Bölüm 6 +16

33.8K 107 10
                                    


-1 Hafta Sonra- 

14:00

+( Okulun başlamasına 2 gün kaldı. Odama çoktan yerleştim. Ben ünlü biri olduğum için VIP odasında kalıyorum. Bu oda iki kişi için yapılmış. Ama benim oda arkadaşım olmayacak. Bu odada iki ayrı yatak odası, bir banyo, mutfak,girişte bir salon ve bir teras var. Normal bir odada yalnızca iki yatak bulunur. Lavabolar bile ortaktır. Ama bu oda okulun tek ve özel odası...) 

*******

-2 Gün Sonra-

18:00

+(Okula arabamla geldiğimde arabamın kapısının önünde kızlar doluydu. Hepsi elinde telefon ve kağıt ile beni bekliyordu. Çığlık çığlığa bana bakıyorlardı. Arabadan indim. Kalabalığım içinde çekilebildiğim kişiyle fotoğraf çekildim, imzamı isteyen bir kaç kişiye imzamı verdim. Ve okula arkamda bir kız ordusuyla girdim.) 

*******

-2 Hafta Sonra- 

19:00

+(Rehberlik öğretmenin odasına konuşmak için indim. Rehberlik öğretmeni sarışındı ve güzel bir vücudu vardı. Her erkeğin hayallerindeki kadın olabilirdi. Karşısındaki koltuğa oturdum. Bir kaç dakika konuştuktan sonra arkama geçip omuzları ovmaya başladı. Bende kendimi tutamadım ve bacaklarını okşamaya başladım. Tek bir hamle ile belinden tutup kucağıma oturttum. Başımı saçlarımdan tutarak geriye yatırdı. Bende onun kalçalarını sıkıyordum... Bir anda kucağımdan indi ve onu odama götürmemi istedi. Beraber odama gittiğimizde odadan girer girmez , onu yere yatırıp öpmeye başladım. Sonra yerde sürünerek koltuğa geçtik. Onu koltuğa yatırdım ve üzerine çıktım. Gömleğinin düğmelerini açtım ve göğüslerini avuçladım. O sırada da boynunu emiyordum. O ise yaptıklarımdan sevk aldığını gösteren sesler çıkarıyordu. Ellerim eteğinin fermuarına gitti. Fermuarı açtım. Eteği çıkarıp yere attım. Karnını yalayarak yukarı çıktım. Südyenini çıkardım ve göğüs uçlarını yalamaya başladım.) 

*******

Bu Sırada

-( Okulun yurduna girdim. Önüme çıkan hizmetlinin yanına gittim.) Pardon.. 1A odasını arıyordum. 
#3. kat terasın yanındaki oda. 
- Teşekkür ederim. ( Yukarı çıktım.)......( 1A odası sanırım burası.. Kapıyı açtım.) 0_0 ........
+( Kafamı çevirdim ve önümde bana bakan Shiro'yu gördüm. Kımıldayamadım ve donakaldım. ) 
- (N...Ne ? )
## Hassiktir.. 
-(Yanımdan yarı çıplak bir kadın küfür ederek hızlıca geçti.) 
+ ( Öğretmen altımdan çıkıp kaçtığında bende ayağı kalktım ve Shiro'ya ağzım açık bir şekilde baktım.) 
-( Konuşmaya bile gerek yoktu. Hızlıca odaya girdim...... Hassiktir yanış oda.. Burası Zero'nun. Kapıyı geri açtım. Bana şaşkınlıkla bakan Zero'ya bir bakış attım. Sonra hızlıca karşıdaki odaya koştum. Odaya girdim ve kapıyı kapattım. Ellerimle yüzümü kapattım. BU çok utanç vericiydi. ) 
+ ( Yere düşürdüğü kartı alıp kapısını tıkladım.) Shiro? 
-........ Ne var ? 
+Kartını...
- ( Kapıyı açtım ve kolumu uzattım.) Ver. 
+ ( Kapıyı ittirdim ve kolunu tutup kendime çektim. ) Burada ne işin var ? 
-Bırak...
+( Kolunu bıraktım. Kapıyı kapamaması için tek elimle tuttum. ) 
-( Beni zorlayacağını biliyordum. ) Ailem bu okula çok fzla bağış yaptığı için beni VIP odasına aldılar...
+( Gözlerimi açıp ona baktım.) Ciddimisin ? 
- .... Şimdi kartımı ver. 
+( Farketmeden suratımda birsırıtış oluştu. Kartını verdim ama hala durduğum yerde ona bakıyordum. ) 
- Neden sırıtıyorsun. Zaten birazdan gidip müdürle konuşucam. Seni başka odaya almaları için.. 
+ Haahahhah Beni mi ? Hahahah... Gidicek birisi varsa sen gidersin. 
- Görücez bakalım kim gidiyor.. ( Kartımı almadan omzundan ittirdim ve müdürün odasına doğru gittim.) 
+( Arkasından odadan çıktım.) 

-5 Dakika Sonra- 

-(Kapıyı tıkladım. İçeriden gel sesi geldi. İçeri girdim.) Bay Alex sizinle bir konuda konuşmak istiyordum. 
#Tabi canım konuş... Ah merhaba Bay Zero ! 
- ( Ona nefretle baktım. Nedense bana sırıtıyormuş gibi geldi.) 
# Evet Shiro seni dinliyorum. Bay Zero sizinleden görüşeceğim. :) 
-Odamda Zero ile kalmak istemiyorum. 
+ Hahahah
# Üzgünüm. Oda değişikliği yapamam. Ayrıca iyi arkadaş olursunuz...
- Neden yapamazsınız ? 
#Herkes çoktan düzenlendi. Oda değişimi yapmam imkansız. Zaten kurallara aykırı. 
-( Müdür Alex o kadar ciddi konuştu ki karşı çıkamadım. ) 
+ ( Daha büyük bir sırıtış attım.) Teşekkür edriz Bay Alex. 
# Rica ederim Bay Zero..
- ( Kapıdan çıktım ve odaya gittim. Bavulumu yerden aldım. Zero'da arkamdan ngeliyordu. Kartımı bir kez daha uzattı.) 
+ ( Kartı uzatırken sırıtıyordum.) Hıhhıh... :) 
-( Kartı aldım ve odama girim. Kapıyı sertçe kapattım. Gerçekten çok sinir bozucuydu.) 

*******

21:33

+( Mutfağa gidip buzdolabını açtım. Dolaptaki pizzayı alıp koltuğa oturdum. Ayklarımı uzattım. Ve televizyonu açtım. Bir kaç dakika sonra Shiro odasından çıktı. Önümde durdu ve bana bir kağıt uzattı. ) Bu nö ? ( Ağzımda pizza vardı.) 
- Ağzında yemek yerken konuşma. 
+ Nöyö ? 
- Bu uyman gereken kurallar. ( Odamın kapısının önüne bantla çizgi çektim.) Bu çizgiyi geçmek yok. Eğer bu odada yaşayacaksak bu kurallara uy -_-
+ ( Kağıdı elimle buruşturdum ve arkaya fırlattım. Onu takmadan pizza yemeye devam ettim.) 
- ( Koltuktaki yastığı aldım ve kafasına fırlattım.) 
+( Elimdeki pizza tabağa düştü. Tabağı sehpaya koydum. Ve elime iki tane yastık alıp kafasına fırlattım.) Senin kuralların olacaksa benimde olacak. Ayrıca o kuralları bana kağıtla değil, kendin söyleyeceksin. ( Kollarımı birleştirip duvara yaslandım.) 
-( Attığı yastıkları alıp ona koştum. Ama vurmama izin vermedi. Neden bu kadar güçsüzüm ? Elimdeki yastıkları aldı ve beni koltuğa attı. Üzerime çıkıp yastıkla beni boğmaya başladı. ) 
+Hahahahah.. Bana yastık atmak huh ? ( Yastıkları kaldırdım ve yüzüne eğildim) İyimisin? 
-( Ellerimi kaldırdım ve saçlarını tuttum. Tam çekecekken ---) 
#Zero hadi dışarı çıka--- 0_0 Üzgünüm rahatsız ettim. 
-( Neee NEE ) Hayır öyle deği- ( Kadın kapıyı kapattı.)
+( Kafamı Shiro'nun boynuna koydum. Elleri hala saçlarımdaydı. Şu an çok huzurlu hissediyordum. ) 
-....N..Napıyorsun ? ( Buda neydi şimdi ?!) 
+ Uykum var.. 
-Hey.. hey.. ( Beni geriye itti ve üzerime yattı.) ...... ( Napıyorum ben neden yine bu adamla uyumak zorundayım? ) Uyan ! ( Onu koltuktan aşağı ittim.) 
+( Koltuğa geri tırmandım ve tekrardan üzerine çıktım.) Burda uyumak istiyorum. 
-Git yatağında uyu... 
+ Burada uyicam. ( Kafamı göğsüne koydum ve ellerimi belinin iki yanına uzattım.) 
-Arghh.. Sana kalk dedim...( Onu tekrardan ittim ve odama doğru koştum. kapı kapattım. Neden hep bana dokunuyor ve gıcık ediyor ? ) 
+ (Doğruldum ve büyük bir kahkaha attım.) Hahahhah.. ( Eninde sonunda benim olacaksın Shiro. Artık daha fazla bekleyemem. ) Shiroo!! Şu kuralları söylesenee !! 
-( Argh..) Buruşturduğun kağıda bak ! 
+ Senden duymak istiyorum. Yoksa hiç birine uymam!!
- Ah.. ( Kapıyı hızlıca açtım.) 
1) Benimle konuşmak yok. 
2) Sabah 7 ve akşam 10 ' da duş almak yok. 
3) Kendi pisliğini kendin temizleyeceksin ve 
4) Odama girmek yok. 
5) VE VÜCUDUMA BİR DAHA DOKUNMA ! ( Kapıyıkapattım.) 
+( Kapıyı açtım.) 
- Hey ! 
+Anlaştık kurallarını çiğnemiyeceğim. :)
- ( Neden sırıttı ? ) 
+ Gidiyorum o zaman iyi geceler.. ^^ 
- Konuşmak yo-- ( Yanağımdan öptü.) ... Bana dokunm--
+Şşş.. Konuşmak yok. :)  (Madem konuşamk yok, istediğimi yaparım.. Sırıtarak odama geçtim.) 
-( Hah.. Odamı anca düzenleyebilmiştim. Yatağa uzandım ve yanağımı okşadım. Neden aklıma hep sarhş olduğunda beni öptüğü sahneler geliyor.. O pislik beni gıcık ediyor. Kesinlikle onu öldürücem.) 
+ (Tişörtümü çıkarttım ve koltuğa fırlattım. Kendimi yatağa attım. Kollarımı başımın altına koyup gözlerimi kapadım ve onu düşünmeye başladım.) 

*************

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin