Hoofdstuk 9

1.9K 74 15
                                    

Luna

Het is weer maandag, Jay! Voel de sarcasme! Er is besloten dat Alice bij ons op het internaat komt. Alice wordt thuis mishandelt en op school wordt ze gepest. We zijn gisteren met haar mee geweest naar haar huis om haar koffer in te pakken. Haar ouders waren heel agressief en wouden Alice slaan. De jongens zitten op vechtsport en hielden haar ouders in bedwang. Het klinkt heel agressief, maar dat was ook nodig. Nu zit ik, samen met Alice, op mijn bed. Ze slaapt bij mij op de kamer, op het andere bed. Ben ik eindelijk niet meer het enigste meisje!!

De jongens vinden Alice ook heel aardig en ze zijn goede vrienden met elkaar geworden. "Luun, kom je? We moeten eten! Aan welke jongen zat je te denken?" "Uhu, aan niemand. Ik kom. Let's go!" Ik trek mijn zwarte vans aan en loop samen met Alice naar de eetzaal.

Als we ons ontbijt op hebben, gaan we naar de rector, want Alice heeft nog geen boeken. Ze klopt op de deur. "Binnen!" Alice opent de deur en we lopen samen naar binnen. "Ik kom voor mijn boeken." "Ach ja, dat is waar. Ik zal ze voor je pakken." We krijgen een doos met alle boeken erin. Hij was net zo zwaar als die van mij.

We hebben vandaag vrij gekregen, omdat ik Alice vandaag alles kon laten zien. We hebben net de hele school gelopen en nu zitten we op de fiets naar de stad. We gaan shoppen! We hebben allebei een nieuwe kleding voorraad nodig. We zijn bijna bij de stad.

Alice

Dit voelt echt vertrouwd! Samen met je bestie naar het dorp gaan en gaan shoppen! Ik heb wel nieuwe kleding nodig, aangezien bijna alles nog thuis ligt. Luna werd helemaal gek toen ze hoorde dat ik ook naar HAAR jongens internaat kwam. Dat was zooo grappig om te zien!!

"Gaan we naar de Forever21?" gilt er een stem in mijn oor. "Ja is goed, maar ik wil niet doof worden." zeg ik zo serieus mogelijk. Alleen ik zou Alice niet zijn als ik mijn lach niet kan inhouden. Dus ik lig in een deuk, correctie WIJ liggen in een deuk.

We lopen de forever21 in en na een kwartier lopen we er weer uit. Zo gaat dat nog een paar uur door. Uiteindelijk hebben we in totaal 12 tassen! Dat is weinig hoor!! Normaal komen we thuis met 20 of 24 tassen, maar we zijn op de fiets dus dat lukt niet helemaal. We besluiten om een terrasje te pakken en wat te gaan drinken. En niet te vergeten een muffin!! Na een ijskoffie en een muffin te hebben gehad gaan we weer fietsen. Naar het internaat. De school is al bijna uit en de jongens kunnen ons vertellen wat het huiswerk is, aangezien we bij hun in de klas zitten.

Luna

We fietsen terug en na een kwartiertje zijn we weer terug. Eigenlijk is het te doen in een paar minuten, maar we hebben 12 tassen bij ons, oké! Nou eigenlijk 6, want we hebben spullen bij elkaar ingestopt. We lopen de school binnen en gaan gelijk naar onze kamer, want we zijn nog druk!! Waarmee? Nou hiermee: onze kleding opruimen en in de kast leggen, gek doen, gitaar spelen (dat kan Alice heel goed!!), huiswerk maken, onze make-up bijwerken en met de jongens chillen!! Veel toch?

~*~

Heey mensen!!

Weer een hoofdstukje!! Hopelijk vonden jullie hem leuk en vinden jullie het een stem waard! I love you guys en have a good week!! Dat kan eigenlijk niet want er is school... Maakt niet uit!! Stay Fabulous!!

Dit hoofdstukje in opgedragen aan @xTalidagymnastx!! Dit is omdat je mijn bestie bent, Love you!!

Ciao!!

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu