chapter 1

97 2 0
                                    

"Ale mami. Prečo nemôžem ísť k JJovi?" Hádali sme sa. Znova. "JJ má vlastné starosti a nie to ešte mať teba na krku. JJ si zakladá vlastnú rodinu." Akurát vošiel do obývačky aj s Caterinou. Sám povedal že môžem ísť ku nemu bývať. "Prestáva ma to baviť." Odišla som do izby a tresla dverami. "Vráť sa dole." Skríkla mama. "A na čo? Počúvať ťa? Idem von." Znova som tresla dverami. Rodičia boli rozvedený a mamin priateľ bol preč. Ten by mi toho viac dovolil. Obliekla som sa a obliekla aj Charlieho. Môj gavalier. Bolo to ešte šteňa. Na hlavu som si dala kapucňu a do uší sluchátka. Zbehla som dole schodmi. "Niečo som ti povedala." "Mami daj mi pokoj." Hodinu som sa túlala len tak po parku. Zavolal mi JJ. "Vráť sa domov." "A na čo?" "A kde chceš ísť?" "Neviem. Hocikde." "Poď." Zrušila som ho a zapla si hudbu. Pred domom som si vybrala sluchátka z uší a vošla dnu. Utrela som Charliemu labky a vyzliekla ho. Nechala som vodítko aj kožušinku pri dverách. Musela som ju vypočuť. Bola som jej otočená chrbtom a jedla. Prevracala som očami ako sa len dalo. Oproti sedel JJ a zazeral po mne. "Počúvaš ma?" "A mám snáď na výber?" Odišla do roboty. "Ty nie si normálna." povedal mi JJ. "Je mi to jedno. Už 3 dni po sebe vrieskame a Brianovi dochádzajú nervy." "Že ťa to baví sa s ňou vôbec hádať. Príde večer domov aj Brian hneď ju spracujem." "A nieže jej povieš s kým sa stretávam lebo ma už viac do Londýna nepustí." "Nie. Dementný som. Hneď ako príde jej vysypem že s kým spávaš." S Cat nám zabehlo. "Preboha má 15." "Nevieš čoho všetkého je ona schopná." "JJ. Mám 15 a on 19. To by si nedovolil ani kebyže chcem." Volala mi Alicia. "Huh?" "Kde v riti si?" "Doma." "Nikde nepôjdeš." Povedal mi JJ. "Ale JJ." "No nie. Hodinu si sa túlala bohvie kde. Ja sa nemienim o teba báť. Máš 15." "A ty 24 tak je načase používať mozog. Nejdem nikde." "Paráda. Že pozdravujem tvojho brata." "Uhm. Ja ešte pôjdem venčiť Charlieho. Ale máš?" "Zlatko ja mám všetko." "Fajn." JJ na mňa pozeral. "Bože daj jej pokoj. Aj tak ťa neposlúchne a bude si robiť to čo chce ona." Povedala mu Cat. Mobil som položila na stôl. Tanier som dala do myčky. "Cat má zase raz pravdu. Poslúchnuť ťa neposlúchnem." "Uvidí sa ešte." Išla som do izby. Vyzliekla som si mikinu s vestou a ľahla na posteľ. zapla som si televízor. Do izby sa dotrepal aj JJ. Zapla som si notebook. "Požič mi notebook." "Nie. Zober si tablet. Alebo choď na počítač." Zobral mi ho. Volala mi mama že mám povysávať a pozmývať celý dom. Vedela som že ak chcem niekde ísť tak musím robiť to čo povie. Zvonil mi mobil. Nestihla som dobehnúť už ho mal JJ v rukách. "Ben. Hmm." "JJ neopováž sa." "Povieš mi ale kam chceš ísť a na čo." "Fajn." Vrátil mi mobil. Vedel že fajčím. Niekto mu to povedal kto ma videl. Zodvihla som mu. "Potrebuješ niečo?" "Kedy prídeš?" "Neviem. Mama ma nikde nechce pustiť. Hádame sa už 3 dni." "Nijako sa nedá spracovať?" "Pokúsime sa večer keď sa vráti z práce aj s Brianom. Ale pochybujem. Musím byť teraz poslušné dievčatko." "Čo robíš?" "Momentálne sedím na schodoch. Inak zmývam celý dom." "Šikovné dievčatko." "Ben prosím ťa prestaň." "Dobre. Idete na tú lyžovačku?" "Hej. Aj vy?" "Hej." "Ale pamätaj mama a ani Brian ma nesmie s tebou vidieť lebo bude prúser." "Ako inak. A keď uvidia?" "Starý známy." Začala som sa smiať. "Jasné. Po 100 rokoch sme sa stretli. Bože ty trúba Rose." "Prečo ma voláš Rose?" "Lebo si taká krehká ako ruža. Občas sa ťa bojím aj silnejšie chytiť aby som ti neublížil." "Prestaň. Začnem sa červenať. Charlie vypadni na miesto." Okríkla som ho. "Idem. Mama niečo chce. Drž sa." "Aj ty." Zrušila som ho. "Bože aké romantické." Zbehol dole schodmi JJ. "Nechoď nikde dole. Budeš si to zmývať sám." "Veď dobre." Po polhodine som si konečne ľahla do posteli. "Vyklop to a priznaj sa." "Najprv mi povedz kto ti to povedal." "To nech teba nezaujíma. Priznaj sa inak sa o tom môže aj mama dozvedieť." "Fajn. Fajčím. Si spokojný?" "Nesmierne." Išla som znova von s Charliem. Prišla som domov a bežala do sprchy. Von som vybehla iba v uteráku. Mama sa mala čo chvíľa vrátiť. obrala som sprej a nasprejovala veci. Prehodila som ich cez stoličku. "Srašne nenápadné." "Drž hubu. Doteraz na to neprišli." "Tak brian ti na to ani nepríde keď sám fajčí a mama tiež fajčila." Povedala mi Cat. "Môžeš prísť domov zafajčená aká len chceš." "Máš skúsenosti?" "Hej. V 15. Lenže potom keď mama lepšie čuchla ku veciam tak ma zbila." "Ju nezbije nikto. Ruky vytŕča." "Taký istý si bol aj ty." "Noa čo." JJ mi nepomohol nič. Akurát mi mama povedala že si to mám ešte s otcom vyriešiť. Volala som s ním dosť dlho. Išli sme na lyžovačku do Álp. Izbu som schytala s JJom a Cat. Len my 3 sme išli an večerné lyžovanie. Snowboardovali sme. Ani sa mi nechcelo ich čakať. Dole som ich počkala. Pozrela som sa na mobil. Správa od Bena. Vysrala som sa na ňu lebo už boli dole. V strede svahu som sa zrazila s Benovim bratom. Zleteli sme medzi stromy. JJ sa smial. Celá som bola od snehu. Vyštverali sme sa naspäť. Boli 3 dni pred odchodom a na malom svahu sme s JJom skúšali hlúposti. Cat si vyvrtla členok tak nás iba sledovala zospodu. Išli sme normálne naspäť. Mama nás volala na obed. Ešte sa námm nechcelo. "Poslendý krát?" "To máš jedno. Nechce sa mi pri nich sedieť." už som skoro bola dole keď mi niekto skrížil cestu. Chcela som sa mu vyhnúť ale nedopadlo to dobre. Raplo mi v kolene. Bol to JJov kamarát George. Boli spolu v skupine. JJ zastavil pri nás. "Čo ti je?" "Raplo mi v kolene." "Ahoj JJ." povedal mu George. "V pohode asi nebudete ani jeden že?" Pokrútili sme hlavou. Išla som na izbu prezliecť. Celé koleno som mala spuchnuté. Nemohla som na tú nohu dostupiť. Mala som ho vykĺbené a George lakeť. Išli sme sa naobedovať. "Pôjdeš na izbu?" "Hej. Nechce sa mi tam stáť." Napísala som Benovi kde je. Stretla som ho na recepcii. "Tebe sa čo stalo?" Pozreli na mňa s Joshom. "Koleno som si vykĺbila. Bolí to jak šľak." "No. Tak ty si zle skončila." Išiel so mnou Ben na izbu. Išiel sa ešte prezliecť. "To si čo robila?" "Zrazila sa s Georgom."

Young loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora