Volala mi Cat. "Perčo mi JJ nič nechce povedať?" "Neviem. Ale ja ti to tiež nepoviem." "Paráda. Kde si?" "Idem za JJom." "Okay. Pá." "Maj sa." Zrušila som ju. Hneď na to mi volal ocko. Zrušila som ho. "Prečo si ho zrušila?" Spýtal sa ma JJ. "Lebo nemám chuť sa s nikým rozprávať. Poďme domov." Išli sme ešte do obchodu a do lekárni. Prišla som domov. Cat bola v kuchyni. Pozrela na mňa. "Ty si si ruku zase dolámala?" "Sekli mi hokejkou tak že som v nej mala priehlbinu. V pondelok sa rozhodnú či mi to idú operovať alebo nie." Išla som si ľahnúť. Veľa som toho nenaspala. Zobudila som sa podvečer. Cat kričala na JJa. Ona už chcela aby si drobec narodil a bola z toho na nervy. Zišla som dole. Išiel vyvenčiť radšej psov. Večer sme išli do mesta. Noc bola zaujímavá. Snívali sa mi hlúposti a tým že som nemohla spať tak sm rozmýšľala. JJ si ľahol ku mne. V Pondelok sme už o 7 boli na chirurgii. Nakoniec sa rozhodlo že ma budú operovať. Ale čakať som musela týždeň aj dačo. Chodila som po doktoroch až som nakoniec skončila v nemocnici. Po operácii som tam musela ostať. Bolo 25. Prebrala som sa z narkózy. Bola som ako sfetovaná. Čítala som knihu keď JJ s Cat odišli. Prešli 3 dni a ja som sa nudila. Volala som s Aliciou keď dnu vošiel Josh s Georgom. Pozrela som na nich. "Počkaj Aca. Čo tu robíte?" "Nezaujíma ťa že tvoj brat má už syna?" "Od kedy?" "10 minúť." Povedal mi George. "No paráda." Dnu vošla sestrička. Musela som zrušiť Aliciu. Spýtala som sa jej či môžem ísť za JJom. Pustila ma. Obula som si Uggy a išla s tými dvoma. Bola tam Caterinina mamina s JJom. "Dieťa a ty čo v pyžame?" Spýtala sa ma. "Mňa operovali pred 3 dňami." Malý bol rozkošný. Obe nás pustili po 2 dňoch domov. Po mňa si prišiel Jack. Išla som ku nemu. "Hádaj čo." "No počúvam." "Mám synovca." "Jéj. Ako sa volá?" "Princeton J. Alexander Hamblett." "Zlaté. Z kade vlastne pochádza tvoje meno?" "Ja som to minule hľada že Lili a potom Rose. Lili je z hebrejčiny a Rose zo Škótska." "Hebrejsko-škótske meno." Začali sme sa smiať. "Ty si Jackson. To je tiež škótske meno." "Noa čo." Prišli sme ku nim. "Odchádzal si nervózny. Čo sa stalo že si vysmiaty?" Spýtala sa ho mama. Zamračil sa. "To ona so mnou robí zázraky." "Budem s tebou robiť zázraky keď nebudeš zase v noci kvôli mne spať." "Ťa vyhodím na sedačku." "Uhm." Pozrel na mňa. "Neveríš mi:" "Nie lebo skôr skopnem ja teba na zem." Aj tak ma nevyhodil. Bol so mnou hore až dokým som nezaspala. Ráno sme ešte išli do kancelárii. Rovno som sa rozvalila na sedačku. "Ty si kde zase bola týždeň?" Spýtal sa ma Will. "V nemocnici. Operovali mi to." "Paráda." Jack ma zaviezol domov. Tašku som nechala hodenú pri dverách a išla rovno do kuchyni. Zľakla som sa JJ keď ma odsunul od chladničky. Išla som do izby. Prezliekla som sa a sadla si za notebook. "Čo tak zajtra ísť do školy?" Spýtal sa ma JJ. "Načo keď som ľaváčka?" "Nato že mi vkuse vyvoláva učiteľka a nemám chuť jej všetko vysvetľovať." "Pôjdem. Dvere zavri od vonka." Pozrel na mňa a odišiel. Ráno som išla do školy. S Aliciou sme na seba pozreli keď sme sa stretli a začali sa smiať. Obidve ľaváčky a dolámané ruky. Stretla som Bena. Prvú sme mali telesnú. Vošli sme do šatni. "Vy dve si môžete podať ruky." Povedala nám Mia. "Ale videla si ako mi jebli. Dlho som sa už nevyspala poriadne." Triedna nás poslala do triedy. Alicia akurát ruku nemusela nosiť zavesenú na krku. Štvrtáci mali v našej triede angličtinu. Ale učiteľka neprichádzala. Akurát naša lavica bola voľná. Pred Vianocami sa mi už nechcelo chodiť do školy s takou rukou. Ležala som na sedačke s krpcom na bruchu. "Pozor lebo sa zgúľaš dolu." Zasmiala som sa. JJ mal za 2 dni odísť. Presne som vedela prečo strážim malého. Išla som ho hore obliecť. Cat išla hore schodmi a vošla za mnou. "Ideš s ním von?" "Hej. Neche sa mi sedieť doma." Odišla som do mesta. Jack bol v škole. Stretla som Georga. "Kam ideš?" Spýtala som sa ho. "Neviem. S tými dvoma sa v jednom dome vydržať nedá. Ani kľúče nemám od bytu." "Paráda ani ja nemá kľúče. 2 hodiny si môžem počkať." "Vyhnali ťa?" "Nie dobrovoľne som z tade odišla." Išli sme spolu do Starbucksu. Vrátila som sa domov. Cat spala na sedačke a JJ sedel v kuchyni za stolom v mikine. "Kde si bola?" "V meste." Poviezliekal malého a prebalil. Ráno išiel so mnou na kontrolu. Celý deň sme sa ako malé deti hrali spolu an X-Boxe NHL. Naobed prišlo lúčenie. Akurát keď som vstala. Zišla som dole a ponaťahovala sa. Mala som na sebe kraťasy a mikinu. Josh stál v chodbe opretý o stenu a čakal na JJa. "Choď si obliecť dlhé tepláky lebo sa ti nemôžem pozerať na tie nohy." Povedala mi Cat. "Prečo?" "Máš ich ako srnka a kruté." "Také tenké?" "Nie také chlpaté." Povedal mi Josh. Začala som si pukať prsty a lakte. Odišiel preč. "Choď si obliecť tie tepláky alebo sa mi neukazuj na oči." Povedala mi a išla do obývačky. Zavolala som Jackovi že JJ už odišiel. Cat to nevadilo. Jack ako si ľahol ku mne tak aj rýchlo zaspal. Musela som si ho odfotiť. Spravila som mu copík. Do izby vošla Cat. "Poď sa najesť." "Počkám si kým sa zobudí." "Ako myslíš." Zavesila som fotku na instagram. Netuším čo sa mu snívalo ale usmieval sa. Bol spokojný. "Milujem ťa Lili-Rose." Povedal zo spánku. Cat znova otvorila dvere. "On spí?" Prikývla som. "Toto mi raz povedal JJ zo sna." "Aj mne veľa krát povedal zo sna že som jeho malá sestrička a navždy ma bude ľúbiť ako teba." Po líci jej stiekla slza. "Netráp sa Lili. Zíde z očí zíde z mysle." "Uvidí sa. Spí malý?" "Nie. Donesiem ti ho?" Prikývla som. Jack si mi ľahol na prsia. "Pako." Povedala som si pre seba. Aspoň že bol spokojný a pri mne. Cat sa zasmiala a ja som si zobrala drobca.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Young love
ФанфикZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...