
- Hey acıttı ! ( Kumandayı alıp filmi dondurdum.)
+ ( Sırıttım. ) Gel buray-- * Telefon çalıyor.* Hay sikiyim ya. ( Telefonu elime aldım. Arayan Yuri'ydi. Biricik kuzenim. ) Ah! Yuri ?!
- ( Yuri'de kim ?! Neden bir erkek onu arıyor ?? )
+ Ne ? Sokakta mı kaldın ?.. Bir dakika- ( Telefonun ucunu elimle kapattım ve Shiro'ya döndüm.) Shiro, kuzenim bir geceliğine buraya gelebilir mi ?
- Benim evime mi ? ( Nerden çıktı bu şimdi ? ) İstiyorsa gelsin. Sorun yok.
+ Teşekkür ederim Shiro. ( Telefona geri döndüm.) Sana konum atacağım. Buraya gel.. Tamam..
- Yuri kim ?
+ Kuzenim.. ( Telefondan Yuri'ye mesaj atıyordum.)
- Hm.. ( Oh.. Sadece kuzeniymiş.)
+ Ben burada olduğum için burada kalıcak bu gece. Sonraki günler benimle evimde kalır. Gerçekten çok enerjik biri Yuri. Nasıl katllanıcam bilmiyorum.
- Anladım.. Yarın görüşmeyecek miyiz ?
+ Yarın Yuri Los Angelas'ı gezmek ister. Onu gezdiririm. Okulda görüşürüz.
- T..tamam..

30 Dakika Sonra

* Ding Dong*

+( Kapıya doğru gittim ve açtım.) Hahah Yurii !! ( Yuri üzerime doğru atladı ve sımsıkı sarıldı. Bende ona sımmsıkı sarıldım. Yuri'yi cidden, cidden çok özlemişim. Kokusunu sarılışını.. Erkek olmasına rağmen uzun kirpikleri ve çok güzel bir yüzü var. Yuri'yla çok benziyoruz. Benden sadece bir yaş küçük olmasına rağmen benimle aynı boyda. Benim kadar yapılı değil, narin bir vücudu var. Saçları da aynı benim ki gibi kızıl ama onunki kısa. Çok enerjik,eğlenceli ve tatlı bir çocuk. )
# Zeroo !! ( Zero'ya sımsıkı sarıldım. Ve kokusunu içime çektim. Saçları her zamankinden farklıydı. Salmıştı. Ve acayip seksi duruyordu.)
- ( Bu da ne ? Çocuğa bak ya. Benden daha sıkı sarılıyor.. İçimde kötü bir his var... )
+ ( Shiro yanımızda duruyordu. Yuri'yle sarılmayı bıraktık.) Umm.. Yuri bu Shiro. Bu evin sahibi. Ve benim.. Sevgilim.
#Sevgilin mi ? ( Sevgili mi ? İmkansız.)
- ( Bir anda söyledi a..aptal.) *Kızarır.*
#( Zero'nun yakasını tuttum ve kendime çektim.) Ne sevgilsi Zero ?! O bir erkek ?!!
+ Evet bir erkek..
# Nasıl bir erkekle birlikte olabilirsin. Sen bir ünlüsün !.
+ Cinsiyet sorun değil. Ben Shiro'ya aşığım.
# Buna pişman olucaksın...
+ Neye pişman olucak mışım ?
#Bana aşık olmadığına !
+ ( Shiro'ya göz ucuyla baktım. Sinirlenmiş gibi duruyordu. Yuri'nin saçını karıştırdım ve güldüm.) Heheh şakacı çocuk. ( Aslında gayet ciddi duruyordu. Ama bu konuyu Shiro'nun yanında konuşamazdım.) Hadi salona geçelim. Shiro, Yuri'nin çantasını odaya götürür müsün ?
-... ( Çantayı alıp götürdüm. Zero'nun hatrı için hiçbir laf etmedim.)
+( Yuri'nin kolundan çekip salona götürdüm. Koltuğa oturduk. Yanına geçtim. ) Shiro buradayken o konulara girme Yuri, lütfen.
# O, on yıl basit bir kıza bile açılamayan bir erkek. Naıl onun gibi bir eziğe aşık olursun ? )
+ Duygularını ifade etmekte zorlanıyordu sadece. Bu gayet normal. Bu onun ezik olduğunu da göstermez. Yada benim ona olan sev- ( Shiro birden odaya girince lafımı kesmek zorunda kaldım. Shiro'nun bunları duymasını istemiyordum. Üzülmemeli. ) S..Shiro.. İyi misin ? ( Hala kızgın görünüyordu. )
- Ne ? Neden kötü olayım ki ? Seni seven birçok insandan biri sadece..
# Ben Zero'ya o insanlar gibi basit bir sevgi beslemiyorum. Shiro.
- Platonik olduktan sonra önemi yok..
# Platonik olduğunu nerd--
+ Hahahahah... Bu akşam bir komedi fiilmii varmış ! ( Parmağımla televizyonu işaret ettim.)
-( Zero'ya sinirlice baktım. Bu da ne demek ?!!)
+ ( Yuri'ye yaklaştım ve fısıldadım. ) Bunu yapmaya devam edersen, sokağa geri dönersin Yuri..
# Hahaha.. Neyse hadi film izleyelim o zaman !!(!) (Üçlü koltukta en köşede ben , ortada Zero, onun yanında da Shiro oturuyordu. Koltuk yayılabileceğimiz kadar büyüktü o yüzden sıkışmıyorduk. Shiro'nun arkasından kumandayı almak için Zero'nun üzerine çıkıp eğildim. Shiro'ya baktım ve piç gibi sırıttım. Kumandayı aldım ve oturdum.)

Eveet.. Öncelikle herkese bizi desteklediğiniz için çok çok teşekkür ederiz. ❤️❤️Sayımız bin kişiyi geçmiş ve gerçekten çok mutluyuz ..! Bu kadar ilerleyebileceğimizi hiç düşünmemiştim🤔
Hikayenin bazı yerleri rahatsız edici olabilir. Bunun için çok özür diliyorum ama başta da dediğimiz gibi bu +18 bir hikaye.. Bundan sonra ki bölümlerde bu kısımlar artabilceği için söylüyorum bunu.. 😋

Hikayeye yeni bir karakter geldi evet.. Bu Yuri.. Bazılarınız sevebilir, bazılarınız nefret edebilir.. Düşüncelerinizi yorumlarda yazarsanız çok mutlu olurum. 🤗

Hikayeyi iki kişi yazıyoruz ama Wattpad'a sadece ben geçiriyorum 😪 Bu yüzden haftada bir kez bölüm gelebiliyor üzgünüm..

Herşeye rağmen okuduğunuz ve desteklediğiniz için çok çok teşekkür ederiz. ❤️ ❤️❤️

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin