Hoofdstuk 10

1.7K 60 14
                                    

Luna

"VAKANTIE BITCHES!!!!" Ja je hoort het goed, het is vakantie. We zijn nu 2 maanden verder en Alice vind het heel erg leuk op school. Dat is maar goed ook, want ik sta niet toe dat ze weggaat. De jongens staan het volgens mij ook niet toe, maar dat weet ik niet zeker. Alice zit wel goed bij de jongens. Ze heeft nu met Jaden, die ene waar ik toen mijn plek aan moest afstaan (is dat wel eens een goede zin?). Ze zijn heel klef met elkaar en ze laat mij een beetje vallen. Ik mag Jaden niet, hij lijkt wel een player.

Ik sta nu in de supermarkt, want ik heb een voorraad eten nodig. Alice is bij Jaden en straks komen Luca, Dylan, Taylor en Max. Ja je leest het goed, Max! Of heb ik het niet verteld? Moet ik het nog een keer vertellen dan? Oké komt ie! Vroeger was ik beste vrienden met Max, hele goede vrienden. We deden bijna alles samen en omdat onze ouders ook goed bevriend zijn met elkaar, gingen we ook met hun op vakantie. Alleen toen gingen we naar klas 1. We deden allebei een andere opleiding en spraken elkaar bijna nooit meer. Best wel jammer, want we waren heel erg close. Nu zit hij weer bij mij op school. Nog steeds een andere opleiding, maar we spreken elkaar vaker dan eerst. Dat was een lang verhaal, of nee toch niet. Grapje!

Ik heb betaald en loop de supermarkt uit. Is dat Jaden die daar staat? Ik loop dichterbij, want ik moet daar ook langs, en zie inderdaad Jaden staan. Maar Alice is er niet? Heeft ze tegen mij gelogen? Jaden staat daar met al zijn vrienden. Kortom er staat niemand, want ik zei dat hij er met al zijn vrienden stond, maar die heeft hij niet. Het zal wel, ik ga me niet mee bemoeien. Dan wordt Alice misschien boos en anders Jaden wel.

Na een wandeling van 10 minuten, ben ik weer op mijn kamer. Na wat te hebben gedronken, zet ik alle spullen in de keuken neer. Net als ik klaar ben staan de jongens voor mijn deur. "Binnen!" De deur gaat open en Luca, Tyler, Dylan en Max lopen naar binnen. "Hey girls!" "Hey boy!" Ja zo spreken we elkaar aan. We zijn echt gek, i know, maar daardoor wordt het alleen maar leuker.

"Wat zullen we gaan doen? Ik verveel me." "Laten we gaan gamen!" Ik zucht, waarom alleen maar gamen? Waarom niet iets anders? Maar ja, anders hebben we niets te doen, dus is het wel prima. "Ja hoor, maar niet te lang, want anders ga ik me nog erger vervelen." De jongens zuchten duidelijk en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Wat er blijkbaar grappig uitziet omdat ze opeens beginnen te lachen. Nou ja, prima, dat kan ik ook en lach mee.

Na een tijdje gamen ben ik het wel zat, want ik heb voor de zoveelste keer verloren. "Nu ben ik er wel een beetje klaar mee!" "Wij ook!!" zeggen 4 andere stemmen. "Luuk en Luun, we gaan. We moeten nog wat doen voor school." Dylan geeft Luuk een knipoog en ik doe maar net of ik het niet heb gezien.

Luca

Dylan geeft me een knipoog. Oh nee, dit heeft niet met dit te maken. Ja, ik vind Luna leuk alleen zij mij niet. Dus daarom... Zeg alsjeblieft dat ze niet weggaan. Te laat, ik hoor een deur dichtslaan. Gelijk krijg ik een appje van Tyler.

Banaan:

Tyler: Wel doen hé! Veel suc6 en veel plezier!!

U: Ja echt bedankt!

Tyler: Graag gedaan!!

U: Dat was sarcasme...

Tyler: Maakt niet uit, doeii!!

"Die hadden haast! Wat is er zo belangrijk? Niets is belangrijker dan mij!!" Inderdaad, niet is belangrijker dan mij "Dankje!" Wacht zei ik dat hardop? "Uh ja." "Oeps! Was niet de bedoeling." "Wat gaan we doen? Ik verveel me..." "Laten we gaan, ja wat gaan we doen eigenlijk. Ik weet ook niks om te doen." "Laten we gaan voetballen!" "Is goed, ik loop even naar mijn kamer om mijn spullen te pakken. Oh voordat ik het vergeet. Alice komt bij ons op de kamer, vanwege Jaden, en dus moet er iemand bij jou op de kamer. Vind je het erg als ik bij jou op de kamer kom?" "Nee hoor Luca, dat is juist gezellig. Pak je spullen maar. Ik kleed me even om en daarna kom ik je helpen, oké?" Ik knik. "Tot zo, Lunikoe!" "Tot zo, gekkie!"

Ik sprint snel naar de kamer om me om te kleden en begin daarna met mijn spullen in mijn koffer te stoppen. "Hey gurl!" "Hi boy, ik kom je even helpen!" Ze pakt wat kleren uit mijn koffer en vouwt ze netjes op. Dit doet ze omdat ze mijn zag worstelen met mijn koffer, hoezo gênant? "Klaar! Eerst je koffer wegbrengen en daarna voetballen."

*Skip voetbal en eten*

Het is al laat en Luca slaapt bij mij op de kamer. Alleen omdat ze dachten dat Alice bij mij op de kamer zou blijven hebben we een tweepersoonsbed. Nu ligt Lukie naast mij in bed. Ik denk dat ik gevoelens voor hem heb, maar hij zal mij vast en zeker niet leuk vinden. Volgens mij ben ik op de verkeerde gevallen.

 Volgens mij ben ik op de verkeerde gevallen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Luca

Luca

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


~*~

Sorry dat het zolang duurde, ik had even geen inspiratie. Dus hier weer een nieuw hoofdstukje, have a nice day!

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu