Bölüm 31

2.6K 46 15
                                    

6 Ay Sonra

+Shiro! Buna ne dersin? 

-Sevgilim bundan emin miyiz? 

+Bence bizim içi yeterli. Sadece iki kişiyiz. 

-Hayır.. Küçük olmasından bahsetmiyorum Zero. Bu biraz fazla büyük değil mi sence de?

+Shiro.. Ne yani senin gösterdiğin o evi mi alalım?

-Ne varmış 'o' evde? Bizim için gayet makul. Yeterli bir bahçesi ve garajı da var. İki oda, bir salon bizim için ideal olabilir.

+Ama bunun havuzu var. Hem jakuzili iki banyosu, hem de bodrumunda diğer evlerden farklı olarak bİr sinema odası yapılmış. Ve ve ve.. bir spor salonu var. 

-Zero..

+Shiro. Büyük evin bize bir zararı yok ki, ayrıca rahat yaşamak istiyorum. Ben hiç iki odası olan  bir evde yaşamadım hayatım. Senin de yaşamadığını biliyorum. Niye bu kadar kasıyorsun?

-(Ellerimi kaldırıp Zero'nun yanından kalktım.) Tamam okay, karışmıyorum. Keyfine göre al birini. 

+( Laptopu kucağımdan indirip Shiro'nun belinden tutup koltuğa doğru çektim. Teknik olarak üzerime düşmüş oldu. Ellerimi kucağında birleştirdim.) Sevgilim. Bu ikimizin evi olacak. İkimizin ilk evi. O yüzden ortak bir karar vermeliyiz. Ayrıca belki evimize neşe katacak bir minik sahipleniriz?

- Evet! Evet, Zero lütfen. 

+ Tamam hahahah tamam. Yarın seçtiğimiz evin alım işlemlerini tamamlayacağım. Sonra da bir barınağa gideriz. Olur mu? (Sevinçten yerinde duramayan Shiro'nun yanağına bir öpücük kondurdum.)

-Olur! Evet, tanrım çok heyecanlıyım. Ben de o sırada minik bebeğimiz için bir kaç kıyafet bakarım. 

+ Hahahah.. Tamam o zaman anlaştık. 

Ertesi Gün

+(Sonuç olarak benim seçtiğim evde anlaştık. Emlakçıyla gereken ilk birkaç stepi tamamladık. Ev neredeyse resmi olarak bizim olmuş oldu. Evet şimdi Shiro'ya söz verdiğim gibi  bir barınağa gideceğiz. Bu sırada da yardımcılarım evin temizlik ve dekorasyonuna başlayacak.)

-Ahh..O küçük patilerine ne giydirsem acaba.. 

+Shiro! Hazır mısın?

- Ah.. Zero gelmişsin. Halledebildin mi? (Zero'nun yanına gidip  elini tuttum.)

+ Evet hayatım hallettim. Ev bizim sayılır bir kaç evrak işi kaldı, onları da Jason halledecek. Şimdi tek düşünmemiz gereken şey miniğimiz.. 

- Evet.. Hadi artık gidelim. Sabırsızlanıyorum. ( Zero'yu kolundan çekip arabaya doğru sürükledim.) 

+Tamam tamam sakin ol hahahah.. (Arabayı çalıştırıp barınağa doğru sürmeye başladım. Shiro çok mutluydu. Son 6 aydır onu mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yaptım. Ne zaman onu gülerken görsem ben daha da mutlu oluyorum. Ve şimdi ben yanında olmasam bile onu mutlu edebilecek bir minik ailemize katılacak..)

- (İşte geldik. Zero'nun arabadan inmesini beklerken bile bir sürü tatlı köpekçik bize bakıyordu.. Aralarından birini seçeceğim için çok üzülüyorum. Keşke hepsini alabilseydik.) Hadi Zero!

+Tamam geldim. Birinden yardımcı olmasını isteyeceğim sen etrafa bakın.

- Tamam. ( Önümdeki kafeste küçücük bir sibirya kurdu bana bakıyordu. ) Selam.. (Tek başına duruyor. Halbuki diğerlerinin kardeşleri veya arkadaşları var.) Sen neden yalnızsın miniğim? ( Bana bakıp ulumaya çalıştı ama o kadar küçük ki beceremiyor.) Ahahaha.. (Parmağımı aralığa soktum, o da patisiyle parmağıma dokunmaya çalışıyor. Gözlerine daha dikkatli bakınca sol gözünün kahverengi, sağ gözünün ise açık mavi olduğunu farkettim.) Tanrım.. Gözlerin kusursuz. 

+Tamamdır teşekkürler. ( Yetkili adamla konuştuktan sonra Shiro'nun yanına ilerledim. Bir kafesin önüne çömelmiş gülümsüyordu.) Shiro? Sanırım birisiyle kaynaştın? 

- Zero,  şu miniğin gözlerine bak ikisi de farklı. Çok tatlı ve asil bir hayvan. 

+Hmm.. Hem de çok yalnız. 

- Evet. Adamla konuştun mu?

+ Evet, sahiplenmek istediğimizi seçtikten sonra ona haber vereceğim. Ah bak miniğimiz başka bir tarafa doğru havlamaya çalışıyor. Sanırım hissetti ahahha..

- Miniğimiz.. Evet. Miniğimiz. Onu istiyorum Zero. Lütfen.

+ Kartında yazan bilgilere bakalım, erkek ve 2,5 aylık bir husky. Kardeşleri sahiplenilmiş, ailesi bilinmiyor, bir yol kenarında 6 kardeş olarak bulunmuşlar. 

- Ah.. inanamıyorum. Ona hakkettiği sevgiyi vereceğime yemin ediyorum.

+ O zaman ben görevliye haber vereyim. ( Tam gidecekken minik köpek havlamaya başladı.) Sorun ne?

-Belki de mutludur?

+ Daha çok... (Kafamı çevirdim. Karşı çaprazındaki kafeste bizi izleyen küçük bir corgi duruyordu. Ben ona baktığımda küçük bir ses çıkartttı.) Aman tanrım.. (Shiro bunu fark ederse..) 

- İnanamıyorum. Zero! Arkadaşı için çırpınıyor. Onun gibi yalnız kalmış! Bunun farkında mısın?

+ Evet.. Evet.. Farkındayım.. ( Sanırım barınak açmak zorunda kalacağız.) 

 3 Saat Sonra

- Hadi bakalım tosunlarım! Girin içeriye. 

+ Önce bir banyo yaptırsaydık keşke.

- İkisi de küçücük üşür hasta olurlar. Ben onları silip giydireceğim. 

+ Pekii, isimlerine karar verdin mi?

- Verdik mi? 

+ Benim bir kaç fikrim var aslında..

-Mesela?

+ Minik husky oğlumuz için Jack, minik corgi kızımız içinse Mia diyorum.

-Bayıldım! Seni çok seviyorum Zero!

+ Ben de seni çok seviyorum sevgilim. (Kapının çalmasıyla irkildik.)

- Ben bakarım. Jason kalan eşyaları getirmiştir. (Gidip kapıyı açtım.)

Anna: Selam.

- Anna?

X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin