Alice
Wat er net gebeurde: Luna zag Luca met een meisje zoenen en ze heeft het uitgemaakt met hem. Toen zijn we met z'n tweeën terug gefietst en zijn we naar de jongens gegaan, want Luca had het toch te druk met zijn 'vriendin'. De dagen gaan echt heel erg snel en het is nu al weer vrijdag. Nog een paar dagen en dan begint school weer. Luna heeft nog geen een keer met Luca gesproken en de jongens hadden dit ook niet van hem verwacht. Ja, ze heeft het hele verhaal aan hun uitgelegd en dat vond ik echt dapper van haar. Respect!!
We hebben Luca na die ene dag niet meer op school gezien. Best raar, want hij moet hier slapen. Maar ja als hij dat zelf wil moet hij het ook maar doen.
"Alice, ik heb ontbijt gemaakt!" Ik stap uit bed en loop naar de keuken. "Oh lekker!" Ze heeft pancakes gemaakt!
Luna
Ik heb Alice vaak lastig gevallen met dingen over Luca of vragen die zij ook niet kon beantwoorden, dus heb ik pancakes gemaakt. Haar lievelingsontbijt en ook die van mij! "Alice, ik heb ontbijt gemaakt!" Ik hoor voetstappen op de grond en even later staat Alice in de deuropening. "Oh lekker!" "Weet ik toch!" Ze pakt een bord met pancakes en gaat in de kamer op de bank zitten. Ik volg haar en even later zitten we te eten van overheerlijke pancakes. Ze zijn overheerlijk, omdat ik ze heb gemaakt! Duh!!
*skip tot maandag*
*beep-beep-beep* oh nee daar gaat de wekker weer. De twee weken vakantie zijn echt snel gegaan. "Alice wakker worden. We moeten weer naar school!" Ze wordt langzaam wakker. "Nee echt?" Ik moet lachen, omdat ze het vergeten was. Ze sprint uit bed, pakt wat kleding en claimt de badkamer. Ik heb gisteravond al gedoucht, dus trek ik nu mijn kleding aan. "Willen alle leerlingen zo snel mogelijk naar de ontbijtzaal komen!" Dat is de rector. Dit gebeurt altijd als er een nieuwe leerling is. Een jongen denk ik! Nee Luna je meent het. Je zit ook op een jongens internaat!! Of was je dat alweer vergeten? Nee tuurlijk niet! Ik zit met jongens op ge scheept dus natuurlijk ben ik dat niet vergeten. "Luun gaat het?" Alice haalt me uit mijn gedachten. "Gaan we?" Ik knik. Op naar de ontbijtzaal!! VOEDSEL!!
"Meiden jullie zijn net op tijd! Ga maar snel zitten." We lopen naar een tafel die leeg is. Snel gaan we zitten en luisteren we naar de rector. "Ik wil jullie voorstellen aan onze nieuwe leerling. Luke kom maar!" En dan loopt Luke naar binnen. Hij kijkt de zaal rond alsof hij iemand zoekt. Wacht dat is Luke. Mijn twin!! "LUKEEE!!!!!" Ik sta op en ren over de tafels naar hem toe. Als ik bij de tafel ben waar hij voor staat spring ik over een paar jongens heen. Hij tilt me op. "Ik heb je gemist." "Ik jou ook Luna!" Ik trek hem mee naar de tafel waar Alice nog steeds verbaasd zit. "Alice dit is mijn twin Luke, Luke dit is mijn bestie Alice!" "Hoi" is het droge antwoord van hun beide. Iedereen kijkt naar ons. "MENSEN GA ETEN OF IETS ANDERS, MAAR KIJK NIET NAAR ONS!!" Gelijk doen alle jongens wat anders zodat ze niet meer op ons letten. Ik word echt gek van al die jongens!! Ik snap niet dat ik op deze school ben gezet. Kon ik niet naar een andere school??
~*~
Sorry voor dit korte hoofdstuk. Er is 1 reden: Ik had geen inspiratie! Dus ik dacht ik heb al zo long niet gepost, dan post ik maar even een kort hoofdstukje. Be Happy!!
Ik wil vaker gaan posten, maar laten we dan zorgen dat jullie een stem achterlaten!! Dan ben ik in de mood om te gaan schrijven. We zitten nu al op 816 lezers!! Bijna 1k gek!!!!!!! Ik ben echt spastisch vandaag! Maar ja, school moet alles weer bederven. Iedereen maakt fouten, alleen is dit een van de ergste! Zo zit de wereld in elkaar.
Veel plezier met school (kan bijna niet)!!
XXX Me
JE LEEST
Mijn Jongens Internaat?
Teen FictionLuna en Luke (tweeling) worden van elkaar gescheiden. Ze moeten allebei naar een internaat aan de andere kant van het land. Allebei willen ze niet bij elkaar vandaan, daarvoor zijn ze toch een tweeling? Wat gebeurt er als Luna van school wordt gestu...