Hoofdstuk 5

2.7K 98 2
                                    

Luna

Daniel is echt aardig. Hij kan heel goed gitaar spelen. Super leuk dat hij vanavond komt optreden. Komen er ook nog andere mensen optreden? Ik hoop het. Niet gemeen naar Daniel bedoelt, maar ja, het is toch leuk als er ook andere mensen komen optreden. Toch?

Nou ja, het boeit me allemaal ook niks. "Luna, ik moet naar beneden. Mijn manager staat daar op mij te wachten, Sorry" "Maakt niet uit. Jij kan er niks aandoen. Ik moet me ook nog omkleden dus dat komt goed uit! Ik zie je vanavond backstage nog wel. Bye!!" "Bye!" krijg ik terug. Hij is echt aardig.

Nu komt er een heel serieus probleem aan. IK WEET NIET WAT IK AAN MOET!! Dat is toch erg of niet? Idk, maar ik vind het een groot probleem. Dat vind elk meisje, toch? Anyway, ik zie mijn lievelingsjurkje hangen. Gotcha!! (Kijk even bovenaan!)

Ik loop naar mijn badkamer en ga douchen. Het is al 6 uur en het feest begint om half 7. Ik doe nog snel wat make-up op en loop dan naar de kamers van de jongens. Er kwam een nieuwe jongen bij ons op school en die werd bij de jongens geplaatst en ik krijg mijn eigen kamer. Yeah!

Nog 1 trap en dan ben ik er. Ik loop snel de trap op en blijf stilstaan voor de deur. Na 10 seconden wachten gooi ik de deur vrolijk open. "Hey, boys! Hoe gaat het? Zin in vanavond?" "En jij bent?" "Kan ik net zo goed van jou zeggen." Hij lijkt niet onder de indruk van mij, wat ook niet hoeft, maar het zou wel leuk zijn...

"Owh ja Jaden, dit is Luna. Luna dit is Jaden." "Jullie zeiden toch dat er geen andere mensen, behalve de artiesten, nu op onze school mogen zijn. Waarom zij wel?" "Jaden, ik zit hier op school. Jij hebt mijn plek ingenomen op deze kamer, maar nu heb ik wel een eigen kamer... FEEST!! Ik ga naar beneden. Ik heb met Daniel afgesproken..."

"Nog iemand op deze school terwijl het feest nog niet begonnen is." "Jaden, hij komt optreden en ik ook dus ik mag al op school zijn. Op MIJN school. MIJN jongens internaat! Aangezien ik het enige meisje ben... Nou doei!" Waar denkt hij dat hij mee bezig is. Ik kan hem niet uitstaan. Bah!

"Hey Luna!" Ik kijk op. Ik heb namelijk de hele weg zitten dagdromen over hoe vanavond eruit gaat zien. In een woord: Perfect! (hoop ik). "Hey Daniel! Ook zin in vanavond zo te zien!" Hij knikt heftig zijn hoofd. "Zeker! Zullen we het nummer van jou nog een keer oefenen. Je kan hem zo goed!" Ik knik. "Prima!"

We lopen naar het podium en Daniel pakt zijn gitaar. Hij begint te spelen. Hoe kent hij het nummer? Nou ja, ik vraag het straks wel.

Als het nummer is afgelopen springen we van het podium af. "Hoe ken jij het nummer eigenlijk? Wat je speelde hem vlekkeloos." "Ik eh, ik vind het een heel mooi nummer, vandaar." Het is ook een heel mooi nummer. "Wie heeft het eigenlijk gezongen?" "Daniel Skye, hoezo?" "Wou ik weten. Jij lijkt wel op hem." "Ik ben hem niet hoor."

Luke

Het feest begint bijna. Ik mag als eerste naar binnen omdat ik mijn zusje zolang niet heb gezien. "Luna!!" Ze draait zich om. "Luke!! Ik heb je gemist! Waarom ben je hier?" Dat weet ik zelf ook niet. "Ik had zin om je te bezoeken." Wow, slechtste reden ooit! Ze gelooft me tenminste, hoop ik.

"Ik heb jou ook gemist twinnie!! We kunnen tot zondag met elkaar doorbrengen. Dan moet ik weer terug. Het spijt me." "Nee, jij kan er ook niks aandoen. Stomme internaten! Ik snap het niet, waarom wij? Ik moet gaan. Ik had Daniel belooft om zo snel mogelijk naar beneden te komen. Vanavond kletsten we bij. Doei broertje!" "Doei!" Die had haast.

Luna

Ik weet het, ik ben net heel kortaf tegen mijn broer geweest, maar ik had het Daniel belooft. Mijn broer vergeeft het me vast wel, toch? Ik loop verder de trap af, want daar stonden we, en loop naar het podium. Ik klim erop en loop naar de zijkant.

"Daniel, ben je hier ergens?" Ik hoor iets vallen. "Ja, Luna ben jij dat?" "Its me, waar ben je. Er zijn namelijk veel deuren." Even later gaat er een deur open en komt Daniel naar buiten. "Hey girl! Kom binnen." Ik loop naar binnen. Dit is een grote kamer!

"Duss, wat gaan we het laatste kwartiertje doen?" Ik weet het niet. Nu moet ik nadenken, bah. "Idk!"

Het laatste kwartiertje vloog voorbij. We zaten een beetje te kletsen en toen hoorden we iemand in een microfoon praten. We liepen naar de zijkant van het podium.

"Laat je horen voor Luna met een cover van Daniel Skye We got us." Hier gaan we dan. Ik loop het podium op. Ik pak de microfoon van de rector aan en zie dat de zaal goed vol is. Hier gaan we dan...

~*~

Hey, hier weer een hoofdstuk. Sorry dat ik gister geen hoofdstuk plaatste, ik had het namelijk een beetje druk. Nogmaals sorry. Veel leesplezier!!

Byee

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu