Hoofdstuk 19

1.1K 51 1
                                    

Even een voorafje, vorig hoofdstuk was een beetje kort. Dit wordt weer een langer hoofdstuk. Begin gauw met lezen!

Luna

Wow, wat? Ik moet een solo dansen? Wil ik dat wel? Wat als ik er nou niks van begrijp en alles mis gaat? Wat dan? "Wil je dat?" "Ja!" Het is eruit voordat ik er over na kan denken. Chips, waar ben ik aan begonnen? "Dat is te gek! Zullen we beginnen?" Ik heb lang in gedachten gezeten, dus ik weet niet wat de rest van de verdeling is, maar dat boeit me ook niet. We knikken en Dave zet de muziek aan. Dave is de 'teamleider' of de coach of hoe je het ook wil noemen! 

Na nog 2 uur dansen, ben ik uitgeput. Ik heb de hele dans al gehad, maar hij is nog lang niet perfect! Dat duurt nog wel 2 jaar! Nou, dat overdrijf ik, maar het duurt nog wel lang, denk ik! Ik loop samen met Alice naar onze kamers. Als we bij haar kamer zijn, geef ik haar een knuffel en loop door. Mijn kamer is verderop. We hebben allemaal een grote kamer en dat vind ik wel fijn! Maar ja, ik heb een solo en ik vind de dans echt gaaf! Dit moet wel goed komen, tenminste dat hoop ik!

Alice

Luna heeft echt een leuke solo! Ik ben niet jaloers hoor, maar hij is echt professioneel. We hebben echt geluk dat we bij deze dansschool zitten en niet bij een slechtere. Het is heel sneu om te zeggen, maar toch is het de waarheid! We gaan een leuke tijd te gemoed, vooral omdat we in Amerika zijn!! Wie had dat gedacht? Ik in ieder geval niet, maar Luna ook niet. Luke is echt heel erg trots op zijn zusje. Ja, hij is de oudste van de 2. Ik zou ook erg trots zijn geweest op haar! Kijk hoe goed ze is! Je kan het ons niet waarmaken dat ze niet kan dansen, zelfs een baby kan zien dat ze goed is en dat is heel wat! Laat ik maar gaan slapen, het is al best laat en morgen moeten we er vroeg uit. Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Na een paar minuten vallen mijn ogen dicht.

Luna

Ik schrik wakker. Hoorde ik nou iets? Wat was het? Dat wil ik nu echt wel weten! Inbrekers? Ik kleed me snel om en loop zacht naar de kamer van Alice. Alle dansers zitten in een grote suite bij elkaar. "Luun, ben jij dat?" Ik knik, maar dan realiseer ik me dat ze me niet kan zien. "Ja, kleed je snel om, want er zijn inbrekers!" "Oke, ben met 5 minuten klaar."

En na 5 minuten voel ik een tikje op mijn rug. "Klaar! Laten we naar beneden gaan." "Oke!" Ik pak haar hand en trek haar zachtjes mee naar beneden. Gelukkig kraakt de trap niet, want anders hadden we een probleem. Dan zouden ze ons horen en waren ze er vandoor gegaan. We zijn eindelijk beneden. Nu denk je vast, eindelijk? Ja eindelijk! Het is een hele grote suite met meerdere verdiepingen, dus vandaar! Snap je het? Zo niet dan heb je pech!

"Hier moet toch wel iets te vinden zijn? Zoek verder!" Wow, dat was heel random. Ze hebben zichzelf verraden door te praten. Heel slim mensen, ik weet niet of het jongens, meiden of allebei zijn. Laat me oké! Don't Judge me! "Ha, ik heb wat!" "Wat heb je Robin? Zeg op!" "Een portemonnee met 350 euro, een paar horloges en auto sleutels van een Porsche en een Ferrari." Oh nee, dat is mijn Porsche! Ja ik weet het, ik ben 16 en ik rij al in een Porsche. Mijn ouders vonden het goed, dus vandaar! En die Ferrari is van Emily, een meisje uit ons team. We lopen via de gang naar de keuken. Als we daar zijn, pakken we allebei een mes. We lopen stil de 'woonkamer' in.

"EN NOU IS HET AFGELOPEN!!"

~*~

Hoe zal dit aflopen?

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu