+(Duş almak için duşa kabine girdiğimde soğuk suyu açtım. Altında uzun süre bekledim. Bilmiyorum çok değişik hissediyorum. Bu his sanki hiç yapmamam gereken bir şeyi yapmışım gibi hissettiriyor. Gözlerimden yaşlar akmak istiyor. Ama akmıyor sanki...) Boşversene duş almam lazım.
-(Olamaz olamaz olamaz. Böyle bir şeyi görmüş olamam. Aşık olduğum, kalbimin en derinlerinde olan adam, gözümün önünde başkasıyla sevişiyor. Bu kaldıramayacağım kadar büyük bir yük. Yatağıma geçip yorganın altına girdim. Yüzümü yastığa bastırarak içimden geldiğince bağıra bağıra ağladım. Ağlarken duşun sesini duyuyordum. Suyu kapattığı an sustum ve gözlerimi kapattım.)
+(Suyu kapatıp belime havluyu bağladım. Bir diğeriyle de saçlarımın ıslaklığını aldım. İçeri geçip mutfaktan bir bira aldım ve salondaki koltuğa oturdum. Televizyonu açtım. Kanalları zaplayıp duruyordum, birinde durdum çünkü elim yorulmuştu. Biramı yudumlarken aklımda Shiro'nun bizi yakaladığı o an vardı.) Keşke Yuri'yi dinlemeseydim. Off.. ( Kafamı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım. O kadar garip ki her şey. Bir anda hastanede uyanıyorum, bana küçük bir kaza geçirdiğimi ve 6 ayımı hatırlamadığım söyleniyor. Sonra da Yuri gelip dudaklarıma yapışıyor. Neden bu durumu hiç garipsemedim. Yuri benim kuzenim. Biz nasıl bu hale geldik. Bana hiç bir şey anlatmadı bile. Ben en son birine aşıktım. Gördüğümde kalbimi deli gibi attıran birine. Bu kişi Yuri'miydi yani? ) Lanet olsun. Hatırlamıyorum ki...07:34
-(Yatağımı toplayıp salona geçtiğimde koltukta uyuyakalmış yarı çıplak Zero'yu gördüm. Elindeki bira yere dökülmüş ama hala şişesi elinde. ) Aptal. ( Havlusu da açılmış her şey ortada. ) Bu ne ya? ( O kadar güzel uyuyor ki nasıl uyandırıyım şimdi bunu. Bana en son yaptığı şey.. Onu affedemem bu kadar kolay yumuşayamam. O beni aldattı. Hem de o orospu Yuri'yle. ) Zero kalk ve toparlan. ( kılını bile kıpırdatmadı. Elindeki bira şişesini alıp üzerine attım.) Zero kalksana dedim!
+ ( Gözlerimi araladım. Shiro bana bakıyordu. ) Shi..ro.. AHHG!!
"+Shi..ro.. seni sev.. çok sevi...
- Zer.. Sen..hiç...bırakmay..."
(Başıma giren ağrıyla birlikte tam görüp duyamadığım anılar geldi gözümün önüne. Karşımdaki Shiro fakat ne diyorum? Ne diyor? Tam değil. Net değil. Öğrenmek istiyorum. )
-( Zero bir anda bağırıp elini başına götürdü. Kızarmıştı ve kötü görünüyordu. Bileklerinden tuttum. ) Zero!? Kendine gel. İyi misin Zero?!!
+Ahh.. Siktir ya bu ağrılar çok fena anamı sikiyor. Görüntüler görüyorum ama net değil. (Üstüme başıma baktım. Oha böyle mi uyumuşum. Malafatın yarısı ortada. ) Ah çok özür dilerim. ( Havluyla üstümü kapatıp ayağı kalktım. ) Dün olanlar için de. Unutalım gitsin olur mu?
-( Unutmak mı?) Tabi. Sorun yok. (Kalkıp çantamı aldım. ) Ben çıkıyorum okulda görüşürüz.
+ Görüşürüz Shiro. ( Böylesi çok daha iyi özür dilemeliydim en azından. )12:45
-( Öğle arasına 15 dakika kaldı. Şu aptal ders bitse de artık. )
+ ( Önümde oturan Shiro'nun beyaz saçlarına dokundum. )
-Napıyorsun Zero? ( İrkildim. )
+Çok güzeller uzatsana.
- Ben uzun saç sevmem.
+Benimkiler kötü mü yani?
-Ne hayır! Sana çok yakışıyor. Saçmalama. ( Siktir niye böyle tepki verdim. )
+ (Gülümsedim.) Peki o zaman.
-(Off Zero Offf)13:02
Tyler: Shiro bebeğim nasılsın?
- İyiyim Tyler.
Tyler: seni özledim Shiro. Dün seni düşündüm. Moralin bozuktu ya.
- iyiyim dedim Ya Tyler.
# Selam Shiro! Sevgilimi gördün mü? Zero'yu?
- ORDA YA KÖR MÜSÜN?!
# Ah ışıldamasından kör oldum evet.
-Siktir git.
#Aşkııımm!!
+ (Yuri bana doğru koştu.) Selam.
#Neyin var sevgilim? Yüzün solmuş.
+ Yuri seninle konuşmak istediğim bir şey var.
#Nedir bebeğim? Yeni yatak odası fantezileri mi? ( Sırıttım.)
+ Hayır ilişkimiz hakkında... Biz, biz nasıl böyle olduk?
#S-sevgilim.. sen, sen hatırlamıyorsun boşver yaa.
+ Yuri ben, ben bu sabah bir anımı hatırladım. İlk başta bulanıktı ancak okula hazırlanırken bir kez daha gördüm. Ve her şey çok netti.
# Sevgilim yanlış anıyı hatırlamış olabilirsin. Sonuçta 6 ayda bir çok şey yaşanmış olabilir.
+ Hayır bunun yakın bir zaman olduğunu düşünüyorum. Ve anımda yalnızca Shiro'yla ben varım. (İlerideki bankta oturan Shiro'ya baktım. Yanında bir çocuk vardı.) Ben Shiro'ya onu ne kadar çok sevdiğimi söylerken, Shiro bana beni asla bırakmayacağını söyledi. Bu anıyı yaşarken de hiç bir ağrı girmedi başıma. Aksine kalp atışlarım hızlanırken Shiro'nun dudaklarıyla buluştu dudaklarım. Her şeyi tekrardan yaşadım ben sanırım.
#HahahahhahahahahAhshahHahah. (BENİMLE TAŞAK MI GEÇİYORSUN?!! BU KADAR KISA SÜREDE Mİ O PİÇİ HATIRLADIN YANİ? BİR ŞEY BULMALIYIM. )
Sevgilim. Bunu sana hatırlatmak istemiyordum ancak hatırladığına göre söyliyeyim. Shiro bu okulun fahişesi. Ve senle de bir ilişkisi oldu fakat 1 hafta kadar. Sonra da seni şu yanındaki çocukla aldattı. Tyler.
+ Hayır hayır. Ben, ben bir haftalık bir ilişki de eğer gerçekten aşık değilsem, bu sözleri söylemem. Bana yalan söylüyorsun!
# Sen Shiro'yu aldattın! Hem de benimle! Onun gözleri önünde! Altında kıvrandım. Beni doyasıya siktin. Hem de kendi yatağınızda. Beni seviyorsun sen. Kendini kandırma. Onunla olmaya yüzün yok!
+Ne? N..nasıl yani?X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romance+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..