Hoofdstuk 6

2.1K 93 12
                                    

Luna

Hier sta ik dan, op een podium, in mijn school. Er kijken ongeveer 200 mensen naar mij. Veel!! Ik ben gelukkig niet zenuwachtig, want dat zou echt erg zijn. Ik hoor een gitaar spelen en ik hoor mijn sein dat ik moet beginnen. Let's go!!

Op de helft van het nummer hoor ik een tweede stem meezingen. Ik kijk achterom en zie Daniel staan. Haha wauw, dit had ik nooit verwacht.

Na het nummer

"Laat je horen voor Luna Wood en Daniel Skye!" Het hele publiek juicht, waarschijnlijk voor Daniel. Wacht, dat is Daniel Skye! Ik ben fan van hem!! Ik heb de hele dag met HEM gepraat. Dit had ik ook niet verwacht.

We maken een buiging en lopen het podium af. Ik loop samen met Daniel naar de kleedkamer en daarna naar de 'danszaal'. Shawn Mendes is nu aan het optreden en daarna komen er nog heel wat andere artiesten.

Ik kijk de zaal rond en mijn blik valt op die nieuwe jongen. Hoe heet hij ook alweer. Jaden, nee, ja hij heet wel zo! Er staat een meisje naast hem. Kort rokje, een te kort topje en hoge hakken. Waar denkt zij dat ze mee bezig is! Ik geef ze geen aandacht meer, want daar komt Alice aan.

Ik heb jullie wel toch over haar verteld of ben ik dat vergeten? Anyway Alice is mijn beste vriendin. Ze is gek, gestoord en mijn twinnie. Niet echt, maar je snapt wat ik bedoel. (zie foto bovenaan! Dat is Alice btw!!)

"ALICE!!" Ze draait zich om en kijkt me aan. "LUNIKOE!!!" Ze rent naar me toe. "I missed you so much!" "Same!!" We lopen samen naar de tafel met drinken en nemen allebei een glas. "Hoe heb ik dit kunnen overleven zonder jou. Ik bedoel, kijk! Ik zit op een JONGENS internaat!?" "Ik snap het ook niet Lunikoe, maar ja, het is nou eenmaal zo en dat is jammer."

"Mag ik je voorstellen aan Daniel! Alice, dit is Daniel, Daniel dit is Alice." "Hoi, Daniel! Ik weet dat Luna..." Ik kijk haar aan met een blik van waag-het-niet of je gaat eraan! "Ik werd onderbroken, dat Luna een grote fan van jou is." Ik ren naar haar toe en geef haar de kieteldood. "G-g-genade. Het spijt me, allerliefste Luna."

Ik sta op en kijk recht in de ogen van Daniel. Ik kijk blozend naar mijn schoenen, die wel heel interessant zijn geworden. "Luna, is het waar?" Ik negeer hem, maar hij pakt mijn kin en zorgt ervoor dat ik hem wel moet aankijken. "J-ja." "Dat is niet erg. Ik vind het leuk om met fans om te gaan. En vooral met jou, want ik zie jou als een vriendin." Hij laat mijn kin los en ik kijk hem met grote ogen aan. "Echt?" Hij knikt.

Gelukkig werd het niet ongemakkelijk, want dat zou wel heel ongemakkelijk zijn. (Logisch!!!) Ik heb echt geen zin in vanavond. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo. Het moet eigenlijk de beste avond zijn, maar toch niet. Of toch wel?

~*~

Sorry voor dit korte hoofdstuk en dat ik zolang niet heb gepost. Het spijt me heeeeeeeel erg oke? Begrijp dat gewoon. Adios!!!

Lots of Love!!!!

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu