Hoofdstuk 22

1K 46 0
                                    

Luna

We zijn gisteren naar huis gegaan en zijn toen gelijk gaan slapen. Nu zitten we te ontbijten, omdat we zo de jongens gaan ontmoeten! Er zijn wat meiden bijgekomen dus we hebben nu een 'groter' team. Iedereen zit aan tafel, iedereen! Dat is nog NOOIT gebeurt! Arthur zei dat de jongens ook met een grote groep waren en dat er nu evenveel jongens als meiden zijn. Volgens mij wordt dat een hele drukte met z'n grote groep. Ik heb mijn ontbijt op dus ik ga van tafel en kleed me alvast om. Ik pak een grijs setje, een roze vest en mijn roze nike schoenen en trek het aan (zie media). Ook pak ik mijn grijze pet en loop dan weer terug naar beneden. Daar pak ik mijn dopper en vul hem met water. Ik pak ook de fles van Alice en vul die ook met water. Op dat moment gaat mijn IPhone af. Luca? Wat moet hij nou weer? Ik loop naar boven en neem op.

(Lu = Luca/L = Luna)

L: Wat wil je?

Lu: Ben je boos ofzo, je klinkt namelijk boos.

L: Vind je het gek, JIJ belt me!

Lu: Owh, sorry hoor. Ik wou zeggen dat het me spijt.

L: Van wat? Dat je eerst een ander meisje zoent en daarna geen sorry zegt?

Lu: Ja...

L: Lekker laat dan hé? Vindt je niet?

Lu: Sorry! Het spijt me gewoon.

Gelijk is de verbinding weg. Waar had hij last van? "Luna, kom je? Ik wil weten wie de jongens zijn!" Alice ook! Soms is ze een beetje raar, maar daarom zijn we vrienden. Ik sprint de trap af, pak mijn autosleutels en loop naar Alice. "Ready to go!" Ze juicht en we lopen samen naar buiten.

*Skip autorit*

Ik parkeer mijn auto voor het gebouw en stap uit. We lopen naar binnen, maar ik loop snel terug. Ik ben namelijk vergeten mijn auto op slot te doen! Ik ben ook zoooo dom! Dat is ook niet waar, maar het gaat om het idee. Nu loop ik voor de tweede keer naar binnen. Ik zou Luna niet heten als ik niet zou opletten. Ik loop tegen iemand aan, waardoor ik bijna val. Ik blijf net in evenwicht staan en ik kijk omhoog. "Het spijt me heel erg... Cameron? Wat doe jij hier?" "Luna? Ik kom hier mijn nieuwe 'coach' ontmoeten voor hiphop! Jij dan?" Ik schud verward met mijn hoofd. Hij danst? "Ik ook, nou met een hele meidengroep! Wij zouden gaan hiphop krijgen met een groep jongens." Alice komt erbij staan. "Owh Luna, had ik het nog niet verteld?" Alice grijnst. Dit betekent niet veel goeds! Dat kan ik je vertellen! Nu krijgt Cam ook een grijns. Dit gaat fout, iedereen ga weg, want dit gaat GOED FOUT!!!! "Onze buren hé, daar moeten we mee dansen!" Mijn mond valt open. "Schatje, je vangt vliegen!" Alice weer! Ik sluit snel mijn mond en kijk Cam boos aan. Daardoor moet hij nog harder lachen. Dit gaat een hele lange dag worden!

~*~

Sorry voor dit korte hoofdstukje en voor de lange tijd wachten! Ik genoot misschien iets teveel van mijn vakantie en ik had even geen inspiratie. Gelukkig heb ik dat weer terug!

Luff joe <3 <3 <3

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu