Hoofdstuk 11

1.9K 63 5
                                    

^^^^Luca en Luna

Hoofdstuk 11 alweer, wat gaat het snel. Sorry voor het onderbreken. Nu mogen jullie weer lekker lezen. Veel leesplezier (klinkt zo dom!)!!!

Luca

Ze ligt zo lief te slapen. Ja ik lig bij haar in bed. Alice slaapt bij ons op de kamer. Nou ja ons, ik slaap er niet meer. Ze hebben mij ingeruild voor Alice. Niet dat ik dat erg vind, want ik vind Luna heel erg leuk, maar zij mij niet. Tenminste dat denk ik. Langzaam sta ik op zodat ik Luna niet wakker maak. Volgens mij lukt dat niet helemaal. "Goedemorgen Alice." "Uh, ik ben Luca." "Sorry Luuk, goedemorgen. Wat gaan we vandaag doen?" "Het heeft gesneeuwd dus zullen we naar buiten gaan? Als je wil?" Ze schudt haar hoofd. "Nee liever niet." De grond is opeens wel heel interessant. "GRAPJE!! Lijkt me leuk. Ik doe even leuke kleren aan, jij?" "Ik ook. Doe een blauw T-Shirt aan en een zwarte broek."

Luna

Oke, een zwarte broek en een blauw T-Shirt. Ik heb ze allebei. Lucky me!! Ik kleed me gauw om. Mijn bruine uggs passen hier wel bij. "Ben je bijna klaar?" hoor ik vanuit de kamer als ik mijn mascara op doe. "Kom maar binnen, ik doe nog even mascara op." Ik hoor de deur opengaan en kijk naar de persoon die binnenkomt. Luca, het kan niet anders. "Wow, je ziet er mooi uit!" Hij kijkt verlegen naar de grond. Het bloed stijgt naar mijn wangen. Ik bloos. "Dankje, zullen we gaan?" Hij knikt. Argh, ik ben echt verliefd op hem.

We lopen naar buiten en iedereen kijkt ons raar aan. Ja dat klopt. Ten eerste wij dragen (bijna) hetzelfde. Een zwarte broek en een blauw T-Shirt en in Luca's geval een bloesje. Ten tweede het is koud buiten en wij zijn zomers gekleed. We lopen naar het bos en wandelen een eindje. Ik krijg het, tot mijn verbazing, niet koud! Als we bij een open plek zijn, stopt Luca met lopen.

"Luna, ik moet je wat vertellen. Wil je het weten?" Ik knik. "Tuurlijk!" Hij bloost een heel klein beetje, wat er wel schattig uitziet. "Ik uh ik vind je leuk." Wat? Dit had ik niet verwacht. Ik kijk hem geschrokken aan. "Alleen jij niet zo te zien. Ik ga we..." Verder komt hij niet, want ik was naar hem toegelopen en geef hem een kus. "Ik vind jou ook leuk. Ik dacht dat jij mij ook niet leuk zo vinden, dus ik was de hele tijd onzeker. Maar al die twijfels waren, gelukkig, voor niks." "Wil je mijn vriendin zijn?" "Natuurlijk wil ik dat. Waarom niet? Geef geen antwoord!" Ik geef hem nog een kus en we lopen weer terug. "Daarom moest je ook blauw aan, want dan passen we bij elkaar!" Mijn lach, ja die kan ik weer eens niet inhouden. Gelukkig lacht hij ook mee, anders was het wel awkward geweest.

Als we weer bij onze kamer aankomen, zie ik Alice, Jaden, Dylan, Max en Tyler zitten. "Zozo tortelduifjes, hoe was het bos? En hebben jullie?" "Hé Alice, hoe weet je het?" "Nu!" Ach natuurlijk, ik heb het weer gezegd. "Kijk is even naar deze mooie foto's van jullie." Ik kijk op en zie dat Dylan 3 foto's in zijn hand heeft. (zie bovenaan) Eentje waar we tegenover elkaar staan, eentje waar ik hem een kus geef en eentje waar ik hem nog steeds een kus geef, maar dan heeft hij me opgetild. "Hoe komen jullie aan die foto's? Luca?" "Ja, ik heb ze gevraagd of ze bij de open plek wouden gaan staan, wel verschut. En toen leek het ze leuk om er foto's van te maken! Nu hebben we een aandenken." Ik knik. "Leuk bedacht guys, thank you! Love you!!" "Hé en ik dan?" Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. "Jij ook, omdat het jou idee was." En ik geef hem nog een kus. "CUTIES!!!" "Alice houd je bek." "Ach Luun, ik hou ook van jou hoor!"

Na een paar uurtjes gegamed te hebben, gaat iedereen weg. "Wil je Netflixen?" "Netflix kan altijd! Shot gun dat we Pretty Little Liars gaan kijken! Pech voor jou!! Maar eerst een selfie!!" Ik pak mijn telefoon

LunaWoods

Tagged @LucaCarter

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tagged @LucaCarter

@LunaWoods My boyfriend is such a ugly boy...

@LucaCarter Love you too, princess

Gelijk heeft hij gereageerd. Ik kijk naar Luca en hij kijkt me ook aan. "Love you! Maar nu gaan we PLL (Pretty Little Liars voor als je het niet wist OF vergeten was)kijken." Ik plof op het bed en pak mijn laptop, open Netflix en klik PLL aan. Seizoen 3, here i come!!

"Luuk, hoe laat is het?" "Bijna half 12 hoezo?" "Ik ben moe. Ik ga slapen, jij?" "Me too." Ik sluit de laptop af en kruip lekker onder de dekens. "Goodnight!" "Goodnight en sleep well." Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

*Biep-biep-biep* Huh waarom gaat mijn wekker af? Oh ja, het is vandaag oud en nieuw!! "LUCA, WAKKER WORDEN, HET IS OUD EN NIEUW!!" Hij springt gelijk op en ik sprint langs hem naar de badkamer. Ik pak snel wat kleding en loop de badkamer in en doe hem op slot. "FIRST!!" gil ik vrolijk. Of ben ik misschien TE vrolijk. Nou ja, beter TE vrolijk dan chagrijnig. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Daarna stap ik onder de douche, die inmiddels warm is. Na een kwartier draai ik de douche uit, trek mijn kleding aan en doe de deur open, nadat ik hem van het slot heb afgehaald. "Jij kan." en Luca loopt gelijk naar binnen en doet de deur op slot. Over 2 jaar kan ik op mijzelf gaan wonen, maar dat duurt nog ZOOOO lang!! Ik doe mijn haar in een vlecht en trek mijn Nike's aan.

 Over 2 jaar kan ik op mijzelf gaan wonen, maar dat duurt nog ZOOOO lang!! Ik doe mijn haar in een vlecht en trek mijn Nike's aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^^^^^^^Outfit Luna

Even later komt Luca de badkamer uit. "Je ziet er echt heel leuk uit." "Thank you!" Ik kijk blozend naar beneden. "Cutie!!" "Luuk, dat is niet cute. Ik ben wel cute duh, maar niet als ik bloos." Hij lacht en ik mijn lach niet inhouden. Lachend lopen we naar beneden. "HEY BITCHES! Hoe gaat het met jullie?" "Goed hoor, met jullie 2?" Ik kijk Alice boos aan, maar dat gaat niet zoals ik wou, want Alice ligt in een deuk. "Jij en boos zijn gaat niet samen. Oké, waar gaan we eten? Ik weet nog wel een restaurantje. Kom mee!"

Hoe ga ik dit overleven? Samen met Jaden, Max, Dylan, Tyler, Alice en Luca.

~*~

Hey bitches (lief bedoelt),

Weer een hoofdstukje byeee

Mijn Jongens Internaat?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu