Luke
Ik heb haar het hele plan uitgelegd en het leuke is dat zij hetzelfde plan had! Luna moet op Urban. We lopen nu terug naar de kamers, Alice naar Luna en ik naar de jongens.
Luna
De deur van de kamer gaat open. "Alice, waar was je? Je zei dat je naar de jongens ging!" "Sorry! Ik kwam Luke tegen, die net naar binnen liep. Ik dacht vanaf het voetbalveld, maar dat weet ik niet zeker. Ik ging kijken wie er nog meer op de lijst van Urban stonden. Heel veel aardige mensen, maar jammer dat je niet meedoet. Je kan beroemd worden. Of in ieder geval bekend!" "Alice, dat is hetzelfde!!" Ik zucht en val op mijn bed. Zouden ze wat anders hebben gedaan? Het was wel heel toevallig dat Luke en Alice net elkaar tegenkwamen. Ik werp een snelle blik op Alice en zie dat ze op haar telefoon zit. "Ik ga doei!!!" Alice geeft me geen blik. Beter voor mij. De gangen zijn leeg en ik zie de lijsten al hangen. Ik loop naar de Urban lijst. En ja oor, daar staat mijn naam. Als je naam er staat, kun je je niet meer uitschrijven. CHIPS!!! Ik wil dit niet. IK heb er de style niet voor en ik kan het helemaal niet. Wat moet ik morgen aan? Ja, ze komen MORGEN al!!!!
*skip naar morgen*
Ik werd vroeg wakker gemaakt door Luke. Ja Alice heeft de deur voor hem opengedaan OF heeft hem een sleutel gegeven. "Luun, wakker worden!! Vandaag is het zaterdag dus wordt je misschien gescout!! Kom nou!" Ik sta op en loop naar de badkamer. Alice drukt een hoopje kleren in mijn handen. Dan doe ik de deur op slot en doe de douche aan. De dag begint alleen goed met een warme douche. Als ik gedoucht heb, trek ik snel mijn kleren aan en loop de badkamer uit. "Luun, je moet zoiets vaker gaan dragen! Het staat je echt super leuk!! Wij gaan binnenkort shoppen!!" "Alice, we zijn pas wezen shoppen! Oh wacht, nieuwe kledingstijl betekent nieuwe kleding!" Alice knikt.
Alice
Vandaag is het zover. Waarschijnlijk wordt ze gescout, want ze heeft zoveel talent. Die kleding staat haar echt goed. Luca, ja die is weg! Hij had domme dingen gedaan waardoor hij is geschorst. Luna is eigenlijk wel blij. Dat gun ik haar ook, ik bedoel hij heeft haar echt hard laten zitten. Ze moest ook niet huilen. Weet je waarom? Ze vond hem niet eens leuk! Ik ben echt trots op haar, dat is mijn Luna.
We lopen nu naar de 'danszaal'. Het is geen echt danszaal, maar ze hebben de gymzaal die uitstraling gegeven. Ja, ik weet ook niet hoe ze het doen! Ja, zoals je weet doe ik ook mee. Ik maak waarschijnlijk geen kans, maar Luna deed het alleen als ik het ook deed. En ik stond al ingeschreven, dus het moest wel. Ik gun het haar echt heel erg!!
Luna
We hebben eerst met een hele groep een dans moeten doen. Daarna werden we in tweetallen verdeeld. Een jongen met een meisje. Ik zit bij Ruben. Hij is echt heel erg aardig. "Willen Ruben en Luna nu gaan?" We lopen naar het midden en gaan klaarstaan. We horen de begintonen van het nummer en we doen onze dans. Eerst moesten wij en daarna Alice met een jongen. Als we zijn geweest gaan ze overleggen. Alice en de jongen waren als laatste.
"De volgende mensen gaan mee, dus let goed op! Ruben, Tim, Daan, Jack en Alicia! Die nemen we mee!!" Ik wist het, ik ben niet goed genoeg! Waarom deed ik ook mee! "Luna is natuurlijk ook door, maar met haar gaat het iets anders. Je wordt in een dansgroep gezet, omdat je al heel veel ervaring hebt! Dat zien we gewoon aan je." Wow, dit had ik niet verwacht! Ik ben echt verbaasd. Op een goede manier. Alice vliegt me in de armen. "Ik zei toch dat je het kon! Je weet dat we wel naar Amerika moeten?" Ik schud mijn hoofd. Dat wist ik niet. Nu wil ik niet meer meedoen. Wat nou als ik hem weer tegenkom?
~*~
HeyHoi,
Hoe gaat het?? Weer een nieuw (kort) hoofdstuk. Ik blijf me steeds verbazen hoeveel mensen dit boek lezen. Nu, dan ook echt nu, wanneer ik dit schrijf, moet ik nog 90 lezers en dan heb ik er duizend, 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt superblij en ik hoop dat jullie dat ook zijn, ik zou niet weten waarom! Hopelijk laten jullie een vote achter, want is mijn dag nog mooier! Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
XOX Me
JE LEEST
Mijn Jongens Internaat?
Teen FictionLuna en Luke (tweeling) worden van elkaar gescheiden. Ze moeten allebei naar een internaat aan de andere kant van het land. Allebei willen ze niet bij elkaar vandaan, daarvoor zijn ze toch een tweeling? Wat gebeurt er als Luna van school wordt gestu...