Luna
"Luca?" Hij heeft een blauw een blauw oog en wat schrammen op zijn gezicht. "Gaat het?" Ik loop naar de douche, pak een washandje en maak hem nat. Ik loop weer terug naar Luca en geef hem het washandje.
"Wat is er gebeurd? Gaat het wel?" Ik doe het licht uit, want er staat iemand te controleren. Ik pak mijn telefoon en zoek mijn zaklamp op. Ha gevonden. Ik doe hem aan. "Het gaat wel, ik ben in elkaar geslagen door een groep jongens." "Wie?" "Owh gewoon en paar jongens, je weet wel." Ik schud mijn hoofd. "Dit is niet gewoon, Luca!"
Hij knikt "Ik weet het, het is inderdaad niet gewoon. Het zijn Cameron, Daniel en Sem. Oftewel de 3 meest beruchte jongens. Ze zijn de fuckboys, players of badboys. Dus... Dat was mijn verhaal en die van jullie?" "Luca, jij was er vandaag ook de hele dag bij of bij je dat al vergeten?" Hij schudt zijn hoofd. "Tuurlijk niet, hoe kan ik dat vergeten?" We moeten lachen.
Na een tijdje gaat iedereen weer in bed liggen. De jongens vallen gelijk in slaap. Hoe doen ze dat toch? Na een tijdje val ik ook in slaap.
Volgende ochtend
"Lu? Luun? Luna? Gekkie?" hoor ik een stem zeggen. Ik voel dat ik wordt opgetild en op een koude vloer word gelegd. Ik reageer niet, want ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Op dat moment voel ik koud water. Ik spring op en kijk de jongens boos aan. "Sorry je wou niet opstaan! Je hebt het ontbijt gemist." Heb ik zolang geslapen? "Euhm, ja." "Zei ik dat hardop?" Ze knikken. Heb ik weer?
"Wat krijg ik nu als ontbijt dan?" "Nou kijk." begint Luca. "We zeiden tegen de 'kantinevrouwen' dat ons kamergenote nog ligt te slapen en tadaa!!" Hij tovert een dienblad met allemaal broodjes en beleg naar voren. "Hier heb je wat eten en bij ons in de 'kast' staat nog drinken." vult Dylan Luca aan. "Thanks boys. Ik hou van jullie!" Ze lachen. "Als vrienden!" zeg ik snel.
Als ik mijn eten op heb doe ik mijn haar in een knotje en trek mijn sportkleding aan. Ik doe de deur op slot, want de jongens hebben ook een sleutel. Ik loop naar beneden en ga naar het sport gedeelte. Ik zie daar boksballen staan.
Ik loop naar de boksballen toe, trek mijn handschoenen aan en begin te slaan. Ik heb mijn oortjes in en luister ondertussen naar muziek. Ik stop al mijn woede in mijn stoten tegen de bal. Het lukt nog aardig goed. Ach, ik ben zo goed in egoïstisch zijn, duh.
Even later voel ik twee sterke armen om mij heen, Luca... "Wow, jij bent goed! Doe je dit vaker?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, dit is mijn eerste keer. Ik wou het even proberen, maar ben ik echt goed?" Luca knikt. "Thank you!" "You're welcome!!" Hij loopt weg.
Ik loop ook terug. Even kijken hoe laat het is. Owh shit, het is al 12 uur. Ben ik hier dan zolang geweest? Ik denk het. Ik loop terug naar 'mijn' kamer. "Ga je mee voetballen?" vragen de jongens in koor als ik de kamer binnenloop. "Ja is goed. Ik leg ff mijn telefoon weg." Ik leg mijn telefoon op mijn 'nachtkastje' en kijk de jongens aan. "Ik ben klaar hoor." zeg ik ongemakkelijk.
We lopen met zijn allen naar het voetbalveld. Ik verwissel mijn schoenen voor voetbalschoenen en loop het veld op. Er zijn meer mensen dan ik had verwacht. Als ze mij in het oog krijgen kijkt opeens iedereen naar mij. Ik heb geluk dat ik een broer had die voetbalde, want anders ging ik nu af als een zuurstok.
We hebben teams gemaakt ik zit bij Luca en Tyler en de rest ken ik allemaal niet. Ik sta spits en daar ben ik blij mee ook. Nou eigenlijk niet, want ik krijg gelijk een bal tegen mijn hoofd. Iedereen komt naar me toe, maar ik blijf heel chill staan. Ik ren naar de bal, neem hem mee naar voren en scoor. "Wat? Ik zei doorgaan!"
Luca, Tyler en Dylan lachen en ik kijk ze quasi boos aan, maar begin dan ook zelf te lachen. Het is ondertussen al 4 uur. Hoe kom ik hier die dagen zo snel door? Ik zou het zelf niet weten. De jongens gaan sporten dus blijf ik alleen achter. Ik besluit mijn lievelingsserie te gaan kijken. Pretty Little Liars!! Ik kijk ongeveer 5 afleveringen.
"Hey Luun, ga je mee eten." zegt Tyler terwijl hij de deur opendoet. Ik knik. "Ik kleed me even om, want dat had ik nog niet gedaan!" Ik loop naar mijn, ja mijn, kast en pak er een setje uit. Die trek ik aan, werk mijn make-up even bij en trek mijn schoenen aan.
Het is PIZZA DAG!!!!!!!! Ik ben verliefd op pizza. "Schatje, ik heb je heel erg gemist. Verlaat me niet meer. Owh wacht ik ga je opeten!!" en ik neem een hap van mijn pizza. "Wat? Ik praat tegen pizza, wie niet?" en de jongens steken allemaal hun hand op. Oeps.
PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een uurtje later lig ik in bed. Morgen beginnen de lessen weer. Bah. Ik heb er nu al geen zin meer in. Of dat ligt aan mij...
~*~
Hola! Hier ben ik weer!! Hier is alvast een hoofdstuk en vanmiddag probeer ik er ook 1 te plaatsten, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ik ben pas om 15.30 uit, duss...
Au revoir!!
JE LEEST
Mijn Jongens Internaat?
Teen FictionLuna en Luke (tweeling) worden van elkaar gescheiden. Ze moeten allebei naar een internaat aan de andere kant van het land. Allebei willen ze niet bij elkaar vandaan, daarvoor zijn ze toch een tweeling? Wat gebeurt er als Luna van school wordt gestu...