Hoofdstuk 23

1.1K 44 3
                                    

Alice

We lopen met z'n drieën het gebouw binnen en kijken rond. Het is een groot mega gebouw! Ik ga nog een keer verdwalen hoor. "We moeten die kant op!" "En hoe weten we dat we jou kunnen vertrouwen?" Typisch Luna. "Omdat je gisteren bij ons hebt gegeten?!" "CAMERON DALLAS! Daar ben je! Ik miste je al! Wie zijn dat?" Voor ons komt een bitch te staan. Wacht is dat niet? "Emma?" Ze kijkt me aan. "Alice" snauwt ze. Ik heb haar heel erg gemist, NOT!! Ze was vroeger mijn beste vriendin, maar ze werd een bitch dus waren we geen vrienden meer. "Oh kijk, daar hebben we weer een slet." Ze bedoelt Luna. "Sorry meid, ik ben geen spiegel!" Ze loopt langs Emma heen en wenkt mij. Ik loop naar haar toe en ik weet gelijk wat ze van plan is. We duwen Emma tegen Cameron aan, waardoor ze zoenen. Emma vind het zo te zien niet erg, maar Cameron duwt haar gelijk van zich af. Hij kijkt ons smekend aan. We wenken hem en hij sprint naar ons toe, Emma verbaast achterlatend. We lopen de zaal in en beginnen te lachen. "Haar gezicht! Het zag er niet uit!" Ik val haast op de grond van het lachen! De rest van de jongens en de meiden zijn gearriveerd en lopen nu ook naar binnen. Iedereen die naar binnenloopt kijkt ons raar aan. We zij ondertussen op de grond gevallen van het lachen, vandaar.

"Gekkenalarm!!!" Lucy weer! Ze is een van de twee meiden die nieuw is en we hebben al even met gepraat. Ze is echt aardig, maar geen vervanger voor Luna. Waar denk ik toch allemaal aan? Ik ben echt gek!

Luna

"Gekkenalarm!!!" Ik kijk naar het meisje die het schreeuwt. Haar heb ik nog niet gezien? Oh, waarschijnlijk is zij een van de nieuwe meiden die de groep even maakt! Goed bedacht Luna, schouderklopje! Ik ben raar, maar dat is geen geheim meer. EINDELIJK, Arthur loopt de zaal binnen. Dat werd wel tijd. "De twee nieuwe meiden zijn er ook! Mensen, dit zijn Lucy en Emma." Lucy, denk ik, begint vrolijk te zwaaien. Wacht, EMMA?!? De bitch van net? En ja hoor, ze loopt rustig met de andere jongens mee naar binnen. I'M GONNA DIE!!!!!!! Ik denk dat Cam en Alice ook halfdood gaan, want hun gezicht staat ook niet vrolijk. Twee jongens gaan naast Cameron staan en maken hem aan het lachen. Dan wordt het opeens donker. "Eh, kan iemand even het licht aandoen?" Niemand zegt wat. "Of dit is heel schamend voor mij en iemand heeft zijn handen voor mijn ogen." Met dat ik het zeg, haalt iemand zijn handen weg en draait me om. "DANIEL!!!" Hij rent weg en ik ren achter hem aan, de zaal uit. Tenminste, hij denkt dat ik achter hem aan ren, wat ik niet doe. Iedereen kijkt me raar aan. "Wat? Ik ga echt mijn energie niet verspillen in hem! Wat denk je wel niet?" Geen antwoord, of toch wel. "Dat je een bitch bent!" 3 keer raden wie dat zij? Als je Emma zei, dan heb je het goed! "Ach meid, voor de tweede keer vandaag, ik ben geen spiegel!" Ik maak een hairflip en loop langs haar heen. Daniel is ondertussen weer terug en lacht Emma keihard uit. Net zoals Cameron, Alice en de andere meiden. Laten we zeggen dat iedereen lacht behalve Emma.

4 uur later

De dans zit er goed in. We moesten gelijk beginnen met dans en het nummer was echt superleuk! Gravity van Against The Current. Echt een nummer voor mij! Nu zit ik in de auto terug naar ons huis. Natuurlijk zit ik niet alleen in de auto! Alice, Cameron, Hayes en Nash rijden mee.

Ik had nooit verwacht dat ik dit zou gaan doen na school!

~*~

THE END!!!! Ja mensen, dit is het einde van het boek... Er komt nog een dankwoord aan, geen zorgen! Hopelijk vonden jullie dit deel leuk en laten jullie weer een stem achter!! Dat zou te gek zijn! BYEEEE <3 <3 <3 <3 <3

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu