##Zero..
+ Nolursun..(Göz yaşlarım yanaklarına düşüyordu.) Ben.. ben sana çok aşığım Shiro.
- Zero.. Ben.. ben artık aldatılmaktan yoruldum. ( Göz yaşlarımız birleşiyordu.) Ben.. İnanır mısın bilmem ama.. Sana karşı çok özel duygularım vardı.. Ama yaşadıklarım, yaşattıkların.. bunları köreltiyor Zero.
+ Senden son bir şans istiyorum Shiro.. Senin için her şeyimi geride bırakabilirim. Gel.. gel başka bir ülkeye gidelim. Başka bir hayat kuralım kendimize. Ben.. ben çok zenginim Shiro. Paraya ihtiyacımız yok. Sadece benimle ol. Sadece benim ol.
- Zero.. seninle olmak istiyorum. Bunu çok istiyorum. Ama biz hiç.. hiç mutlu olamıyoruz ki.. ( Saçlarına götürdüm ellerimi. Kusursuz saçlarını kesip atmış. Neden yaptı bunu? Beni aldattıysa neden gittiğim için mutlu değil de kendini mahvetmiş?)
+ Söz.. söz veriyorum Shiro. Bundan sonra yalnızca sen varsın hayatımda. Kim var kim yok umrumda değil. Sen benim kalbimsin. Sensiz yaşamam mümkün değil.
- Seni çok seviyorum Zero. Bunu isteyerek yapmadığını biliyorum. Ve saçların.. neden yaptın bunu kendine? ( Ellerinden tutt.. bu da ne?) Zero? Ellerine naptın? ( Hırkasının kollarını sıyırıp kollarına baktım. Kesikler ve kanlar içindeydi.) Zero! Neden yaptın bunu?!
+ Sensiz yaşamamın.. sensiz kendim olmamın imkanı yok Shiro. Saçlarımı kestim çünkü eski Zero olmak istemiyorum. Yeni bir sayfa açmak istiyorum. Kollarımı kestim çünkü kalbimdeki acıyı bir an olsun hafifletmek istedim. İşe yaramadı Shiro.. Ama sen yanımdayken.. tek hissettiğim huzur. Nolur beni bırakıp da gitme sevgilim..
- Hayır.. gitmeyeceğim. Ben seninleyim Zero. Hep seninleyim. (Göz yaşlarını silip gözlerinden öptüm. Ona kıyamıyorum. Kendini ne hale getirmiş. ) Şimdi odamıza gidelim olur mu? Artık ağlama.
+ (Gözlerinin içine baktım. Onu o kadar çok seviyorum ki.. Elinden tutup yağmura doğru yürüdüm. Yolun ortasında durup yağmurun bizi ıslatmasına izin verdim. )
- Hadi Zero, gidelim art-
+ ( Sözünü tamamlamasına izin vermeden dudaklarına yapıştım. Onu sakin ve özlemle öpüyordum. Sanki hiç bırakmayacak gibi..)
-(Zero'nun dudaklarına karşı çıkmadan karşılık verdim. O benim görüp görebileceğim en güzel şey..)
+( Dudaklarımı istemeyerek de olsa çektim.) Hadi gidelim, yoksa hasta olacaksın..
- ( Birlikte merdivenleri çıkıp odamıza girdik. Zero'nun odasına ilerledik. Odaya girdiğimizde Zero üzerimdekileri çıkarmama yardım etti ve bir yandan o da soyundu. En sonunda o yatağa uzandı ve ben de başımı göğsüne koyup yanına yattım. ) Kalbin çok güzel atıyor..
+ Yalnızca senin için.. senin için atıyor.
- Zero.. Seni çok seviyorum...
+ Sana çok aşığım Shiro.. ( Tek istediğim hiç bir şeyi düşünmeden anın büyüsüne kapılmaktı... Shiro'nun kokusunu içime çekerken dolduğum huzur paha biçilemezdi. Shiro'nun saçlarını severken uyuyakaldığını farkettim.) Ah.. benim minik meleğim.. ( O kadar güzel ki.. Saçlarına öpücükler kondurup gözlerimi kapadım. Bu anın sonsuza dek sürmesini istiyorum..)X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romance+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..