Hoofdstuk 3

3.3K 105 4
                                    

Luna

"Luca, Dylan en Tyler, wakker worden!! Het is weer tijd voor school!!!!!!!!" Ik stap uit bed en maak ze wakker. "Ik wil nog niet naar school!" krijg ik terug. "Het moet!! Over een kwartier gaan we ontbijten." Ik hoor ze zuchten.

Ik loop naar de badkamer, ga me douchen, werk me make-up bij en loop terug. Ik trek snel wat kleren aan en ga nog even mijn social media checken. Ik dacht dat ALLEEN meiden langzaam waren, maar nee het tegendeel is bewezen. Ik heb bewijs!!

Na 5 minuten zijn de jongens ook klaar. We doen de deur op slot en lopen naar beneden. Dit keer kijken er minder jongens naar ons, YES!! We pakken ons ontbijt en beginnen te eten. Nu gaat de bel. Ik heb mijn tas al meegenomen en loop naar mijn les, drama.

"Hallo klas, welkom bij de eerste les na de vakantie. Jullie hebben vandaag alleen maar drama omdat jullie gaan oefenen voor een musical." Wacht, wat? "Ja Luna, een musical." zegt ze dit keer nog enthousiaster. Bah, hier heb ik dus echt geen zin in.

"We beginnen met de eerste oefening. Ik geef Luna een zin." Waarom ik? "Ze moet hem iedere keer met een andere emotie spreken. De ene keer boos, de andere keer verdrietig en ga zo maar door. Luna, jouw zin is: Ik wil dit niet." Oké hier ga ik dan. Ik loop naar voren en begin.

"Ik wil dit niet!" roep ik boos. "Ik wil dit niet." stotter ik bang. "Ik wil dit niet." zeg ik bang. "Ik wil dit niet!" roep ik vriendelijk. "Klaar!" zeg ik vrolijk en loop weer terug naar mijn stoel. Wow, wat was dit een saaie oefening.

De les ging heel sloom voorbij, alsof de dag een hekel aan  mij heeft. Wat, ik heb toch niks verkeerd gedaan? Wat zal ik nu gaan doen? Het is maandag, ik zit op mijn kamer en verveel me. Ow en toen kwam Luca en begon me te prikken. Ik kan daar echt niet tegen.

Uiteindelijk lag ik op de grond en zat Luca op mijn bed. Ik weet ook niet hoe het is gegaan, maar ik lig in ieder geval op de grond. Ik sta op en ga naast Luca zitten. "Ik ga sporten, Luun. Tot vanavond." Hij staat op en loopt de deur uit en doet de deur weer dicht.

Mijn telefoon trilt in mijn broekzak. Ik pak mijn telefoon en kijk van wie het berichtje is.

Luke <3: Hey twinnie! Hoe gaat het daarzo??

U: Het is hier heel saai zonder jou!! Waarom konden we niet bij elkaar zijn?

Luke <3: Idk, maar dat was wel veel leuker geweest!

U: Jaa, echt wel. Waarom wij? Het is hier op zich wel leuk.

Luke <3: Hier ook wel, al nieuwe vriendinnen gemaakt?

U: Gast, ik zit op een jongens internaat, geen gemixte zoals jij.

Luke <3: Owh ja, sorry, maar ik moet gaan. Heb huiswerk en niet zo'n klein beetje. Bye!

U: Bye <3 <3 <3

Hij is offline en ik kan me weer gaan vervelen! Yes, echt wat ik nodig had. Proef de sarcasme!! Owh ja, wij hebben ook best veel huiswerk voor vrijdag en donderdag. De jongens zijn te lui om het te maken, ze zijn allemaal weg! Ik begin alvast, want hoef ik dat morgen en overmorgen niet meer te doen. Wat ben ik toch weer slim!

Na een uurtje ben ik klaar, we hebben huiswerk voor wiskunde, engels, frans en geschiedenis. Allemaal maakwerk!! Why? I don't understand! Het is bijna etenstijd. Ik heb honger. Ik heb nog steeds dezelfde kleding aan.

 Ik heb nog steeds dezelfde kleding aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na het eten

"Het eten was echt lekker. Ik wil vaker spaghetti eten!" roep ik vrolijk. We zijn weer op de kamer. "Kunnen we wat gaan doen? Ik verveel me!" De jongens knikken. "Truth or Dare!" roep Dylan. "Jaa, das leuk!" roept Tyler.

"Oke, ik mag beginnen!" zeg ik snel. "Truth or Dare aan Luca." "Truth." Hm, even nadenken. "Ooit wel eens een vriendinnetje gehad." Hij knikt. "Ik ben! Uhm, Truth or Dare aan Dylan." "Dare." "Oke Dylan, geef Luun een kusje." Ik kijk verontwaardigd naar Luca. "Sorry" mompelt hij zacht, maar net hard genoeg dat alleen ik het kan verstaan.

Dylan loopt naar me toe en geeft me een kusje op mijn wang. Hij loopt weer terug naar zijn plek en gaat weer zitten. "Truth or Dare, Tyler." "Truth." "Tyler, wat is je lievelingseten?" "Die is makkelijk! PIZZAAAA!!!"

We doen nog een tijdje Truth or Dare en daarna is het al laat dus gaan we slapen. I heb 3 hele aardige kamergenoten! Het zou alleen wel leuk zijn als er nog een meisje was, ik denk alleen niet dat dat gaat gebeuren. Diep van binnen wil ik dat ook niet. Waarom? Vraag dat niet aan mij.


Mijn pyjama ^^^^^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn pyjama ^^^^^


De volgende ochtend

Het is mijn verjaardag!! Hier heb ik zoooooooo lang op gewacht Ik ben benieuwd wat ik van  mijn ouders krijg. Owh ja, ik zit in een internaat, mijn ouders en mijn broer zijn hier niet. Dit wordt de beste verjaardag ook!! *Kuch*

Ik ben klaarwakker. Het is 7 uur s'ochtends. We gaan bijna ontbijten. De jongens zijn al beneden aan het eten. Ze hebben niet op mij gewacht!! Ik loop naar beneden en zie daar alle jongens zitten. "Waarom hebben jullie niet op mij gewacht?" "Uhm, daar hadden we geen zin in." is het doodleuke antwoord van Tyler. Wat ik zei: de beste verjaardag ooit!

Luca

Gelukkig zei Tyler wat we hadden geoefend. We hebben een verrassing voor haar, omdat ze vandaag jarig is. We eten vandaag als ontbijt allemaal broodjes. In alle broodjes zit een verrassing. De ene is een ring, de andere een armbandje en de een ketting. Ze horen alle drie bij elkaar.

"Hier heb je je ontbijt" Ik geef het bord met de 3 broodjes aan Luna. "Maak je broodjes eens open?" "Waarom zou ik mijn broodjes openmaken?" vraagt ze bot.

Luna

"Sorry dat was niet zo bedoeld. Ik luister wel, papa!" want hij gaf me een je-doet-het-gewoon blik.

Wow wacht wat zit hierin?


~*~

Hey mensen, sorry dat ik zolang niet heb gepost! Het spijt me!! Ik heb een toetsweek en heb 10 toetsen?!? Das echt veel, i know. Maar ik ga proberen meer te posten. Ik ga vooruit werken als dat lukt. Ik heb nog een hele week met toetsen en daarna weer 'gewoon' school.

Ik hoop dat jullie het boek een beetje leuk vinden! Dus comment en vote! Dat kan echt geen kwaad. Bye, bye!

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu