Hoofdstuk 13

1.3K 64 3
                                    

Luna

"3... 2... 1... HAPPY NEW YEAR!" Ik sta op en geef Alice een knuffel. Daarna Dylan, Tyler en Max en daarna loop ik naar Luca en geef hem een kus. "Happy New Year people!!" Ik pak mijn jas en loop naar buiten waar ze al vuurwerk aan het afsteken zijn. Zelf pak ik een pijl en een flesje. Een halve minuut later is er mooi vuurwerk in de lucht. "Nog een keer, nog een keer, nog een keer!!" roept Alice vrolijk. Soms is ze net een klein kind, maar dat is alleen maar leuk! Ik pak nog een pijl en doe hetzelfde als bij de vorige. "MOOI!!" Oké soms spoort ze echt niet! Neem dat maar van mij aan.

"Gaan we naar binnen? Ik krijg het koud." Iedereen knikt en ik ook. We lopen met z'n zevenen naar binnen en gaan naar mijn kamer. Eigenlijk de kamer van Luca en mij, maar dat maakt niet uit. "Luna, kan ik je even spreken? Onder 4 ogen?" "Is goed! Gaan jullie maar naar de kamer, wij komen er zo aan." Alice pakt mijn hand en we lopen weer naar buiten. "H-h-het is u-uit tussen m-mij en J-jaden." Ze barst in snikken uit. Ik wist het, hij is niet te vertrouwen! Alice laat haar hoofd op mijn schouder zakken en op die plek voel ik het nat worden. "Rustig maar, hij is gewoon een zak die net het mooiste meisje ter wereld heeft laten vallen. Wat heeft hij eigenlijk gedaan?" "H-hij kuste een ander meisje die niet op deze school zit. Aan haar uiterlijk te zien leek ze een trut en z'n one night stand meisje." "IK WIST HET!! Oh sorry! Toen ik gisteren een lading voedsel ging halen, zag ik hem staan. Ik wist niet zeker of hij het was, maar hij leek erop. Toen kust hij ook al met een meisje. Ook z'n one night stand type. Huil niet om hem, hij is gewoon een klootzak." Alice knikt. "Luun, je hebt gelijk. Je bent de beste vriendin die ik me maar kan wensen!" Ze wil naar binnen lopen. "Je had het niet koud hé?" Ze knikt. "Ik wou dat ze er niet bij waren. Ben je boos?" "Nee hoor, ik ben eerder boos op Jaden dan op jou. Is het al uit?" Alice schudt haar hoofd. "Kom A, laten we weer naar binnen gaan!" "Best idea ever L!" Ja onze bijnamen zijn raar, A, Al, Ali, Lis, L, Luun, Lunie, Lunikoe en ga zo maar door.

We lopen vrolijk weer terug. Jaden is ook op mijn kamer. Oh nee. "Stuur hem maar weg Luun!" We lopen de kamer in en iedereen kijkt ons aan. "JADEN ERUIT!! IK WIL JE NIET MEER ZIEN VOOR VANDAAG EN DE HELE WEEK OP MIJN KAMER! WEGWEZEN, NU!!!!" Hij staat op en geeft Alice een zielige blik, die ze keihard negeert. De deur valt dicht. "Opgeruimd staat netjes!" We gaan rustig zitten en de jongens kijken ons raar aan. "Waar was dat voor nodig?" "We moesten hem, ik bedoel dat, even op zijn plek zetten. Alice vertel jij het verhaal of moet ik het doen?" "Ik doe het wel. Het begon gisteren..."

Nadat Alice het hele verhaal heeft uitgelegd begrijpen ze het voorgeval van net. "Sorry, dat wist ik niet. Het spijt me dat ik er naar vroeg." "Het maakt niet uit Dylan, vroeg of laat kwam je het toch wel te weten. Beter nu dan over een paar weken. Wacht laten we DAT gaan bellen." We hebben besloten om Jaden DAT te noemen, een ding dus en geen mens!! Beste idee ooit! "Ja is goed, bel jij? Ik heb het nummer van DAT niet." Alice pakt haar telefoon en zoekt het nummer. Dit gebeurt er als hij opneemt:

(A-Alice J-Jaden L-Luna D-Dylan)

J: Met Jaden.

A: Met Alice.

J: Hey bae, hoe gaat het? Waarom stuurde Luna mij eruit? Ze is een klootzak!

A: Goed en alles heeft een reden die ik jou niet ga vertellen.

J: Zeg het gewoon!

A: NEE

Alice geeft de telefoon aan mij, omdat ze Jaden zat is. Dat kun je aan haar zien.

L: Hey, met mij. Bedankt voor het compliment. En ja alles heeft zijn reden.

J: Hey bitch, ik wil jou niet aan de telefoon geef Alice maar weer terug.

L: Nou nee, die heeft hem aan mij gegeven en ze wil jou niet meer spreken.

J: Jaja, smoesjes. Geef haar gewoon de telefoon.

L: Oké rustig, klootzak!!

J: EEN BEETJE SNEL, OKÉ!!

D: Hoi, Jaden! Leuk om je te spreken, dus niet.

J: IK WIL ALICE AAN DE TELEFOON!!

D: Die krijg je niet, niet na wat je haar hebt aangedaan!

J: Je bedoelt Tessa! Ik kan er niks aan doen dat zij mooier is dan Alice!

D: KLOOTZAK!!

J: En ik heb een badboy reputatie hoog te houden! Dus ja jammer voor je Alice!

Ik kan het niet meer aanhoren. Alice ligt op mijn bed en huilt. De andere jongens troosten haar, maar ik heb wel een idee hoe we Jaden op zijn plek kunnen zetten. Maar eerst moet die telefoon uit! Ik pak de telefoon over van Dylan.

L: Alice heeft zojuist met je uitgemaakt. Dus JIJ bent gedumpt in plaats van ZIJ!! En nu eh, DOEII!!!

J: Maar ik hou...

Hij kan zijn zin niet afmaken, want ik heb hem al weggedrukt. "Zo, opgeruimd staat netjes."

~*~

Hey bitches, hoe gaat het met jullie? Een nieuw hoofdstuk!! Yes!!! Met nog meer drama! Hoe zal het aflopen. Gok maar in de reacties. Ik ben echt blij dat mijn boek zo vaak gelezen wordt. Het is nu 30 november (een vriend van mij is nu jarig!! Haha) en het is nu 07:13. Mijn boek is nu precies 675 keer gelezen en 61 votes.

Thank you!!

Byee

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu